3.Bölüm

803 99 32
                                    

Önceki bölüm

-Dinleyin, Karanlık Saray Dağı'nın kötü adamları! Etrafınız sarıldı! Çabuk dışarı çıkın ve ölümünüzle yüzleşin!!
.
.
.
.
Güçlü ses her tarafta yanıklandı. Bu, doğrucu yetişimcilerin moralini büyük ölçüde arttırmıştı. Bu sırada, Gelişen İlahi Musibet âlemindeki en iyi on uzmanın her biri bir savaş arabasında oturup kalkanın kırılmasını gözleri sonuna kadar açık bir şekilde bekliyordu.

-Yaşlı Kötü adam burada!

-Dikkat olun!

Yetişimcilerin ifadeleri değişti ve kılıçları üzerinde geriye doğru hızla uçtular. Tekrar dik bir duruş sergilemeye cesaret edemediler, yere inip kalabalığın arasına karıştılar. Tam o anda, on uzman gözlerini açtı.

Bu sırada, Cennet Kılıç Tarikatı'nın en kıdemli öğrencisi Zhou Feng saldırıya öncülük edecekmiş gibi cesurca havada süzülüp aşağıdakilere üstten bakıyordu. Ayrıca bu hali kendisinden ne kadar emin ve kibirli olduğuna da gösteriyordu.

Zhou Li ve dört öğrencisi kalkana doğru yavaşça yürürken, yetişimcilerin gözleri Karanlık Saray Dağı'nın girişine sabitlenmişti.

Herhangi bir güçlü ilahi yetenek kullanmadan sıradan insanlar gibi yürüyorlardı, ancak birçok yetişimci çok yüksek sesle nefes almaya bile cesaret edemedi.

Beyaz saçlı yaşlı adam, kötü şöhretli 9 şeytani öğrencinin Ustasından başkası değildi!

Ne yazık ki Zhou Li'nin genç görünümü fazla uzun sürmüyordu.

Kalkana her saniye daha da yaklaşırken Zhou Li durdu, bu da dördüncü öğrencisi Ming Shi 'nin şaşkınlıkla duraklamasına neden oldu.

-Neden devam etmiyor?

Zhou Li sakin kaldı. Bunun kötü öğrencilerinde şüphe uyandıracağını biliyordu, ama bu önemli değildi. Düşmanları geri püskürttüğünde, doğal olarak onların da peşine düşecekti. Dışardan ne kadar sakin olsa da içten içe gergindi. Bu sadece bir taklitti.

Bir anda devlet memuru reenkarne olmuş ve olaylar çok hızlı gerçekleşmişti. Kötü adam olmak yeterince kötü değilmiş gibi bir de binlerce korkutucu kişi onu öldürmek için can atıyordu.

İlk konuşan uzman, Cennet Kılıç Tarikatının tarikat lideri Luo Chang şakacı bir tavırla konuştu ve herkesi güldürdü.

-Sadece bir ay oldu ve kötü öğrencilerin patriği gençleşiyor gibi görünüyor."

Ancak Zhou Li, buna aldırış etmedi. Gençleşmesi çok yakındı. Kendisine güveniyordu. Daha sonra bu adama lafını yedirecekti. Kayıtsız bir tavırla konuştu.

-Sen cesur bir adamsın Luo Chang.

Luo Chang, dişlerini sıktı ve birbirine sürtüp tıslar gibi konuştu.

-Numara yapmayı kes! Birkaç alçak öğrencini kandırabilirsin ama bizi kandıramazsın. Rol yapmak anlamsız. Şimdi teslim olun ve dünyanın doğrucu mezhepleri size tam bir beden bıraksın.

Gökyüzünde süzülen Zhou Feng de yüksek sesle konuştu.

-Dördünüz bu yaşlı adamın geride kalan son dört öğrencisi olmalısınız değil mi?

Dokuzuncu öğrenci Yuan gözlerini devirdi ve alaycı bir şekilde konuştu.

-Başka kim olabiliriz? Ne kadar da salaksın! Gözlerin süs niyetine mi varlar?

"..."

Zhou Feng küçük kıza baştan sona baktı. Aynı zamanda da ucundan Zhou Li'ye bir bakış atmıştı. Artık pek de sinirli görünmüyordu.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin