Önceki bölüm
İmparatorluk ailesi ne kadar aptal olursa olsun, kayıp bir mührün ordu üzerinde ki etkisine izin veremezdi. Bu yüzden de sembolik anlamı kalmıştı.
.
.
.
.
Üçü dağlarla çevrili boş bir alanda gölün yanından geçtiler. Etrafta kimse yoktu. Çevreyi dikkatlice inceledikten sonra, Zhou Li derin bir sesle konuştu-Kendini göster!.
Dağlarda ve ormanda kuşların sesinden başka kimse cevap vermedi. Mu Hai rahatsız hissetti. Sırtından aşağı bir ürperti indi ve kötü bir hisse kapıldı. Bu yüzden bir adım geri attı.
Aniden, şeytani bir kahkaha yankılandı ve dağdan siyah bir figür uçtu. Kolunun altında bir adam tutuyordu. Yavaşça yere indi. Mu Hai, hayatı için hızla kaçmaya çalıştı ama görünmez bir bariyere çarpıp geri sekti.
Siyahlı adam, boğuk bir sesle konuştu.
-Artık kaçmak için çok geç.
-Beni kurtar, Yaşlı Bayım!
Zhou Li elleri arkasında kenetlenmiş halde hareketsiz duruyordu. Adamın aurasının dalgalanmasına bakılırsa, İlahi Saray uzmanı olmalıydı fakat onun için bir kart kullanmaya layık değildi.
Adamın uzun siyah saçları yüzünü kapatmış görmelerini zorlaştırmıştı.
-Tuzaktan kurtulmayı başarmış olman, güçlü olduğunu kanıtlıyor. Ne yazık ki... bu yeterli olmaktan çok uzak.
Adam, saçlarının arasındaki boşluktan Mu Hai ve Zhou Li'ye baktı ve sonra gözleri Yuan'a odaklandı.
- Bu kolay olacak.
Ci Yuan'ın gözleri parladı ve kıkırdadı.
-Biraz daha uzun sürecek.
Adam, kükrer gibi kahkaha attı. Yuan, acele etmek üzereydi ama Zhou Li elini kaldırdı ve onu durdurdu. Sakalını okşarken yavaşça konuştu.
-Çok sabırsızsın. O sadece bir İlahi Saray yetişimcisi. Savaşmak için şansın olacak.
Mu Hai'nin dili tutulmuştu. Neden bu kadar kibirliydi ki?
Siyahlı adam, Zhou Li'yi işaret ederek konuştu.
-Kiminle konuştuğunu biliyor musun, yaşlı şey?
Zhou Li, sakin kaldı. Sürekli ona yaşlı demeleri sinir bozucuydu. Asıl onlar yaşlıydı. Hatta tüm sülalesi yaşlıydı!
YN: Güzel bir ekleme daha. 😀 Orjinal, olaylara odaklanmaktan Zhou Li'nin duygularına fazla yer vermiyor. 🙄
-Taoist Toplumların Üç Yin Tarzı mı?
Bu sözler, adamı duraklattı. Sezgileri ona bu yaşlı adamın aurasını gizlediğini söylüyordu. Mezhebini bir bakışta anlayabilmesi göründüğü kadar basit olmadığını kanıtlıyordu.
-Kimsin?
-Cennetin ve dünyanın özünü kollarındaki akupunktur noktalarıyla emen ve dantianında biriktiren bir ters nefes alma yöntemi uyguluyorsun.
-Yöntemde ustalaşmak çok kolay ama bir kusuru var - kemiklerin üşüyecek ve ayda en az on gün aşırı acı çekeceksin. Yaşamak için sadece üç ayın kaldı!
Bunu duyan adam şaşırmıştı.
Bu dünyada çok sayıda yetişimci vardı ve her birinin kendi sırları vardı. Ayrıca, yetişim tekniklerindeki kusuru en önemli sır olarak görüyorlardı.Son yirmi yılda tüm çabalarıyla ilahi saray uzmanı olmuştu. Fakat kazancı, bedelini karşılamıyordu. Ödediği bedel, vücudundaki titremenin verdiği acıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötülerin Lideri (BL) (TAMAMLANDI)
FantasyZhou Li, uyandığında dünyanın en güçlü ve en yaşlı pislik lider olarak uyanır ve kötülükle dolu dokuz azılı öğrencisi olduğunu öğrenir. Yetişim temeli olmadan, bu kötü öğrencilerle nasıl başa çıkacak? Bu kitap My Disciples Are All Villains adlı nov...