Seperti diketahui ciklis, aku ada Deni. mulanya ciklis memang xkisah, tapi makin lama, makin aku asyik kena marah, xkena marah, kena palau.Dia yang bagi green light, dia yang marah.
aku dengan Deni takda lah sampai melebihi had. setakat keluar berdua, mesej. itu saja.
eh. adalah peluk2 sikit. hahahhahahaha
tengahari aku datang rumah ciklis sebab nak setel kan kemerajukkan dan kemarahan ciklis.
Masuk rumah ciklis, kelibat ciklis dalam bilik tengah membuta.
Apa lagi, aku dapat idea bernas. masuk selimut ciklis lalu peluk memeluk ciklis dari belakang dia. tak pernah2 la aku peluk minah ni dari belakang. biasa peluk dari depan lagi best. u know if u know. hihi
Ada respon dari ciklis. CIklis perketatkan pelukkan aku dari belakang. aku pon perhebatkan lah pelukkan aku sambil2 sedut bau2 ciklis.
"syg tak keje ke harini?" soalan bodoh aku, padahal dah tahu dia keje ke tak. ciklis geleng kepala. aku tak tahu dia tengah tak sihat atau tengah merajuk.
"saya mintak maaf eh syg. saya sayang awak sorang je ni. syg, bby mintak maaf.." kali ni tiada respon dari ciklis.
dalam beberapa minit jugak la kena palau. lepas tu, ciklis respon.
"kita putus.." ayat ciklis buat aku tersentap habis. otak blank, hati aku apatah lagi, berkecai remuk mcm sakit jatuh bas! eh. jatuh bas xsakit, sakit lg bila putus cinta!
aku lepas kan pelukkan. lari keluar bilik. cari bilir air nak nangis. bodo. kelakar time ni.
.....
.
.
tak sempat aku nak nangis lama2, ciklis ketuk pintu bilik air. aku bukak pintu bilik air, nampak muka ciklis muka xbersalah, muka mcm xda apa berlaku.
"saya taksempat habiskan ayat, bby dah lari.." eh minah ni. dia yang ckp nak putus!..
aku dipandu masuk ke bilik balik.
"jum lepak2. saya penat." ciklis melabuhkan badan dia atas katil. dah nak masuk jam 3 ptg, bilik gelap x bukak langsir.
ciklis mendepa kan tangan unutuk suruh aku masuk dalam pelukkan dia. tanpa memproses apa yang berlaku sebelom tu, aku terus la masuk dalam pelukan ciklis. nyaman. inilah yang dikatakan sedap dan best.
"sori bby, sy main2 ja tadi.. rase nak usik2 . sory ya my baby."
"hrmm.." dalam keterasaan hati ini.
aku nak tambah rasa bersalah ciklis pada aku. "betol ke nak putus? dah ada awek lain ke? ke dah ada bf? ke dah xsyg sy??"
"nda la bby.. ".
dahi dicium
rambut dibelai
and then.....
tertido. ciklis sakit kepala katanya. aku yang epok2 dia. selalu dia yang epok2 aku. hahhaaha. nak urutkan kepala, tak reti pulak aku. kalau urut belakang badan, mau tersalah urat mcm aku urut member kat U dulu. seminggu sakit belakang lepas aku urut. salah aku ke?
sakit2 pon sempat cari hal. naseb baik ciklis sanggup layan perangai aku masa dia tengah sakit.
argh imiss u syg!!!
"nak putus boleh, sama ada saya kawin atau awak kawin. kalau belom nak kawin, jangan putus!!!!"
YOU ARE READING
Lara ku [GxG]
Romancesambungan Menengah Atas Ini kisah perjalanan hidupku bersama insan yang bergelar kekasih hati. Walaupun tidak dapat memilikinya untuk selamanya, ketahui lah cinta mengatasi segala nya. [100% cinta benar] eh [citer benar] Lara aku yang datang mengub...