Önceki bölüm
Şimdi başa çıkması için geriye on binlerce yetişimci ve Gelişen İlahi Musibet âleminin en iyi on uzmanı kalmıştı.
.
.
.
.
Zhou Li, Havadaki Chang Feng'e baktı ve hiçbir şey söylemeden saldırdı.Bir ayağıyla yere bastı ve yıldırım hızında kendini havaya fırlattı. Yukarı doğru uçarken yüksek, net bir sesle haykırdı.
-Avatar, Yüz Musibet Anlayışı!
Gökyüzünde, altın ışıkla çevrili yüz km'den fazla yüksekliğe ve yirmi km genişliğe sahip bir avatar belirdi. Altında sekiz yapraklı altın bir nilüfer hızla dönüyordu.
Bunu görünce, Chang Feng yüzünde şok olmuş bir ifadeyle hızla geriye kaçtı.
-Durdurun onu!
Diğer dokuz uzman havaya uçtu ve kendi avatarlarını ortaya çıkardı.
Yetişimcilerin geri kalanı hızla geri çekilip onların arkasına saklanırken, on uzmanın avatarları duvar oluşturmak için bir araya gelmişti.Buna rağmen birçok zayıf yetişimci, zamanında geri çekilmedikleri için sersemledi ve yere düştü. Hatta bazıları yedi deliğinden kan fışkırarak olay anında öldü.
-Cennetler! En güçlü hamlesini hemen yaptığına inanamıyorum!
-Panik yapma! Yüz Musibet Anlayışı güçlü olmasına rağmen çok fazla enerji tüketir. Bu saldırıya dayanabildiğimiz sürece onun işi bitecek!
Bu aynı zamanda on uzmanın da düşündüğü şeydi. Chang Feng tarafından yönetilen on avatar, Yüz Musibet Anlayışının saldırısına sürekli olarak direniyordu.
Yüz km içindeki her şey on bir avatardan gelen parlak ışıkla aydınlanırken, hayvanlar ve kuşlar panik halinde canlarını kurtarmak için kaçtılar.
Zirve Form kartını kullandıktan sonra, Tian Dao'nun tüm teknikleri Zhou Li'nin zihninde belirmişti. Yüz Musibet Anlayışının avatarı, onun en güçlü yeteneklerinden biriydi.
Peki neden hemen kullanmıştı?
Çünkü süre dolduğunda sonsuza kadar kaybolacak bir karttı. Yani tereddüt etmeden kullanabilirdi!
-Madem sen kılıç kullanmayı seviyorsun, ben de kılıç kullanacağım!
Zhou Li sağ elini kaldırdı.
İşaret ve orta parmakları arasında parlayan beyaz bir ışık belirdi ve göz kamaştırıcı bir kılıç oluşturdu. Ardından, enerji kılıcın etrafında döndü ve bir kılıç ışınına dönüştü.-Kusurlu İlahi Müdahale mi?
İçgüdüsel olarak, Duan Sheng yukarı baktı ve vücudu titredi. Ne de olsa bu hareket İlahi Tek Tekniğinin en güçlü hareketlerinden biriydi.
İlahi Tek Tekniği, kılıç hareketlerinden ve mızrak hareketlerinden oluşuyordu. Duan Sheng her zaman onun tüm kılıç hareketlerini öğrenmek istemişti ama Tian Dao ona son hareketi öğretmeyi reddetmişti.
Böyle bir durumda bu hareketi göreceğini hiç düşünmemişti.
Duan Sheng yanılıyordu, Ming Shi yanılıyordu ve Zhao Yue de yanılıyordu. Efendileri sadece Yüz Musibet Anlayışı avatarını değil, Kusurlu İlahi Müdahaleyi de kolaylıkla kullanabiliyordu.Hareket elbette onun en güçlü becerilerinden biriydi.
Daha da korkutucu olanı, avatarın etkisi altında Kusurlu İlahi Müdahalenin gücü katlanmasıydı.
Chang Feng'in gözleri kocaman açıldı ve "Geri çekilin!" derken dudakları titredi.Chang Feng isteksizce konuştu. Korkudan titriyordu.
-Şimdi geri çekilmezsek, onumuz da kesinlikle ciddi şekilde yaralanacağız!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...