Önceki bölüm
İsim: Zhou Li
Irk: İnsan
Yetişim temeli: Vücut Geliştirmenin dokuzuncu aşaması
Yeterlilik Puanı: -100.000 (Ön koşul görevi tamamlandığında sıfırlanacaktır.)
Kalan ömür: 2 gün 23 saat…
Öğeler: 3 x Ji Tiandao Zirve Form Kartı, 5 x Kritik Engelleme Kartı (pasif), 1 x Geri Dönüş Kartı.
Yetişim Teknikleri: Yok
.
.
.
Zhou Li yetişim temelinin Vücut geliştirme’nin dokuzuncu seviyesinde olduğunu görünce başını çaresizce iki yana salladı.Ne yazık ki Tian Dao'nun Güçlü Yetişim temeli gitmişti. Yaşlı olmasının yanı sıra, vücudu da sadece Vücut Geliştirme gücüyle kalmıştı.
Tian Dao'nun Zirve Form kartı mı?
-Sistem, bu, Tian Dao'nun en güçlü dönemindeki formuma geri dönmem anlamına mı geliyor?
Sistem yanıt vermedi; durum böyleymiş gibi görünüyordu. Tian Dao gücünün ve yetişim temelinin düştüğü bir durumda bile hala ilk on uzmanla berabere kalabilmişti, bu yüzden onları en yüksek formundayken yenmesi zor olmamalıydı.
-Bana yaşam gücü verebilecek bir Geri Dönüş Kartı mı?
Şu anda en çok ihtiyaç duyduğu şey yaşam gücüydü.
yaşam gücü, yaşayacağı süreyi arttıran, aynı zamanda vücuduna dinçlik vermek için kullanılırdı.
Zhou Li tereddüt bile etmeden, sadece bir düşüncesiyle Geri Dönüş Kartını kullandı ve kart paramparça olarak ışık demetlerine dönüştü.
Vücudunu rahatlatan bir aura hissediyordu!
Çevredeki çimenlerin ve ağaçların yaşam gücü, dağlardan yuvarlanan ve dökülen enerji akışları bir araya gelerek anında Zhou Li'ye çekildi.
Cildi gençleşmeye başladı. Saçları koyulaşmaya başladı. Görüşü daha net hale geldi. Yaşam gücü büyük bir hızla yenileniyordu.
Zhou Li menüye baktı. Kalan yaşam gücü yavaş yavaş artıyordu. Yaşam gücünün bir kısmını geri getirebilen Geri Dönüş Kartı’nın etkisi...
İnanılmazdı!.
Yaşadığı bu güzel his yavaş yavaş azalmaya başlıyordu.
Bu sırada…
Dört öğrenci dağın eteğine vardıktan kısa bir süre sonra, dağın tepesinden bir güç hissetti.
Üçüncü öğrenci şaşkınlıkla haykırdı.
-Ne kadar güçlü bir enerji dalgası!
-Ustanın bize öğretmediği güçlü becerilere sahip olduğunu biliyordum!
-kardeşlerimizden bazıları ihanet ettiğinden beri, Usta bize öğretirken her zaman bir ya da iki numarayı kendine saklıyor!
-Ama… Usta’ya yaklaştığımda vücudunda hiçbir enerji dalgalanması olmadığını açıkça hissetmiştim. Yetişim dünyasında Usta'nın yaralandığına dair söylentiler duyuyordum.
-Görünüşüne aldanmayın! Enerji dalgalanmalarını gizlemek Usta için zor değil. Usta'nın şu anki performansına bakılırsa, her şey onun kontrolü altında gibi görünüyor.
-Küçük Kız Kardeş, Usta en çok sana değer veriyor. Bu tekniğin ne olduğunu biliyor musun?
Diğer üç öğrenci, dokuzuncu öğrenciye baktığında en küçük öğrenci Yuan yavaşça mırıldandı.
-Ah? Nerden bileyim… Usta kolay kolay anlaşılamaz!
Dördü devriye gezerken, kalkanın dışından bir doğrucu yetişimcinin sesini duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasíaZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...