Önceki bölüm
Zhou Li tüm dikkat dağıtıcı düşüncelere bir son verdi ve Cennet Yazısını tekrar çalışmaya başladı.
.
.
.
Cennet Yazısını üç kez daha okuduktan sonra, Zhou Li iki ek satırı dışında değişmediğini gördü. Bunları anlamak çok sıkıcı ve yorucuydu. Bu yüzden bir süre sonra kapattı.-Usta!
Ci Yuan'ın sesi dışarıdan geldi.
-İçeri gel.
-Usta, Kıdemli Kız Kardeş Zhao yue hakkında bilgi aldım!
Zhao Yue, Zhou Li'nin ona son kez verdiği görevi bitirdiğinden beri geri dönmemişti ve Zhou Li nedenini bulamamıştı.
Onun kaçmasının nedeni Tian Xin, Zheng Hai ve Shang Rong'unkinden farklı olmalıydı.
-Kıdemli Kız Kardeş Yu Eyaletinde olabilir.
Refleks olarak sistem panelini açtı ve görev alanına bir göz attı. Elbette yeni bir görev vardı: Zhao Yue'yi geri getirin.
-Başka ne duydun?
-Bazıları Kıdemli Kız Kardeşin evlenmek üzere olduğunu ve onun Kutsal Kız olacağını söyledi...
Zhao Yue'nin yetiştirmesi büyük ölçüde Parlak Yeşim Tekniğinden geliyordu. Adındaki yeşim, doğa ananın ürünü olan cennet ve yeryüzünün özüne atıfta bulunurdu.
Onu zirveye çıkaracak olsaydı, rahatsız edici düşüncelere sahip olamazdı veya bir aşk ilişkisine giremezdi.
-Sebebi nedir?
-Yalnızca Yu Eyaletindeki kutsal sunakta büyük bir tören yapılacağını duydum.
-Bu arada, Şeytan Tapınağı da törene birini gönderecek gibi görünüyor. Usta, neden kendim gitmiyorum? Kıdemli Kız Kardeşi geri getireceğim ve Tapınaktan birini gördüğümde hepsini senin için öldüreceğim!
Zhou Li, hafifçe gülümsedi ve Yuan'ın alnına dokundu.
-Başını belaya sokma!
-Peki başka hangi güçler katılacak?
-Doğru Tarikatı ve Berrak Tarikatı.
-Pan Zhong'u bana getir. Ona sormam gereken bir şey var.
-Bana da sorabilirsiniz usta..
Ci Yuan, kendi kendine homurdandıktan sonra hemen ayrıldı. Çok geçmeden, yüzünde morluklarla Pan Zhong ile geri geldi.
Pan Zhong yumruğunu kaldırdı ve eğildi.
-Selamlar, lordum.
Zhou Li, biraz şaşkın biraz da merakla sordu.
-Yüzüne ne oldu?
Pan Zhong, aceleyle açıkladı. Gözucuyla da Ci Yuan'a kaçamak bir bakış atmıştı.
-Dağ da çok fazla dik yer var ve ben yanlışlıkla düştüm...
Zhou Li, umursamadı. Kimin yaptığı belliydi. Bu küçük adam gittikçe daha çokta kıskançlık belirtisi gösteriyordu.
-Kutsal sunaktaki büyük tören hakkında bir şey biliyor musun?
-Evet, fakat uzun hikaye...
Ci Yuan, hemen konuştu.
-O zaman hızlı anlat.
"..."
Pan Zhong, az önceki şiddetli dayak düşüncesiyle titredi ve çabucak anlatmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...