Önceki bölüm
Zhao Yue'ye zarar verenler ortaya çıkacak kadar cesur olabilir miydi?
.
.
.
YN:DİKKAT! BU BÖLÜM ORJİNALDE OLMAYAN VE TAMAMEN KENDİ KURGUMLA YAZILMIŞ BİR BÖLÜMDÜR.Zhou Li, Şeytani Gökyüzü Köşkünün balkonundan dışarı baktı. Çoktan gece olmuştu. Yıldızlar harika bir şekilde parlıyordu. Sanki bir sonraki eylemini onaylarcasına göz kırpıyorlardı.
Burada geleli tam 1 yıl geçmişti. İyisi ve kötüsü ile zaman hızla bir su misali akıp geçmişti.
Tabi ki bolca olayın içinde bulmuştu kendisini. Yaşlı yüzünde rahatlamış bir ifade belirdi...o kadar sakin ve huzurluydu ki...
Bugün büyük gündü!
Peki ne için büyük bir gündü?
Zhou Li'nin gençleşmesi içindi!
Doğru!
Yaptığı her şey bu muhteşem an içindi!
Güçlendiğinde bile, gençleşmek kadar keyif almadığına emindi.
Kötü öğrencileri disiplin etmek aşırı zordu. Fakat 1 yıl öncesi gibi değildi. Ming Shi'nin sadakati %83 olmuştu. Ci Yuan'ın sadakati ki her zaman yüksekti ve %91'e çıkmıştı. Resmen öl dese ölebilirdi. Ufacık bir sorgulama kısmını atlarsak..
Duan Sheng'in sadakati ise %81 olmuştu. Zhao Yue'nin daha önceden 70'lerde olan ve ayrılmasından sonra 10'a kadar düşen sadakati ise büyük bir özverili çalışma sonrasında 67'ye kadar çıkmıştı.
Bunda en büyük etmen ise tabi ki Zhou Li'nin gücünün artması idi. Tabi ki Tian Dao'nun gerçek gücüne ulaşmaya çok uzaktı. Fakat 1 yıl içinde İlahi Saray Alemine kadar ulaşmayı başarmıştı.
Zhao Yue'nin sadakati büyük Tören olayının halledilmesi ile sağlanmıştı. Gerçi ona hala güven duymuyordu. Ayrıca dışarı göreve de göndermiyordu.
Daha sonra Ay sarayının efendisi Tian Xin ise yeniden yetişime başlamıştı. Az kalsın cezalandırıldığı mağarada soğuktan ölecekti. Saçlarının çoğu beyazlamıştı. Kırışıklık lekelerine sahipti.
%60 olan düşmanlık büyük bir çabayla %24 sadakata çevrilmiş bu da Zhou Li'ye bolca erdem puanı olarak geri dönmüştü. Yine bu gücün başardığı bir şeydi.
Güç olmadan hiçbir şeydi!
Ayrıca Ay sarayının kadınlarını kurtarmak da Tian Xin'in düşmanlığını azaltmada büyük rol oynamıştı. Bu olmasaydı kesinlikle sadakat göstermesi aşırı zordu.
Geri kalan öğrencilerden ise Shang Rong ile mektuplaşma aşamasına gelecek kadar ilerlemişti. Tabi ki hala dağa dönmemişti. Şeytan Kral korkak sekizinci öğrenci ise...eh işte denilebilirdi.
Diğer iki öğrenci ise... Eh onlar da kitabın, bölüm sonu canavarı olmak için birbirleriyle yarışıyorlar denebilirdi.. Büyük ihtimalle de gelecek 10 yıl içinde belki halledilebilirdi..
Çünkü Zhou Li, Tian Dao'nun gerçek gücüne ulaşmamıştı. Bunun için sistemden bolca erdem puanı harcaması gerekiyordu ki onca çabaya rağmen aşırı pahalı avatarları almak cidden çok zordu.
Bir kişi için 10 yıllık olayı 1 yıl içinde yaşamıştı. İlahi Saray Dağı sık sık istila edilmişti. Fakat sistemden alınan Zirve Form kartı ya da kritik engelleme kartı, efsanevi binekler, cennet kademesine yükselebilecek isimsiz silah ve kartlar çok etkili olmuştu.
Onlar da olmasa durum vahimdi!!
Cennet yazısı parşömeninde ki ilerleme ne durumdaydı?
Eh, önsözü geçmişti. Sonra 5 sayfayı daha okuyabilecek kadar gelişmişti. Tarif edilemez gücü kullanma konusunda kendisini çok az geliştirdiğine inanıyordu. Fakat hala yolun başındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...