14.Bölüm

500 80 7
                                    

Önceki bölüm

Madem buradasın, açıkta dur ve izle. Bir köşede saklandığını bilmediğimi mi sanıyorsun?

-Lütfen beni bağışlayın, Usta!
.
.
.
.
Duan Sheng de kalbini dolduran suçluluk duygusuyla dizlerinin üzerine çöktü.

Zhou Li, iki öğrencinin korku içinde nasıl titrediğine baktığında, Tian Dao'nun kalplerine korku tohumları ekmiş olduğunu fark etti. Ne de olsa, sıradan kötü adamlar olsaydı, ayağa fırlar ve savaşırlardı.

-Gelmiş olman güzel. Küçük kardeşinin yumruk stili hakkında bazı soruları var. Ona yardım et!

"Ding! Bir yan görev tetiklendi: Duan Sheng tarafından yürütülüyor: Ming Shi'yi disiplin et.

Duan Sheng yumruklarını birleştirip hemen onayladı. Daha sonra Ayağa kalktı ve perişan görünen Ming Shi'ye baktı. Ming Shi ağlayacakmış gibi hissetti, ama akacak gözyaşları yoktu.

'Bu neden benim başıma geliyor...'

'Usta gitgide daha da kurnazlaşıyor... Geçmişte, bizi hep kendisi eğitti ama bu sefer Kıdemli kardeşten istedi!'

-Ugh... Kıdemli Kardeş, lütfen bana karşı nazik ol!

Her iki adam da Zhou Li'nin ayrıldığın gördüğünde rahatladı.

Ming Shi, gittikçe daha fazla ustasından şüpheleniyordu. Bir kez olduğunda diğer seferler de olacaktı. Bir zirfe form kartı kullanmak istemiyordu.

Tian Dao'nun, yetişimi kesinlikle sistemden yardım alarak ulaşılmış olmalıydı. Dokuz öğrencisinin ve diğer yetişimcilerin ondan korkma sebebi buydu.

Ne yazık ki, Zhou Li'nin şu anda sahip olduğu tek koz, iki adet Zirve form kartıydı ve başka bir şeye sahip değildi.

Öğleden sonra...

Ci Yuan, rapor vermek için çardağa geldi. Zhou Li başını salladı ve ona karşısına oturmasını işaret etti.

-Usta, Tangzi'deki istasyonda yarım gün geçirdim ve biraz bilgi aldım.

-Usta on uzmanı yendikten sonra, yeni öğrenci almaya cesaret edemeyecekleri söyleniyor. Ayrıca Chang Feng öldükten sonra, Cennet Kılıç Tarikatı iç savaşa girdi ve en Kıdemli öğrencileri Zhou Feng tarikatı terk etti!

Bunların hepsi Zhou Li tarafından bekleniyordu.

-Başka bir şey?

-Diğer mezhepler iyi niyetli. Sadece... En Büyük Kıdemli Kardeş ve İkinci Kıdemli Kardeş...Vahşet Tarikatı'nın lideri, Dağ hakkında haberleri öğrenmek için insanları göndermeye devam ediyor.

Zhou Li homurdandı ve bir gülümsemeyle konuştu

-Onu yetiştiren ve öğreten benim. Yine de bana dokunmaya cesaret edemiyor.

-Usta yenilmez!

Ci Yuan, efendisinin düşmanları yendiği sahneyi düşününce hâlâ devam eden bir korkuyla başını salladı.

Zhou Li bu sözleri söylediğinde, Duan Sheng ve Ming Shi'nin de duyabilmesi için kasıtlı olarak sesini yükseltti.

Ne de olsa, bu iki öğrenci ondan şüphelenmeye başlamıştı. Gerektiğinde onları disiplin etmesi gerekiyordu.

-Başka ne duydun?

Yuan, duyduğu haberleri detaylı bir şekilde anlatmaya başladı. Örneğin kimin evi yakıldı, kimin köpeği kayboldu vb.

Zhou Li dinlerken kaşlarını çatmaya devam etti.

-Yuan'er. Bana Yetişim dünyası ile ilgili olan olayları anlatman yeterli.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin