Önceki bölüm
Tam o sırada bir avatar belirdi!
Bir Başlangıç İlahi Musibet uzmanının cesaretinin kaynağı avatarındaydı.
.
.
.Elli metre yüksekliğindeki mürekkep rengi avatar, köşkü yok edecek kadar uzundu ama tuhaf bir şekilde binanın içinde hiçbir şeye zarar vermeden bir gölge gibi duruyordu.
Pan Zhong bunu görünce korkudan dili tutuldu ve aniden Xin chan'ın güveninin nereden geldiğini anladı.
Bu adam alışılmadık derecede güçlüydü!Avatar ortaya çıkar çıkmaz durum tersine döndü. Göz açıp kapayıncaya kadar, el mühürleri Duan Sheng ve Ming Shi'ye daha güçlü saldırdı.
Ming Shi, aceleyle yirmi metre uzunluğundaki avatarını üretti ve el mühürlerini engelledi ancak saldırı onu birkaç adım geriye attı. Qi'sinin ve kanının sallandığını ve kollarının uyuştuğunu hissediyordu..
Xin Chan, üstünlüğü ele geçirdikten sonra kayıtsızca konuştu.
-Şeytan Tapınağı şimdi Şeytani Gökyüzü Köşkü ile konuşmaya uygun mu?
-Kıçımı hak etti!
Duan Sheng'in alevlendiğini gördüklerinde herkesi şaşırttı. Zhou Li bile, sakin ve önünde kibar davranan üçüncü öğrencisinin kaba bir adama dönüşmesini beklemiyordu!
Savaşa devam etti!
Bam! Bam! Bam!
Zhou Li, sessizce izledi. Hiçbir şey söylemedi ve onları durdurmaya da niyeti yoktu. Onlar savaşırken bir kaç şey öğrenebilirdi.
Tian Dao, doğrucu tarikatların uzmanlarını birçok kez yenmiş ve dünyaya gücünü göstermiş olsa da, her doğru uygulayıcı bir gün yaşlanıp zayıflayacağını biliyordu. Şimdiye kadar, xiulian dünyasında hiç kimse bu sınırı kıramamıştı.
Şeytan Tapınağı ise günümüzde en iddialı tarikattı. Diğer mezhepleri yutarak gücünü artırıyordu. Geçmişte Vahşet Tarikatı ile çatışmıştı, ancak ikisi de birbirlerinin gücünden korktukları için hiçbir zaman büyük çaplı bir çatışma olmamıştı.
Zhou Li'nin gerçekten bir müttefike ihtiyacı var mıydı? Peki Şeytan Tapınağı'a onun müttefiki olmaya uygun olduklarını düşündüren neydi?
Dünyada birçok güç vardı. Karanlık Saray Dağı ile birlik olmak isteyen tek kişi Şeytan Tapınağı değildi ve statü, nitelik ve güç açısından hiçbir yerde diğerleri kadar iyi değildi.
Bu nedenle, Zhou Li öğrencilerinin kızmasına engel olmadı.
Savaş ilerledikçe, yetişimleri arasındaki fark giderek daha belirgin hale geldi. sonra Xin Chan, Duan Sheng'i güçlü bir saldırıyla geri itti ve onu Pan Zhong'un kollarına attı.
Bam!
Çarpmanın gücü Pan Zhong'u birkaç adım geriye atarak kollarını uyuşturdu.
...
Savaş bitmişti, ancak Xin Chan mürekkep rengindeki avatarını geri çekmedi. Gerçekten de kibirlenmişti. Başını kaldırıp baktığında sonuçtan çok memnun kaldı.
-Üçüncü çocuk, savaşın sonucundan memnun musun?
“…”
Büyük salon sessizdi ve kimse sorusuna cevap vermedi.
Ci Yuan, daha önce hiç bu kadar utanmaz bir insan görmemişti.
Zhou Li eski ama güçlü bir sesle tekrar konuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...