18.Bölüm

481 69 12
                                    

Önceki bölüm

Zhou Li, Yuan'ı işaret etti ve konuştu.

-O, Ci Ailesinin genç hanımı Ci Yuan.
.
.
.
.
Wang Fugui yutkundu ve Ci Yuan'a baştan sona baktıktan sonra hemen dizlerinin üstüne eğildi.

-Genç Bayan! Sonunda geri döndün! Lütfen içerde konuşalım.

Ana salonda…

Wang Fugui'nin olayla ilgili açıklamasını dinledikten sonra, Ci ailesi üyelerinin çoğunun Gölkenarı Gang adlı bir çete tarafından kaçırıldığını öğrenmişlerdi.

Bu çetenin arka planının ne olduğunu, onlara bunu kimin emrettiğini veya nerede bulunduklarını kimse bilmiyordu.

Ci Ailesi arka arkaya iki kez kaçırıldığı için artık kimse onlar için çalışmaya cesaret edememiş, bu yüzden kalan hizmetçiler de ailenin değerli eşyalarını alarak kaçmıştı. Wang Fugui, konaktaki son kişiydi.

Zhou Li, merakla sordu.

-Bunu neden yerel yetkililere bildirmedin?

-Yaptım ama hiçbir iz bulamadılar. Görev için dışarı çıkanlar dışında Ci Ailesi'ndeki tüm insanlar kaçırıldı. Tuvalette olduğum ve kurtulduğum için şanslıydım.

-O zaman neden kaçmadın?

-Ci Ailesi bana iyi davranmıştı. Ci Ailesi'nin bir ferdi olarak yaşayıp öleceğim.

Zhou Li gülümseyerek konuştu.

-Ailene çok sadıksın. Neyse ki Yuan'er seni öldürmedi.

Wang Fugui göğsünde keskin bir acı hissetti ama utanarak konuştu.

-Genç Bayan tarafından vurulmayı hak ediyorum.

Zhou Li, ciddi bir sesle konuştu.

-Yuan'er'in dönüşünü bir sır olarak saklamalısın. Kaçırılma olayını araştıracağım ve onları kurtaracağım.

Zhou Li, çok daha genç olmasına rağmen, hala yaşlı ve zayıf görünüyordu.

Wang Fugui sadece Ci Yuan'ın babası tarafından gönderildiğini biliyordu, ama onun nereye, hangi amaçla gönderildiğini veya efendisinin kim olduğunu bilmiyordu.

Wang Fugui, Zhou Li'yi sorgulamaya cesaret edemedi. Zhou Li yaşlı bir adam olmasına rağmen saygı duyulduğunu görebiliyordu. Bu yüzden başını salladı ve gitti.

-Yuan'er! Yarın sabah Mavi Ejderha Derneği'ne git ve onlardan bu Gölkenarı Çetesi hakkında daha fazla bilgi edinmelerini iste.

-Anlıyorum Usta.

-Unutma, kimliğini açıklama.

Görevi atadığı anda, Zhou Li sistem uyarısını duydu.

"Ding! Duan Sheng'i destekleme görevi tamamlandı. 200 liyakat puanı ile ödüllendiriliyorsunuz.”

Ming Shi destek görevini tamamlamıştı ve kalkanı tamir etmeye gitmeliydi. Zhou Li, sistemdeki görevlerin değişmesini izlerken hafifçe kaşlarını çattı.

Dağdan ayrıldığında verdiği görev, ikisinin birlikte kalkanı tamir etmesiydi, ancak sistemde sadece Ming Shi'yi göstermişti. Tek bir olasılık vardı. O da Duan Sheng yaralanmıştı!

Bu arada, Karanlık Saray Dağı'nda…

Ming Shi, Duan Sheng yatakta yatarken yanında duruyordu, şaşkın bir bakışla mektuba baktı.

-Ustanın dağdan ayrıldığına inanamıyorum! Ne düşünüyor?

Duan Sheng öksürdü ve konuştu.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin