lepas beberapa hari, aku dpt beli tepon baru yeay.
makayah bagi duit, minah anoying pon topup sikit konon suh aku pakai iphone. sori eh. aku benci pakai iphone. selamanya android. hidup android!🌹
sebelom final exam dan seterusnya balik ke semenanjung, aku dengan cik lis pergi bercuti. cuti kat kuching jer. tido kat hotel Hilton. 😂😂
nanti masa exam, cik lis busy sangat2. sebab dia kan kena amik exam bakal doctor. so lagi susah la kot dari aku. aku degree jer.. dia Dr kot.. beza umor aku dgn dia x la jauh sgt 2 3 tahun.. tapi dia punya perangai, susah nak ckp. 🤪 mcm kanak2 ribena.
so sisa2 masa yang ada ni aku habis kan dengan berkasih sayang la dgn cik lis.
date sana sini. makan sana sini.
nak rasa tido hilton je sebenarnye. 😂😂
1 malam jer.
kami xbuat apa pon. tengok movie, tido. peluk2 tu biasa la. aku mana biasa tido xdipeluk. dah ada girlpren kan, kita guna kan lah sebaik yer untuk bermanja.
kami xbuat lebih dari itu pon.
❤️🔥❤️🔥❤️🔥
cik lis ni baik sgt. penuh budi bhasa, sopan, santun, sedap mata memandang. kalau tengok dari jauh, semua org dia layan dgn baik. x memilih kawan sgt. mmg sesuai jdi doktor.
untung laki yang dpt dia. eh.....
penampilan cik lis ni pon kekadang buat aku jeles.
asal jalan berdua je, ada je mata yang memandang. siap ada bunyi tikus lagi. tiap kali ada bunyi2 sumbang, aku akan pandang bunyi tu sambil ckp 'PEHAL??!' ni aku x tipu. aku mmg buat. evn aku jalan dgn kwn2 perempuan pon aku akan respon mcm ni kt bunyi2 tikus tu. kita nak takot buat apa? harassment tu...penampilan cik lis ni xda la sexy pon. cuma dia mcm tinggi, mcm model, muka pon lawa.. aku dah nasihat dia, pakai jgn la pakai yg menjolok mata. pakai pakaian yg melambang kan awk berkerjaya doktor. baru la nice.
sampai rini la dia pakai nasihat berguna aku tu. 😂😂😂 tapi bila kluar dgn aku, pakai sexy jugak. ish.
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
cik lis jugak xpernah berkira dan mengungkit pasal perbelanjaan dia sepanjang dengan aku. kalau pasal benda2 miang tu, tiap masa la dia ungkit.
nak makan itu ini, dia belanje. tapi tu la. kena makan sampai habis. klu x, xley beli makanan lain. 🙄🙄 yang ni aku xley terima. mesti akan gadoh pasal makanan.
dia pulak suke makan benda pelik2. contoh ketam kecik2 tu.. dia makan. kan pelik tu. aku mmg xley makan benda pelik2, masuk ospital nanti.🤣
tbc
❤️🩹❤️🩹
YOU ARE READING
Lara ku [GxG]
Roman d'amoursambungan Menengah Atas Ini kisah perjalanan hidupku bersama insan yang bergelar kekasih hati. Walaupun tidak dapat memilikinya untuk selamanya, ketahui lah cinta mengatasi segala nya. [100% cinta benar] eh [citer benar] Lara aku yang datang mengub...