8.Bölüm

617 95 19
                                    

Önceki bölüm

Ve bir adamın kötülük yapabilme derecesi, uyguladığı yetişim teknikleri ile ayrılmaz bir şekilde bağlantılıydı.
Tam derin düşüncelere dalmışken kapının dışından bir ses geldi.
.
.
.
.
-Usta, Yuan sizi görmek istiyor.

-İçeri gel!

Yuan, kapıyı iterek açtı ve küçük adımlarla ilerledi. Yerde bağdaş kurup oturan ustasını görünce kıkırdadı.

-Usta, daha da gençleşmişsin.

-Tatlı konuşma.

Zhou Li'nin tüyleri ürpermişti. Bir erkek nasıl bu kadar kadınsı olabilirdi? Yoksa...yoksa..

O gey miydi?

Ya da Tian Dao geydi ve aralarında ki ilişki cidden daha fazlasıydı.

Belki de o gizli geydi?

Hayır!

Yine kafasında binbir türlü saçma şey dönmüştü.

Ci Yuan, hayranlıkla konuştu.

-Usta, gerçekten harikasın! En iyi on uzmanı tek başına zorlayabilecek tek kişi sensin.

Zhou Li hiçbir şey söylemedi. Bunu Zirve form kartıyla yapmıştı. Aslında gerçek başarısı değildi.

Ci Yuan, gözlerini yavaşça kapattı ve açtı. Uzun kiprikleri titreşmişti ve hoş bir görüntü oluşturmuştu.

-Usta, bana daha önce yeterince güçlü olduğumuz sürece istediğimiz herkesi öldürebileceğimizi söylemiştin. Öyleyse neden Kıdemli Erkek ve Kız Kardeşleri öldürmedin?

"..."

Zhou Li'nin gözleri Ci Yuan'a takıldı. Bir erkeği hoş bulduğu için ufak çaplı bir şok durumu yaşıyordu. Ayrıca bu küçüğün böyle tehlikeli düşüncelere sahip olmasını beklemiyordu.

-Yuan'er.

-Evet usta?

-Sana daha önce söylediğim tüm gerçekleri ve sözleri unutmalısın...

-Oh, yapacağım!

Zhou Li, öğrencisinin yüzünde tereddütlü bir bakış fark etti.

-Seni suçlamayacağım. Aklındakini söyle.

Ci Yuan, tüm cesaretini topladı ve sordu.

-Usta, bir keresinde bana bir söz vermiştin... Onu da unutmam mı gerekiyor?

Yaşlı kötü adam ona daha önce ne vaat etti?

Cidden onlar gey bir çift miydi?

Panik...

Panik...

Zhou Li, çabucak hafızasını aradı ama herhangi bir bilgi bulamadı. Görünüşe göre bu Yaşlı kötü adamın vücuduna girdikten sonra hafızasının çoğu kaybolmuştu.

-Sana ne söz verdim?

-Usta, İlahi Saray âlemine ulaşabildiğim sürece yeşim kuyruğu vereceğini söylemiştin...

Zhou Li, biraz rahatladı. söz hakkında hiçbir şey hatırlamasa da yeşim kuyruğunu biliyordu. Bir gelişimcinin gücünü büyük ölçüde artırabilecek cennet düzeyinde bir hazineydi.

Ancak, Zhou Li, Tian Dao'nun vücuduna girdikten sonra, tüm eşyaları ortadan kaybolmuştu. Bunu ona nasıl verecekti ki?

Ayrıca eski kötü adamın bunu neden yaptığını da anlamıştı. Öğrencilerinin ihaneti, otoritesine meydan okumuştu. Öğrencilerini zayıflatmasaydı, er ya da geç herkes ona ihanet edecekti. Çaresiz bir hareketti.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin