27.Bölüm

445 63 15
                                    

Önceki bölüm

Lütfen bizi kurtar, Kıdemli!
.
.
.
.
Ming Shi olayları anlamıştı. Yine de uğraşmak istemiyordu.

-Kıdemli, lütfen bizi Saray Ustamızın hatırına kurtarın!

Bu, Ming Shi'in beklentilerinin ötesindeydi. Ay Sarayının gerçekten çaresiz görünüyordu.

-Benimle dalga mı geçiyorsun? Senin hayatta kalmanın benimle hiçbir ilgisi yok. Seni öldürmemeyi seçtiğim için kendini şanslı saymalısın...

Uzaklardan tuhaf bir çanın süzüldüğünü duyduğunda gitmek üzereydi. Hafifçe kaşlarını çattı ve uzaklara baktı. Gökyüzü, zilin çaldığı karanlık bir bulutla kaplanmış gibiydi.

Bunu duyan Ay Sarayının kadınları korkudan sarardı ve kalkana doğru koşmak için çabucak ayağa kalktılar. Ne yazık ki, yalnızca dağın insanları içinde özgürce seyahat edebilirdi. Ne kadar denerlerse denesinler, kalkan onları engelliyordu..

Ming Shi, kadınları görmezden geldi ve tüm dikkatini kara buluta odakladı. Sezgisi kötü bir niyetle geldiklerini söylüyordu.

-Şeytan Tapınağının insanları burada!

-Lütfen, Kıdemli, geçmemize izin verin!

-Size hizmet etmeye hazırız!

Mimg Shi, kadınlara tuhaf bir şekilde baktı. Biraz hayal kırıklığına uğramıştı. Cidden bir işe yaramazlardı.

-Bu gülünç! Karanlık Saray Dağı'ndan daha korkunç başka bir güç nasıl olabilir? Neden Şeytan tapınağı'dan korkuyorlar?

Kara bulut yeterince yaklaşana kadar Ming Shi tam olarak ne olduğunu görmeyi başaramadı. Kara bir bulut değil, çevresinde bir halka oluşturan ve hepsi siyah cübbe giyen birçok yetiştiricinin bulunduğu kare bir dizilimdi. Ortasında kocaman, mürekkep rengi bir ejderha arabası vardı.

Ming Shi ellerini arkasında birleştirdi ve sessizce bekledi. Kara Listenin ilk üçü Tian Dao, Zheng Hai ve Xin Chan idi. Yetişim seviyelerine göre değil de yaptığı kötülüklere göre sıralanıyorlardı.

Arabadaki kişi üçüncü sırada yer alan Xin Chan'dı ve aynı zamanda Şeytan tapınağı'ın bir numaralı uzmanı ve tarikat liderinden sonra ikinci sıradaydı.

Ming Shi'yi garip hissettiren şey, Ay Sarayına neden aniden saldırdıkları sorusuydu. Şeytan tapınağı ve Karanlık Saray her zaman kendi işlerine bakarlardı.

Ding!

Mürekkep ejderha arabasının zili kulağa hoş gelmiyordu.

Sonunda, araba kalkandan yaklaşık yüz metre uzakta durdu, zil de çalmayı kesti. Ming Shi, oldukça korkutucu bulduğu arabayı ve etrafındaki yetişimcileri gözlemlerken hareket etmedi.

Bir dakikalık sessizlikten sonra, bir adam arabadan uçtu ve kibarca selam verip konuştu.

-Şeytan Tapınağı'nın Karanlık Saray Dağı'nı gücendirmeye niyeti yok. Bay Dördüncü, bu kadın gelişimci grubunu almamıza izin verir misiniz?

Ming Shi titreyen kadınlara baktı ve kendi kendine düşündü. Bunlar gibi giyinirse o da korkutucu görünebilirdi.

-Tamam!

Arkasını dönüp kalkanın içinden geçti.

-Teşekkürler, Bay Dördüncü! Bir gün minnettarlığımızı ifade etmek için kesinlikle geri geleceğiz.

Tam o sırada Ming Shi tekrar geldi.

-Usta'nın yeni rutinini neredeyse unutuyordum... Bugünlerde insanlara iyi davranmayı seviyor.

Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin