aku merancang nak cuti konon cuti sebab stress keje. tapi mmg betol pon. stress.aku citer semua masalah opis, suruh cik lis cuti, bawak la aku kemana2 saje. asalkan dapat tido dlm aircond.
padahal kat rumah bole je tido dlm aircon. tapi suasana xbest. nak suasana percutian. muahaha.
cik lis pon dengan pantas yer apply cuti dua tiga hari.
dan dia kata 'kita cuti naik motor ya'.
ah sudah.
dia ni xkan nak bawak moto biasa2 dia tu. dah la seat keras. alah moto yamaha yg selalu budak2 sekolah bwk g jln2 tu. apatah nama yer.
syarat aku bagi kat cik lis , 'JANGAN BAWAK LAJU2'.
tu je.org kalau dah bawak motor, mana pernah nak slow kan?
🌹🌹
tiba hari kejadian,
cik lis amik aku kat umah famili aku.
siap kena bebel sikit dgn mak aku. mak aku ingat g cuti naik kereta, tapi motor pulak. 😂 naseb mak bagi.mana tak yer.
motor yg cik lis bawak depan umah aku, motor besar. motor org guna dlm litar bai. jenama apatah.. yg penting besar. peduli la jenama apa. 😪aku pulak xtaw sejak bila dia ni beli motor besar gedabak ni.
dah la besar, tinggi! ... seat belakang pulak tinggi lagi dr org depan. nak panjat pon susah.
naseb baik beg aku x besar sgt. dah la campur sekali baju dia ni. baju sikit jer. asalkan mandi sudah. haha
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
mula2 tu cik lis ni slow jer... bila keluar je dr daerah rumah aku tu, terus dia memecut.
jantung aku tertinggal ke blakang. roh aku dah tergapai2...
takley nak buat apa la melainkan aku peluk cik lis ni kuat2.
helmet berat,
blakang sandang beg pulak.dalam beberapa minit tu, 30 40 min kot. cik lis benti sat kat mcd ceruk mana tah.. . fuh lega sikit aku. sempat la jugak aku lelapkan mata atas moto tu.
"lain kali laju lagi yerk.." aku perli cik lis kawkaw.
"hahahahahahhahah"
aku cubit perut dia. walaupon yg aku cubit tu hanyalah jaket motor dia. 🙄
"hahaa.. jum makan... " anoying yer cik lis ni.
aku nak turun motor pon gayat. malu betol klau org tgk ni.
dengan helmet besar. beg kat blkang, baju pon besar.
selesai makan mekdi, sambung lg merempit.
sebelom aku naik moto tinggi tu, aku belai2 la cik lis punya peha, tangan lepas dia dah duk atas moto tu.
"bole x awak bawak slow2 sikit... xyah la laju2.. xlari pon pantai tu.." ingt senang ke aku nak merayu kt minah ni.dia gelak dulu mcm hantu.
"ya la ya la... sy bwk slow2 oky bby?" aku tenung je muka nipu cik lis ni. bukan bole caya minah2 rempit mcm dia ni. brape kali dah aku terkena. bwk slow konon.. 🙄
"dont wori. sy bwk slow oky. promise." ok. kali ni aku percaya ckp dia. percaya je cuma bab2 merempit ni aku xcaya sgt. muahaha.
nak naik atas moto bukan main payah. rase nak amik kerusi dlm mekdi tu je jadikan tangga.
sebelom cik lis bergerak, aku bgtaw lg jgn bwk laju2.
"ya bby. sy bwk slow..."
sandar lah aku dibelakang cik lis, pelok mcm tgh peluk bantal busuk. tp yg aku peluk ni xbusuk. wangi, sedap dipeluk..
cik lis mematuhi arahan aku.
dia bwk slow dan cermat.kekdg aku terlelap. sedar2 jer, mcm dua2 tangan depan aku kena gam dgn tangan cik lis. dia takot aku terbang ke udara kot. 🤣🤣 syukur xda kuar air liur basi... ke ada?
banyak kali jugak benti.
maybe sebab aku duk ngadu sakit bontot, sakit belakang, sakit leher eh semua la badan aku sakit.
cik lis pon mcm anoying dengan aku. padan muka. kereta ada, xnk pakai.🌹🌹🌹
sampai saja ke destinasi dituju iaitu sebuah chalet tepi pantai wowowowo..
masuk dulu, baring.
nikmat baring atas katil tu wow.. sedap giler... dengan jaket moto pon aku xtanggal.
"buka la baju tu dulu bby..." dia dah start dah nak bebel.
"bukak kan..." ngada dtg lg bah.
"ok.. mari sini..." cik lis ni, pantang aku ngada sikit pon bole buat modal miang..
"eh xpayah.. "
"hahaha. hah takut... "
"sape takut? saya xtakot la sis.." mulut je kata xtakot, sebenarnya mmg takot pon.
"mari saya buka kn baju.." makin rapat pulak minah ni.
"dah dah.. saya bukak ni.. awk dah p sana mandi.."
aku tunjal sikit kaki pd cik lis.kuang ajar kan main kaki?
perlahan je pon. xda niat nak kaki kan pon.mlm nnt mintak maaf la sebelom tido. 🤣🤣
lepas bersih kn badan sbb badan rase melekit oóooo..
kamiorg g jln pantai.
menghitamkan kulit.mengadate.
mentedarah.masa ni x ramai org.. xtaw mna semua org..
mandi pantai?
aku xberani la hey mandi air laut. takat lalu tepi pantai tu bole la. kkdg klu pantai tu ada lubang2 pon aku x g. geli..selesai tgk pantai gelap, balik bilik dulu.
malam kuar cari makanan.
borak2, lepak2.lepas balik bilik tu, berlaku argue meng argue.
kamiorg gaduh. pasal.........
makanan......
aku la punca ya. takyah citer la apa aku buat. hahahha
gaduh2 merajok2 pon tido satu bantal. 🤣🤣
aku mengaku, aku punca, aku la kena pujuk girlpen sendiri.
nak pujuk mmg xreti.aku peluk je la dr blkg dia.. berapa kali tah aku ulang "sori sori sori..." .. bole buat lagu...
mula2 cik lis ni tolak eh pelukkan aku. banyak kali pulak tu. last2 aku pulak yg merajok. sedih. meleleh air mata emas aku.
jadinya, cik lis la yg pujuk aku.
dah terbalik pulak kes kamiorg ni. 🤣🤣🤣🤣
terus aku nangis . malu betol bila fikir balik. muahaha.
keadaan kembali normal.
kami berdamai.
u say sori, i say sori.. bersori2 la kami...kami berborak, bergelak tawa... lepas aku nangis..
sampai terlena.
🌹🌹🌹
bangun pagi siap2 nak checkout awal.
pagi cari makanan.
terus merayau area situ, telok batin. pastu mana tah ikut waze.
cik lis meluncur terus ke KL. rumah dia.
dia xnk hantar aku balik rumah mak. kuang asam.❤️🔥🌹
walaupon penat, tapi ok la dpt relax dari pikir keje.
tbc
❤️🔥❤️🔥❤️🔥
YOU ARE READING
Lara ku [GxG]
Romancesambungan Menengah Atas Ini kisah perjalanan hidupku bersama insan yang bergelar kekasih hati. Walaupun tidak dapat memilikinya untuk selamanya, ketahui lah cinta mengatasi segala nya. [100% cinta benar] eh [citer benar] Lara aku yang datang mengub...