17.Bölüm

492 64 6
                                    

Önceki bölüm

Bu konu dışarıya sızdırılmamalı. Ayrıca, büyük kardeşlerinden bunu bir sır olarak saklamaları gerektiğini ve bir şey olursa onlara güvercinle mektuplar göndereceğimi bildiren bir mektup bırak.
.
.
.
.
Bunu yaparak, Zhou Li öğrencilerine hem uzun mesafeden emirler gönderecek hem de kendini güvenceye alacaktı.

Şu anki görünümünü biraz değiştirdiği sürece, kimse tanımazdı. Ayrıca yanında Yuan da olacaktı.

-Kertenkele!

Bir anda gökyüzünü uğurlu bir ışık aydınlattı ve ardından havada dönen muhteşem bir binek belirdi.

Ejderhaya benzeyen ama olmayan kanatlı beyaz bir kertenkeleydi. Çok hoş tüylere sahipti ve bir çift boynuzu vardı.

-Usta, bineğinizi mi değiştirdiniz?

-Hadi yukarı!

-Ah? Ben... Ustanın bineğine binmeye cesaret edemem.

-Çabuk ol. Önümde oturabilirsin. Anyang'a iki saatten daha kısa sürede varabiliriz.

Bir İlahi Saray uzmanının uçuş hızı yüksekti, ancak yine de uçan bir binekten çok daha yavaştı. Ayrıca, bir yetişimcinin uçması için enerji gerekiyordu.

Ci Yuan, endişeyle kertenkele'nin üzerine atladı, ama onun yumuşak tüyleri ve parlayan boynuzları karşısında endişesi silindi.

Binek çeşitleri çoktu. Sıradan vahşi hayvanlar yavaş olma eğilimindeydi ancak bunun yanında malları çekmek için daha uygundu. Öte yandan, üstün binekler genellikle yalnızca zengin ve güçlü ailelerde bulunurdu.

-Kımıldama!

Zhou Li sağ kolunu kaldırdı ve Ci Yuan'ın omuzlarına doladı.

Kertenkele, tuhaf bir sesle kükredi ve havaya sıçradı. Bulutların üzerine basarak Anyang'a doğru uçtu.

İki saat sonra, Zhou Li, kertenkele'yi kontrol etti ve Anyang'ın eteklerine yakın bir ormanda indiler.

Ci Yuan, şok olmuştu ve indikten sonra uzun süre sakinleşemedi. Yanakları yine kızarmıştı.

-Vardık.

Zhou Li şehre baktı. Artık neredeyse özgürce hareket edebiliyordu. Ci Yuan'ın şaşkınlığını görünce gülümseyip seslendi.

-Yuan'er?

-Gü..güz..el...Ne? Usta, bu binek çok güzel.

Zhou Li, tek kaşlarını kaldırdı fakat bir şey demedi. Cidden gittikçe daha fazla şüpheleniyordu. Aslında genç olsaydı ve Ci Yuan da öğrencisi olmayıp yaşıt olsaydı iyi olabilirdi.

Fakat Zhou Li için bu durum bu cidden uygun değildi!

-Vardık. Dikkat çekmemek için kıyafetleri, görünüşümüzü ve auramızı değiştirelim.

Ci Yuan, yetişim dünyasında kıdemli kardeşleri kadar ünlü olmasa da, bazıları tarafından biliniyordu. Doğal olarak kimliğini gizlemek zorundalardı.

-Anlıyorum Usta.

Kısa sürede kılık değiştirmişlerdi. Artık onlar büyükbaba-torun gibi görünen sıradan insanlara benziyorlardı.

-Bundan sonra sen ve ben büyükbaba ve torun olacağız.

-Anlıyorum Usta. Ne?!

-Büyük...Büyükbaba??

Ci Yuan, efendisine 'Büyükbaba' demek zorunda kaldığında kendini garip hissetmişti.

Zhou Li başta biraz suskundu. Ne de olsa, önceki hayatında sadece yirmi sekiz yaşındaydı ve kendisine büyükbaba denilmesinden oldukça utanmıştı. Ancak kısa sürede alıştı ve hiçbir şey hissetmedi. Neyse ki sisteme sahipti.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin