20.Bölüm

488 71 6
                                    

Önceki bölüm

Yaşlı Bayım, nazik bir adam olduğunuzu söyleyebilirim ve onları kışkırtmamalısınız.
.
.
.
.
Ci Yuan, hemen gülmeye başladı. Resmen ustasını övmüştü. Fakat ciddi bakışları görünce sustu. alçalttı. Azarlanacağından korkuyordu.

Mu Hai utanmış görünüyordu. Bu kadar ciddi bir konuda neyin komik olduğunu anlayamamıştı.

Zhou Li sakince konuştu.

-Onu görmezden gel ve devam et.

Mu Hai yavaşça konuştu.

-Bul Gölkenarı Çetesi gerçekten de var olmayan bir çete. Ci Ailesini kaçırmadan iki gün önce, yaklaşık otuz kişiyle Anyang'da araştırma yapıyorlardı.

-Bunu nasıl bildin?

Sahte bir çete kurduklarına göre, bu başkalarının onları tanımasını istemedikleri anlamına geliyordu, peki Mu Ailesi nasıl biliyordu?

Bu Mu Hai, durdu ve yüzünde mahcup bir ifade belirdi.

-Aslında, bazıları benim ailemdendi.

-Lütfen merhamet edin. Size söz veriyorum, bundan sonra Ci Ailesine karşı hiçbir şey yapmayacağım.

Zhou Li yavaşça konuştu.

-Rehinelerin izini sürebilir misin?

Mu Hai, korkuyordu. Reddetmek istese de yapamazdı.

-Evet yapabilirim!

Yetişim mührü, daha büyük yetişimcilerin kullanmayacağı kaba bir izleme yöntemiydi. Gölkenarı Çetesi sözde güçlü yetişimciler tarafından desteklendiğinden, böyle küçük bir numara yapacak kadar cahil olmayacaklardı. Başka bir deyişle, bilgi bilerek sızdırılmıştı.

-Artık geri dönmeliyiz. Onu bizimle getir. Mührü de unutma.

Bir süre sonra Zhou Li konuştu.

-Dağa, kimliği belirsiz yetişimcilere dikkat etmelerini söyle.
...

Ci Ailesi'nin evine döndüklerinde gece çökmüştü. Her zamanki gibi, Zhou Li sistemi açtı ve sahip olduğu puanlara baktı.

-Şans çekilişi.

"Ding! 3 geri dönüş kartı aldınız."

Zhou Li aniden sistem tarafından dolandırıldığını hissetti. Onları alışveriş merkezinden satın almak çok pahalıydı!

-Şans çekilişi.

"Ding! 5 kritik engelleme kartı aldınız.

-Şans çekilişi.

"Ding! Denediğin için teşekkürler, 1 şans puanı aldın."

-Şans çekilişi.

"Ding! Denediğin için teşekkürler, 1 şans puanı aldın.

Zhou Li başını salladı. Bu oyun bağımlılık yapıyordu. Duramıyordu. Fakat kendisini kontrol etmeliydi.

-Onları kullan.

Üç Geri Dönüş kartını da kullandı. Daha sonra sisteme baktı ve kalan ömrünün 5.507 güne çıktığını gördü.

-Üç kart bana bin gün ömür verdi!

Zhou Li, ilk geri dönüş kartının kendisine 310 gün ve sonrakilerin 300 gün civarında olduğunu hatırladı. Bu üç kartın her birinin kendisine 333 gün vermiş olmasına şaşırmıştı.

-İlginç...

Vücut fonksiyonunun daha da güçlendiğini hissetti. Yetişim temeli hala zayıf olsa da, en azından eti daha da güçlenmişti. Ayrıca, görüşünün önemli ölçüde iyileştiğini hissetti. Cennet Yazısını açtı ve onu incelemeye devam etti.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin