LA7 - Final Work

616 24 0
                                    


tiba masa minggu presentation final year project untuk fakulti aku. fakulti lain pon sama. cuma fakulti aku meriah sikit la. batch aku ramai. so slot presentation tu banyak. setiap bilik kuliah ada je orang buat presentation tu.

seminggu sebelom presentation ni, aku dah bagintaw minah poyo tu a.k.a cik lis. yang aku maybe xkan kerap balas or angkat call dia. maklum lah, dah rapat serapat nyer. padahal x sampai pon 1 sem aku kenal dia.

selesai turn aku present, dia punya perasaan lega tu, fuh... lapang dada weyh. aku lulus fyp sistem tu. so skrg nak siap kan documentation sebelom final exam.

malam yer aku tido awal. sebab otak dah lega.
dalam pukul 12 mlm kot, aku terbangun dengan bunyi ringtone phone aku.

minah ni call. apa jadah yer call tgh malam ni?

'hi....'

'hi cik lis.'

'r u awake?'

'awk call, saya terbangun la ni. why cik lis?'

'hihi . how your presentation?' aduh. esok2 xley tanya ke? kenapa malam ni jugak?

aku layankan saje dia ni. xtaw la berapa jam. yer dia kalau dah call, memang berjam jam. naseb mood aku baik. tapi xpernah pulak dia call mood aku xbaik. 😂😂

++++++++++

tup tap tup tap

bermula lah final exam. semua fakulti.
aku mcm biasa bukan banyak study pon. selak2 nota jer. kuar dewan exam pon cepat.

lepas abis semua exam, batch aku lepasni dorang konvo terus. aku x konvo sbb extend lagi. practical pon xbuat lagi.

roomate aku kemas barang2 tuk bawak balik ke semenanjung.

barang aku? aku mintak tolong cik lis tumpang kan kat bilik dia.🤪 xbanyak pon barang. baju2 satu bagasi, baldi, barang mandi. tu jer. so sem depan, aku dah x duduk rumah sewa tu. aku apply kolej.
aku rahsia kan kolej mana aku apply dr cik lis. 😝








tbc.









❤️‍🩹

Lara ku [GxG]Where stories live. Discover now