Önceki bölüm
Küçük Yuan, büyük erkek ve kız kardeşlerinin niyetlerini öğrenmekte hiç zorluk çekmemişti. Yüzlerindeki ifadelerden bunu anlayabiliyordu.
Ancak...
.
.
.
.
Ustası, Cennet Kılıç Tarikatının en güçlü yeteneğiyle karşı karşıyaydı ki bu Gelişen İlahi Musibet âlemindeki en üst düzey uzmanların bile kafa kafaya almaya cesaret edemeyeceği bir yetenekti. Açıkça Chang Feng Ustasına tuzak kurmuştu.Bu sırada, Zhou Li, hala sakin görünüyordu ama içinde aşırı derecede gergindi. Çevresine dikkatle bakarken sistemde ki eşyalara da bakmaya devam etti.
Gerektiğinde Zirve form kartını kullanması gerektiğini biliyordu. Ayrıca, dört kötü öğrencisinin ondan şüphelenmeye başladığını da fark etmişti.
Ding!
Bir yan görev tetiklendi! Başkalarının iradesini görmek bize düşmez, kötü müritlere gerçek yüzlerini göstermelerini sağlayın.
Görevi gördüğünde Zhou Li, anında irkildi. Önden ve arkadan düşmanlarla karşı karşıyaydı!
Ne acınası bir ustaydı!
O anda, Chang Feng'in tekniği güç toplamayı sonunda bitirdi. Her şey çok hızlı gelişmişti.
-Öl!
Keskin bıçaklardan oluşan bir girdap, doğrudan Zhou Li'ye doğru fırladı. binlerce yetişimciye esen güçlü rüzgâr, onları gözlerini kısmaya zorlamıştı.
Küçük Yuan, şok olmuştu. Kendisini bağırmaktan alıkoyamamıştı.
-Kaç Usta!
Duan Sheng, Ming Shi ve Zhao Yue'nin gözleri kocaman açıldı, yüzleri endişeli görünüyordu. Ustaları yaralanmamış haldeyken bile, bu saldırıyı kafa kafaya alması biraz zor olacaktı. Peki, bunu neden yapıyordu?
Duan Sheng, Ming Shi ve Zhao Yue kaşlarını çatmışlar ve refleks olarak bağırdılar. Zhou Li, ölürse, o yetişim teknikleri ve silahlar onunla birlikte yok olacaktı.
-Şu anda ölemezsin, yaşlı şey!
Duan Sheng ve Zhao Yue fırladı. Yüzlerce kılıç yaklaşırken, üçüncü ve beşinci mürit, biri ustalarına, diğeri Chang Feng'in kılıçlarına doğru büyük dalgalar yolladı.
-Ah?
Zhou Li, hafifçe kaşlarını çattı.
-Onlar gerçekten hainler, öldükten sonra hazineleri benimle birlikte mezara götiireceğimden mi endişeleniyorlar?
-Usta, Geri Çekil!
Duan Sheng'in tüm gücüyle gönderdiği rüzgâr, bıçakları rotalarından biraz uzaklaştırarak onları Karanlık Saray Dağı'nın kalkanına doğru gönderdi.
Buna rağmen, kalan enerji Zhou Li'yi sarstı ve onu hasta hissettirdi. Hemen arkasını döndü ve sahte bir panik ifadesiyle kalkana geri koştu.
Zhao Yue'nin enerji patlaması Ustasını kurtarmaya yönelikti ama Zhou Li, kalkana adım attığında, enerji patlaması koruyucu bariyer de çatlaklar oluşturmuştu.
Boom!
Boom!
Patlama görünmez kalkanın üzerinde patladı!
Çatırt!
Çatırt!
Göz açıp kapayıncaya kadar, Karanlık Saray Dağı'nın kalkanı çatladı ve çatlaklar kalkanın her yerine yayıldı. Büyük ihtimalle tamamen kaybolması çok uzun sürmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...