Önceki bölüm
Zhou Li hiçbir şey söylemedi ama Ci Yuan, efendisinin haksızlığa uğradığını hissetti.
.
.
.
.
Zhou Li, Ci Yuan'ı da başından savdıktan sonra yalnız kalmıştı. Fakat onun kızgın yüzünü oldukça sevimli bulmuştu. Bu da tuhaf hissetmesine neden oldu. Ona sadece Zhao Yue'yi takip etme emri vermişti.Bu sırada…
Ming Shi ve Duan Sheng de durum değerlendirmesi yapıyordu.
-Bence bir süre daha dağda kalalım. Şu anda ayrılmak doğru değil. Zaten usta yakında ölecek.
-Bu mantıklı. Kıdemli Kardeş, sen çok bilge bir adamsın ve sözlerin beni aydınlattı.
…
"Ding! Ming Shi'yi disiplin ederek 200 puan ile ödüllendirildiniz. Ming Shi'nin sadakati %5 arttı. Duan Sheng'in sadakati %5 arttı.”
Çardakta oturan Zhou Li gülümseyip başını salladı ve gözlerini hafifçe açtı.
Tian Dao onlara yetişim tekniklerinin son kısmını vermeye cesaret edememişti fakat Zhou Li vermişti. Çünkü yolculuğu daha yeni başlamıştı.Yaşlı kötü adam ömrünün sonuna gelmişti ve bu nedenle öğrencilerini böyle bir yöntemle kontrol etmesi gerekiyordu. Şu anda, Zhou Li'nin buna ihtiyacı yoktu.
İsim: Zhou Li
Irk: İnsan
Yetişim Temeli: Mistik Aydınlanma âleminin Göz Açıklığı aşaması
Avatar: ikili Dönüştürülmüş Güç
Erdem puanları: 1,004
Kalan ömür: 1.509 gün
Öğeler: Tian Dao Zirve Form Kartı x 2, Kritik Engelleme Kartı (pasif) x 5…
-Üç Yoğun Çiçek avatarı üç bin Erdem puanına mal oluyor, ama benim sadece bin puanım var. Yeterli olmaktan uzak. Biraz daha beklemeli miyim?
-Hayır, bekleyemem. Sağlığım çok kötü ve Tian dao'nun hatasını tekrarlamak istemiyorum. Yetişim temelinin yavaş yavaş azalmasının nedeni yaşlılıktır.
-Fakat bir Geri Dönüş kartı beş yüz Erdem puanına mal oluyor, bu da çok pahalı…Pekala, sanırım önce şansımı deneyeceğim.
- Şans çekilişi.
"Ding! Denediğiniz için teşekkürler, 1 şans puanı aldın.
-Şans çekilişi.
"Ding! Denediğin için teşekkürler, 1 şans puanı aldın.”
…
Arka arkaya beş kez denedi ve iki yüz elli puanı harcadı, ancak elindeki tek şey bir sürü 'denediğiniz için teşekkürler' oldu.
Zhou Li, hafifçe kaşlarını çattı ve pek de mutlu olmayan bir sesle konuştu.
-Sistem, Şans Çekilişinde bir sorun mu var?
Tabii ki sistem cevap vermedi ve Zhou Li kendini küfür etmekten zar zor alıkoydu.
-Şans Çekilişi!
"Ding! Denediğin için teşekkürler, 1 şans puanı aldın.
"S*ktir! Şans Çekilişi!
- Denediğin için teşekkürler, 1 şans puanı aldın.”
“…”
-Bir kez daha deneyeceğim ve bu sefer bana hala hiçbir şey vermezse, duracağım!
-Şans çekilişi!
-Ding! 1 şans puanı aldın.”
-Bir kez daha!"
"Ding! 1 şans puanı aldın.”
…
Göz açıp kapayıncaya kadar, Erdem puanları neredeyse gitmişti. 33 şans puanı toplamaktan bir şeye yaramamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...