hari paling malang aku berlaku.
aku jatuh tangga. terskip dua ke tiga anak tangga masa nk turun dewan. tangga nyer berbatu kasar. adoi. naseb masa tu xda org. 😂
mula2 xrasa sakit. bila dah beberapa minit baru la terasa sengal2.
yang paling sedih, phone aku retak sejuta. screen hancur, xley tekan2. ah sudah. bebel la makayah aku ni.. sian tepon ku.
time nak balik ke kolej tu, dia punya sakit, makin sakit pulak.
aku kuatkan langkah jugak sampai bilik aku.
bila je bukak seluar, wow darah, bengkak lutut aku. dua2 pulak tu, tapak tangan aku ada calar panjang. naseb xpatah.
aku g mandi dengan pedih2 tu, masuk bilik kebetulan ada roomate aku, aku pinjam phone roomate aku, nak mesej minah anoying tu.
aku hantar mesej tanya cik lis ada kat bilik pukul brape? xlama lepastu dia balas. pas maghrib baru ada.
aku terbaca mesej2 lama dia dgn roomate aku yang pasal bwk masuk belon, bunga rose skli dgn geng2 cik lis. kemain eh.. kena soal siasat roomate aku ni.
++++
aku datang ke bilik cik lis tepat pada waktu nya. jalan tersenget2. sakit kot.
"hey. why text guna nombor roomate awk?"
"hi.." aku tunjukkan phone aku yang retak sejuta tu kat dia.
"omg.. what happen baby? r u ok?"
"im okay.. phone je xley nak taip.. so sy pinjam phone roomate. takot awk marah pulak lg nnt.."
"no baby, saya tidak akan marah awk la.."
"ye la tu..."
"eeeyaaaaa"
"come here.. sit down.." dia selak2 baju aku, sampai kat tapak tangan, dia pandang aku. "hrmm ini kata okay?" lagi di sambung dari pinggang aku sampai la dia picit2 peha ke lutut.. menjerit kesakitan la aku. "see... lagi nak tipu saya.."
dia perasan kot aku pakai seluar treksuit. biasa aku akan pakai seluar tido jer.. maybe sbb tu la kot dia spotcheck aku. 😂
habis satu badan aku kena raba.
raba untuk tujuan kesihatan xpa la. aku xkisah. haha
cik lis keluarkan segala medic kit dia. comel jer medic kit dia. mcm mainan.. ah semua brg medic dia aku anggap mainan.
++
lepas dah cuci luka, balut sana sini...
"sakit?"
"kurang dah"
"awak marah ke kalau saya x mesej sbb phone ni rosak?" ttbe aku rasa nak taw dia marah x kalau jd mcm ritu.."awak sudah mesej saya kan ni? buat apa nak marah syg?" dia ni suke xjawab soalan aku.
"ya ya.. saya sikda marah... saya sendiri akan dtg bilik awk, tengok napa awk x mesej saya.. tidak akan marah.. tidak akanmarah awk lg.." jawab pon soalan aku.
"paling jahat pon, saya hrrmmmm" dah start dah ... tangan cik lis menjalar naik pipi aku. aku tekup tapak tangan aku kat muka dia. padan muka."sudah lis... jangan nak menggatal.. saya gigit awk nnt..." aku terlepas ckp pulak.
"gigit? wow.. i likeit.. bahagian mana mok gigit? sini ka? sini? eh disini la..." dia tunjuk leher putih halus mulus dia tu.
"nak ke? saya gigit sampai koyak kulit nak??"
"mau mau!!!"
"ish.. dah la.. malas nak layan.." mmg aku malas pon nak layan. dah la lutut sakit.
dia p sambung gelak mcm cik lang..
❤️🩹❤️🩹❤️🩹❤️🩹
tbc
YOU ARE READING
Lara ku [GxG]
Romancesambungan Menengah Atas Ini kisah perjalanan hidupku bersama insan yang bergelar kekasih hati. Walaupun tidak dapat memilikinya untuk selamanya, ketahui lah cinta mengatasi segala nya. [100% cinta benar] eh [citer benar] Lara aku yang datang mengub...