Önceki bölüm
-Sana babanı öldüren kişinin Chang Feng olduğunu söylesem buna inanır mıydın?
.
.
.
.
Zhou Li kendi kendine düşündü. Bu sistemin beklenmedik şekilde güzel özellikleri vardı. Neyse ki artık yaşlanmıştı ve cildi sarkmış ve kırışmıştı, bu yüzden bariz olmadığı sürece ifadesindeki değişiklikleri kimse fark edemezdi.Zhou Feng bunu duyduğunda öfkeyle bağırdı.
-Saçmalık! Kafamı karıştırmaya çalışma, yaşlı kötü adam! Dünyadaki herkes, Karanlık Saray Dağı'nın yedinci öğrencisi olan Si Wu'nun hesaplamada iyi olan aşağılık bir adam olduğunu bilir. Ne yazık ki bu kadar adi bir numara bana karşı işe yaramaz!
Zhou Li, başını iki yana salladı ve acıyarak baktı.
-Öfkeli ve cahil bir genç! Madem öyle, sana her şeyi anlatacağım. Yıllar önce Yi Eyaletini ziyaret ettiğimde, dinlenmek için Jiang Ailesi'nde durdum. Tesadüfen, ailenin genç hanımı doğum yapıyordu.
-Yeni doğan çocuk, olağanüstü kemik yapısı ve inanılmaz yeteneklerle dünyaya gelmişti. Onu öğrencim olarak kabul etmeye niyetlenmiştim. Bu yüzden ailesine düşünmesi için üç gün verdim. Ama onların kararı ne olursa olsun, çocuğu yanımda getirmeye karar vermiştim... Ancak ertesi gün tüm Jiang Ailesi katledilmişti.
-Geldiğimde çok geçti... Daha sonra, tüm Yetişim dünyası Jiang Ailesini katledenin ben olduğumu düşündü. Hayatımda sayısız insanı öldürmüştüm ve bir başka olay daha durumu değiştirmezdi.
-Dünyadaki tüm Doğrucu Yetişimciler bunu benim yaptığımı düşündü ve tabii ki kimse bunun Chang Feng tarafından yapıldığını düşünmemişti.
Duydukları karşısında şok olan ve acıyla savaşan Zhou Feng öfke ve alayla bağırdı.
-Daha fazla hikâyeler anlatmaya devam et...
Zhou Li, Zhou Feng’in buna inanmayacağını biliyordu, bu yüzden ona daha ağır bir gerçek vermeye karar verdi.
-Omzunda bir doğum leken var. Doğduğunuzda, vücudun içi ıslak ve soğuktu. Bundan kurtulmana yardım eden bendim ve aynı zamanda vücudunda her zaman bir şeytani enerji akışının olmasının nedeni de bu. Soyadın Jiang ve sen o Jiang Ailesinin oğlusun…
Zhou Feng şaşırmıştı. Omzunda doğum lekesi olduğunu çok az kişi biliyordu, peki bu yaşlı kötü adam nereden öğrenmişti ki?
-Çok genç olduğunu düşünürsek, sana tüm gerçeği söylersem korkarım bu
etkiye dayanamayacaksın... Pekâlâ, Artık gidebilirsin.Bazen ilerlemek için bir süre geri çekilmek gerekiyordu ve daha sonra olanlar bunun doğru olduğunu kanıtlayacaktı.
Zhou Feng, buna inanmakta zorluk çekiyordu.
-Söylediklerine inanmıyorum... böyle aşağılık ve adi bir numaranın üzerimde işe yarayacağını düşünme. Efendime bir daha iftira atmaya cüret edersen seni şimdi burada öldürürüm.
Ci Yuan elini kaldırdı ve sert bir tokat attı.
Zhou Feng...
“…”
Bedenini aldığı yaşlı kötü adamın hayal ettiği kadar korkunç olmadığını hissediyordu ama bu küçük çocuk oldukça korkutucuydu. Bu tür gençlerle uğraşmak için nazik olmamalıydı.
-Efendin Chang Feng tüm Jiang Ailesini katletti, annenize tecavüz etti ve sizi kaçırdı. Otuz yıl önce, Gelişen İlahi Musibet âlemine girmişti. Diyar, Temel-tao, Temel-kaos ve Tao-füzyonu olmak üzere üç ana aşamaya ayrılır. Dao Birleştirme aşamasında, ilerlemenin bir yolu var…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...