Önceki bölüm
-Yaşlı Kıdemli, Lütfen beni öğrencin olarak al!
.
.
.
Zhou Li, bu dünyaya seyahat ettiğinden beri bir öğrenci almayı düşünmemişti. Öğrendiği kadarıyla, eski kötü adam, öğrenci almaya başladığında, yetişiminin zirvesindeydi.Üstelik, mevcut dokuz öğrenci ona baş ağrısı veriyordu ve başkalarına öğretmek için fazladan enerjisi yoktu. Bu yüzden de ona bir teknik vererek başından savmaya karar verdi.
-Bu, Cennet Kılıç Tarikatının Kadim Tek Kılıç Tekniği. Yeteneğinle, ustalaşmakta zorluk çekmezsin.
Zhou Feng heyecanla kitaba bakarken gözleri büyüdü. Bu kitabın anlamını kesinlikle biliyordu. Eski ustası bunu hiç öğretmemişti. Nasıl heyecanlanmazdı?
-Teşekkürler, Yaşlı Kıdemli Teşekkürler!
-Artık gidebilirsin.
Duan Sheng bir şey söylemek üzereydi ki ustasının belli belirsiz mırıldandığını duydu, "... şans dönmeliydi..."
Hızla dizlerinin üzerine çöktü ve konuştu.
-İyi dinlenmeler, Usta.
Başını kaldırdığında efendisi çoktan gitmişti. Yanağındaki teri sildi ve etrafındaki zinciri çekti. Zhou Li'den zinciri çıkarmasını istemeyi düşündü ama şimdi değildi. Ustasının öğrencilere karşı kayıtsız tavrının hiç değişmediğini fark etti.
Tian Xin'i dağın arkasına kilitledikten sonra Yuan, geri döndü. Efendisini görmedi, sadece üzgün bir yüzle iç çeken üçüncü kardeşini gördü.
-Sana ne oldu Kıdemli Kardeş?
Duan Sheng elini salladı ve konuştu.
-Hiçbir şey. Sadece ustanın biraz dalgın olduğunu hissediyorum.
-Dalgın? Usta az önce senden bir şey yapmanı mı istedi ?
-Hayır, söylemedi, ama bir şey söyledi...."*Başım dönüyor*" dedi...
YN:Burada Duan Sheng, Zhou Li'yi yanlış anlıyor. "Şansım dönmeliydi sözü baş dönmesi olarak da söyleniyor. Kelimeler benzer. Çince işte. 😅
Ci Yuan, başını salladı ve konuştu.
-Ustanın kertenkeleye binmekten ve uçmaktan başı dönmüş olmalı. Sonuçta, yaşlı.
-Peki hainle ne yapacağız? Ayrıca Anlayamadığım bir şey var Kıdemli Kardeş, tarikatı çoktan terk etmişti, ama neden hala Usta'yı öldürmek istiyor?
Duan Sheng iç çekti.
-Küçük Kız Kardeş Tian xin aslında talihsiz bir kız...
...
Zhou Li, sisteme baktı. Şanslı çekilişlere 3000 puan harcamış, bu da 1540 puan bırakmıştı. Şans puanları da altmışa kadar birikmişti. Tekrar denemesi gerekip gerekmediğini merak etti. Gerçekten şanssızdı.
-Şanslı Çekiliş!
-Ding! Denediğin için teşekkürler, 1 şans puanı aldın."
Artık altmış bir şans puanı vardı.
-Çok iyi!
Zhou Li sakin bir ruh halindeydi. Tekrar denemeden önce durmaya karar verdi. Birden Ci Ailesinin evinde Cennet Yazısını okurken gördüğü dalgalanmaları düşündü.
Zhou Li, Cennet Yazısını açtı ve okuyabildiği karakterlere baktı. Sayıları artmamıştı ve okuyamadıkları da azalmamıştı.
İnsan Parşömenini tekrar tekrar okumasıyla biraz daha anlaşılabilir hale gelmişti. Fakat hala çok zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...