13.Bölüm

500 83 15
                                    

Önceki bölüm

-Pekâlâ, benim gibi yirmili yaşlarında genç bir adamın bir yaşlı gibi davranması gerçekten garip hissettiriyor.
.
.
.
.
Ancak, böyle davranmak zorundaydı. Şu anki görünümünde bir çocuk gibi zıplasa gerçekten garip görünürdü. Daha fazla yaşam gücü biriktirmesi gerekiyordu.

Zhou Li, şu anki durumla karşılaşmasının nedenini az olan yaşam gücüne bağlamıştı. Hemen erdem puanına baktı.

İsim: Zhou Li
Irk: İnsan
Yetiştirme üssü: Mistik Aydınlanma âleminin Göz Açıklığı aşaması
Erdem puanları: 1,004
Kalan ömür: 1.209 gün
Öğeler: Tian Dao Zirve Form Kartı x 2, Kritik Engelleme Kartı (pasif) x 5, beyaz kertenkele.

...

Hâlâ bin Erdem puanı vardı, ama çok azdı. Başarı puanlarını biriktirme hızına göre, gençliğine dönmek isteseydi oldukça zor olurdu.

O atlı haydutları öldüren Dördüncü'yü ve ona pek çok Erdem puanı kazandıran birçok insanı düşündü. Bu görevlerin iyi bir erdem puanı vardı.

-Yuan'er! Bugünden itibaren, dış dünyada önemli bir şey olursa, hemen bana bildir.

-Evet usta?

Bu Ci Yuan'ı şaşırtmıştı. Ustaları her zaman dağda kalır ve dış dünya ile ilgilenmezdi. Şimdi neden ilgileniyordu ki?

-Dağa en yakın kasaba olan Tangzi'de bir istasyon var. Oraya git ve dünyada neler olup bittiğini öğren. Ayrıca kimliğini açıklayamazsın ve kimseyi istediğin gibi de öldüremezsin!

Ci Yuan, heyecanla eğildi. Dağda kalmakta sorunu yoktu. Fakat uzun zamandır dışarı çıkmamıştı. Biraz sıkılmıştı. Kısık bir sesle konuştu.

-Ya biri bana zorbalık ederse?

Zhou Li eliyle kafasına vurdu ve konuştu.

-Git ve dediğimi yap. Bana mazeret gösterme.

Ci Yuan, başkaları tarafından nasıl zorbalığa uğrayabilirdi ki? Yetişimi gayet iyiydi. Hemen dağdan çıkıp havada uçmaya başladı.

Onu görünce Zhou Li biraz kıskandı ve ne zaman böyle gökyüzünde uçabileceğini merak etti.
Şimdi ne yapması gerektiğini düşünürken çardakta sessizlik hâkimdi.

Karanlık Saray Dağı kötü adamların yuvası olduğundan, Zhou Feng gibi başka suikastçıların olma olasılığı da vardı.

Tam o sırada, üçüncü öğrencisi Duan Sheng, çardağa giden basamakların altına geldi, eğildi ve konuştu.

-Usta, üç dizilim ayarladım. Düzeltilmesi gereken beş tane daha var...

Beş daha...

İkisi görevleri tamamlamak için dışarıdayken, Duan Sheng'in onları tek başına düzeltmesi oldukça zor hale gelmişti.

Sonuçta, bir diziyi düzeltmek için muazzam miktarda enerji gerekiyordu. Duan Sheng'in yetişimine rağmen, tek başına sekiz dizilimle baş edemezdi.

Duan Sheng, göz ucuyla ustasına baktı ve konuştu.

-Usta, bu gidişle korkarım bütün dizileri kendim tamir edemem...

Zhou Li derin bir sesle konuştu.

-Ceza olarak dizileri düzeltmeni istemiştim!

-Hayır, bu öğrenci cesaret edemez!

-Onları bir yılda düzeltemezsen 2 yıl hatta 3 yıl harca! Bir daha itiraz edersen seni kolay kolay bağışlamayacağım.

- Hatalıyım Usta! Çok tembeldim, lütfen beni affet! Şimdi dizileri düzeltmeye devam edeceğim.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin