Önceki bölüm
Zhou Li başını onaylamaz şekilde salladı. Bu kötü müritler, Tian Dao'yu o kadar uzun yıllar takip etmişlerdi ki, yaşam ve değerler hakkındaki görüşleri onun tarafından tamamen yozlaştırılmıştı ve doğru- yanlışı yargılama konusundaki temel yeteneklerini kaybetmişlerdi.
.
.
.
.
Hemen konuşmadı ama arkasını döndü ve yanlarından geçti. Herhangi bir aurası veya enerji dalgalanması olmamasına rağmen üç öğrencinin de titremesine neden oldu.-Yuan, söyle bana, iyi- kötü nedir?
Bu, Yuan'ı bir süre durakladı ve sonra tereddütle aniden aklına geleni konuştu.
-İnsanlara yardım etmek iyi ve insanlara zarar vermek kötü mü?
Zhou Li cevabı duyunca sadece başını salladı ve Duan Sheng'e bakıp konuştu.
-Ne düşünüyorsun, üçüncü?
Duan Sheng başını eğerek tereddütle konuştu.
-İyi işler yapmak, öldürmek, yakmak ve yağmalamak kötü mü?
Diğerleri de cevapladı.
-Vatana ve halka hizmet etmek iyidir ve kötülere kötü şeyler yapmasına yardım etmek kötüdür.
Zhou Li, bir şey demeden başını salladı. Cevapları çok yüzeyseldi ve istediği gibi değildi. Ustaları başını sallamaya devam ederken dört öğrenci şaşkın yüzlerle baktı.
Ellerini arkasında kavuşturmuş Zhou Li, yavaşça ve bilgece olduğunu düşündüğü şekilde konuştu.
-Hayatta, insanın iyi işler yapması ya da ülkeye ve insanlara hizmet etmesi gerekmiyor... İnsan asla herkesi memnun edemez. Ancak, kişinin kalbinde herhangi bir suçluluk olmamalıdır.
Dördü, karmaşık gözlerle efendilerine hafifçe baktılar. Birden efendilerinin öncekinden çok farklı olduğunu hissettiler. Bir ay önce onlara, gözlerine hoş gelmeyenleri öldürmelerini söylüyordu. Ama şimdi, çok düşünceli açıklamalar yapıyordu. Şaşırmamaları zordu.
Zhao Yue, dişlerini sıktı ve kendisinden emin bir sesle konuştu.
-Kişinin kalbinde herhangi bir suçluluk olmamalı... Şimdi anlıyorum. Usta'ya hakaret eden tüm o piçleri kesinlikle öldüreceğim...
"..."
Sanki boş yere çok şey söylemiş gibiydi. Zhou Li gülse mi ağlasa mı bilemedi. O iyi taraftaydı ama bu beden ve öğrencilerle iyi olmak çok zordu.
Bir reenkarnenin hayatı neden bu kadar zorluydu?!
-Boşver. Bence dağda kalıp diğerleriyle birlikte cezanı çekmen senin için daha iyi.
Zhao Yue dondu ve ardından hızla konuştu.
-Bu öğrenci, Usta'nın emrine itaat edecek.
Ne de olsa bu üç öğrenci Tian Dao'yu çok uzun süre takip etmişti. Hayata ve değerlere bakışları çok derinlere kök salmıştı ve bu bakış açısı onun tarafından sadece birkaç kelimeyle değiştirilemeyecekti. O çok caniydi ve dağdan ayrılmasına izin vermek çok kötü bir fikir olurdu.
Şu anda, Zhou Li'nin yetişim temeli çok zayıftı, bu yüzden kriz hâlâ sürüyordu. Üstelik tarikata ihanet eden o kötü öğrencilerin hepsi ona bakıyordu.
Zhou Li onlara bir kez daha baktı. Bağlılıkları sırasıyla %50, %45 ve %52'ye yükselmişti.
Bu üç kötü öğrenci gerçekten inatçıydı!İyilik ve kötülük sorunu kısa sürede çözülemez ancak bağlılıklarının %60'ın üzerine çıkarılması gerekirdi.
Görünüşe göre onları dağda bırakmanın cezası yeterli değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...