Birazcık yorum lütfen.🥲
Önceki bölüm
Zhou Li yaşlı elini kaldırdı ve Ci Yuan'ın alnına vurmak istedi. Bundan kaçınmaya cesaret edemeyen Yuan dayak yemeyi beklerken gözlerini kapadı.
.
.
.
.
Zhou Li'nin eli bir süre duraksadı, sonra nazikçe Yuan'ın alnına vurdu.-Neden insanları öldürmeyi düşünüp duruyorsun... Sana söylediklerimi unuttun mu?
-Hayır, unutmaya cesaret edemem.
-Size insanları öldürmenin bir sorunu çözmenin tek yolu olmadığını söylemiştim. Seni insanları öldürmekten alıkoymak istemiyorum ama duruma göre bunun gerekli bir çözüm olup olmadığına karar vermelisin.
-Meselâ, hayatı boyunca çok çalışmış, dünyevî işlerden uzak durmuş, sadece huzurlu bir hayat yaşamak isteyen o silahsız sıradan insanları öldürmek için bir nedeniniz var mı?
Ci Yuan, başını iki yana salladı ve reddetti yavaşça..
-Başka bir örnek, O atlı haydutlar onları doğrudan öldürürse, tıpkı senin ve kıdemli erkek ve kız kardeşlerinin her zaman yaptığı gibi onları kurtarma şansının olacağını mı sanıyorsun?
Ci Yuan, başını tekrar iki yana salladı.
-Evet, o atlı haydutlar ölmeyi hak ediyor ama onlar sadece para için yapıyordu. İnsanları öldürmek onların amacı değildi. Peki, bizim amacımız nedir?
Ci Yuan, dikkatle yanıtladı.
-Yetişim Temelimiz ya da ölümsüzlük konusunda aydınlanmak için mi?
-İyi, o zaman sıkı bir şekilde yetişim yapmalısın.
Ci Yuan, yavaşça başını salladı. Hala tam olarak anlamamıştı.
-Ben... Şimdi anladım. Usta, hala öğrenci alacak mısın?
Zhou Li, bir anda durdu. Sonra yavaşça konuştu. Bu sözlerde biraz kıskanma hissetmişti.
-Yuan'er, sence neden dokuzunuzu öğrenci olarak aldım?
Ci Yuan, kendinden emin bir şekilde konuştu.
-Çünkü biz inanılmaz yetenekliyiz ve birer dahiyiz.
Zhou Li başını salladı ve konuştu.
-Kâğıda dikkatlice bak... İsimlerinizden bir şey görüyor musun?
Yuan, İsimlere uzun süre baktıktan ve olağandışı bir şey bulamayınca başını salladı.
Zhou Li güldü, ama zihninde Tian Dao'nun utanmazlığıyla alay etti.
-Parlak ay denizin üzerinde parlıyor, uzaklardan bu anı birlikte paylaşıyoruz...
Ci Yuan, hala şaşkın görünüyordu. Biraz alkışladıktan sonra isimlere tekrar baktığında daha çokta şaşırdım. Çünkü bu sözler, onların isimlerinde ki karakterlerde yer alıyordu.
-Ustanın bizi öğrenci olarak kabul etmesinin nedeni bu mu? Görünüşe göre bir karakter daha var...
Zhou Li, Tian Dao'nun şiire göre öğrenci alacağına pek inanmıyordu. Üstelik bir "Shi" karakteri daha vardı.
Gerçekten de şiire göre arasa bile bu şiir, bu dünyaya ait değildi. O zaman Tian Dao da mı reenkarne olmuştu?!
Hala hafızası oldukça eksikti!
Bu sırada...
Ming Shi, gökyüzünde uçuyordu, yüzünde keyifli bir ifade vardı.
-Sonunda Dağdan çıkmayı başardım. Eğlenmek istiyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...