16.Bölüm

487 75 16
                                    

Önceki bölüm

-Kendin yapman gerektiğini kim söyledi?
.
.
.
.
-Hala korkuyorsun. Kozları olsa bile hemen kullanamayacak o yaşlı şey. Biz en büyük kanıtlarız.

-Ayrıca yaşlanıyor, Qi Denizi daha da kuruyor. Zamanı geldiğinde içindeki tüm nefreti dökecek ve tüm kozlarını kullanacak. Onunla kalmak şu an için çok tehlikeli.

- Evet, onun dengi olmayabiliriz ama o ölene kadar saklanabiliriz.

"..."

-Kıdemli Kız Kardeş, şimdilik Ay Sarayında kal. Bir karar verdiğinde, kesinlikle sana her şekilde yardımcı olacağım.

-Pekâlâ. Rahatsız ettiğim için üzgünüm Küçük Kız Kardeş!

...

İki gün kapalı kapılar ardında kaldıktan sonra, Zhou Li üçüncü ve dördüncü gün de hâlâ dışarı çıkmadı.

Cennet Yazısının İnsan Parşömenini incelemekten neredeyse kafası kopacaktı. Özeti anlayabiliyordu, ancak geri kalanının anlamını kavrayamıyordu.

Zhou Li, onları anlamanın üniversiteye giriş sınavında klasik Çince yazıları okuyup anlamaktan yüz kat daha acı verici olduğunu hissetti.

Başkalarının zekasını elde etmek için, üç bin dünyadaki insanların kalplerinde hiçbir fark olmadığını bilmeliyiz. Tek bir dünya gibiler."

"Engelsiz, saf bir cennet gözünün ilahi gücünü elde etmek için bilmeliyiz ki sözde..."

"..."

Zhou Li bunu okuduğunda kaşlarını hafifçe çattı. Bu biraz Taozim'e benziyordu. Bu konuları incelese de anlayamıyordu. Çünkü felsefe soyuttu.

-Usta, dört gündür inzivadasın. Dördüncü Kıdemli Kardeş dün seni görmek için buradaydı, ama seni rahatsız etmeye cesaret edemedim ve gitmesini istedim.

Zhou Li bunu duyduğunda sistemdeki Cennet Yazısının arayüzünü kapattı. Zaman uçup gitmişti.

En azından onun görüşüne göre Cennet Yazısını okumak sıkıcı bir süreçti. Yine de dört günün göz açıp kapayıncaya kadar geçmesini beklemiyordu.

-Dördüncü herhangi bir şeyden bahsetti mi?

-Maalesef hayır.

Mavi odun Tekniğinin son bölümünü geliştirirken sorunlarla karşılaşmış olmalıydı.

Zhou Li yavaşça ayağa kalktı ve gri saçlarına dokundu. Yüzü eskisinden biraz daha iyiydi. Odadan çıktığı an, Ci Yuan'ın gözleri büyüdü ve kekeledi.

-Us...Usta!

İfadesi sakindi ve elleri arkasında kenetlenmiş halde orada duruyordu. On yaş daha gençti. Görünüşündeki değişiklik biraz bariz olsa da, kötü adamın mağrur havası hâlâ vardı.

-Usta, gençleşmişsin!

Ci Yuan, çok azıcık kızarmıştı. Gözlerinde tuhaf bir bakış vardı.

Zhou Li hafifçe konuştu.

-Kendimi inzivaya kapatmamın nedeni sadece yetişim temelimi geliştirmek değil, vücudumu da zinde tutmak içindi. Bu aralar sen de çok çalışıyorsun.

-Hehe! Bu, Usta'nın öğrencisi olarak benim görevim. Usta'nın kesinlikle atılım yapabileceğine ve Gizemli Cennet Azizi alemine adım atan ilk yetişimci olabileceğine inanıyorum!

Zhou Li güldü ve merakla sordu.

-Üçüncü, bugünlerde hiç mektup gönderdi mi?

Öğrencisine atadığı görev hakkında sistemden herhangi bir uyarı duymamıştı.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin