🌹aku terlelap dlm bilik cik lis ni sedang dia maseh lagi study .. lampu bilik off, dia on lampu meja jer. focus betol dia.
aku bangun duduk, pergi menggatal sat.
sentuh bahu dia pelan2. klu sergah, mati pulak girlpen aku ni.dari belakang aku usap2 bahu dia dulu, kemedian peluklah dia dri belakang. swéet x? x r. aku nk buat jahat jer sebenarnye.
aku gigit bahagian antara leher dengan bahu dia tu. bukan lovebite ok, ni gigit. aku geram. aku xley tengok benda geram2 ni.. nak sangat kena gigit kan? amik rasain gigitan gue..
dia apa lagi. menjerit la. 😂😂😂😂😂
gigit x kuat pon. mcm baby gigit jari korang. ke korang x pernah rasa kena gigit dgn baby? 😂😂
naseb baik aku xgigit sampai koyak kulit dia."mok kena dia ni.." dia kemas2 buku dia, off laptop, off lampu meja. berdiri jer dia, aku dah get ready dah. 🤪
nak peluk aku? xsempat.. aku ada taktik baru.
aku buat2 gaya suara paling lembut ajak dia tido."jum tido B, xbest la tido sorang. kaki pon sakit2 ni... jum..." aku cakap je 'B', terus dia mcm jadi lembut.
"alrite, jum... "
haha. yang penting aku dah gigit dia. 😂
ingat kan dah baring tu aku selamat la kan. rupenyer dia balas dendam.
dia bukan gigit, dia hisap! gatal punya budak!
dah penat aku tahan keganasan cik lis ni, aku tertido mati sampai pagi.
sedar2 jer, minah anoying dah xda dalam bilik. tak sedar langsung bila dia bangun. bukan nk kejut aku. 😪
aku bangun berdiri, tapi aku lupa kaki aku sakit giler. terduduk kau disitu.
pelan2 aku bangun pergi kat cermin, kat cermin tu ada note. cik lis suh rehat je dlm bilik. tengahari dia bwk lunch. so sawit. 😂 sawit? so sawit la.. bukan suwit.. haha
pastu aku belet2 leher bahu aku... giler banyak lembam2.. banyak giler. dah mcm apa dah. aku dah la xtaw nak hilang kan mcm mne. ni first time org buat kat aku. adoi. aku gigit dia sekali jer kot. dia buat banyak mcm ni.
'siap la nanti balik...' aku sumpah serana la cik lis. memang nak kena. aku xley kalah dengan dia. aku mesti menang!!
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
ketibaan cik lis yang dinanti telah tiba.
"apa ni? banyak pulak!"
"sapa start dulu malam tadi? saya atau awak?"
"tapi saya gigit sekali je. bukan byk kali!"
cik lis menapak kedepan aku. "sik bole ka saya buat kat GF saya sendiri? hrm?"
ah sudah.. dia ni kena sampok kot.
"tapi.. ni banyak sgt la.. mcm mne nk tutup?"
"hrmm ok la. im sori okay.. bila kelas awak lagi?"
"khamis ni.."
"hrmm 3 hari lagi.. tiada apa la ni.. nnt saya letak ubat.."
"tapi....."
cik lis tutup mulot aku .
"shh.. dah dah.. jum makan okay baby.." xnafas aku haiya.
kami pon makan. aku ingat nak balik bilik, tapi dalam keadaan kaki sakit, leher mcm ni.. tapi terpaksa balik gak..
"lis, saya balik bilik kejap ya?"
"lis? last night u call me B right?"
"no.. awak salah dengar kot.."
"r u sure baby?" dia buat muka goda pulak..
"yela yela.. saya nk balik bilik kejap B" aku tekan kan B tersebut.
"okay baby. jgn balik sini lambat sgt. sik sabar rasanya.." dia sengih kuda. ingt aku xfaham apa dia maksud kan?
aku tunjukkan sign penumbok kat cik lis. pastu bla. makin aku layan dia, makin gila jadi nya.
gatal xpernah habis.++++++
rupanya susah la takda tepon. susah nak call, mesej. malam tu sebelom aku nak g bilik minah anoying tu, aku jatuh lagi.. apa la naseb badan aku. aku jatuh depan pintu toilet. jatuh terduduk.
yang lebih sakit, bila lutut aku terkena lantai. sakit dia bukan kepalang.. aku gagah kan diri ke bilik.
aku dah xlarat nak jalan. aku baring je. pintu bilik aku biar kan xberkunci. senang kot2 minah anoying tu dtg serbu aku..
dah penat tahan sakit. aku tido.
sedar2 aku rasa mcm ada orang urut kaki aku. dari hujung kaki sampai peha. lega dan sedap rasanyer.
"sakit sgt ka sampai sik dtg bilik saya?" nada merajuk dia ni.
"no la... saya terjatuh tadi kt depan tu.."
terbeliak mata dia dengar."what? seriusly?"
"aah.. saya xda phone nak call awk, saya pon tak larat nak jalan td. sori.."
"its okay. mana la sakit? jum pergi klinik mok?"
"xpe la lis. im okay. "
"ini tidak okay... tomorow still sakit, saya bwk g klinik."
"no!!"
"eh why??!"
"ni!!!! ni mcm mna?!" aku tunjuk leher aku.
" eh.. ya la. omg.. hahahhaha" dah buat org mcm ni lg tanye kenapa.
"roomate mana?""enth dia. mesej la dia. awk kan ada nombor dia." merajuk!
"haha.. aish . kalau dia sikda, saya tido sini saja la. bole...."
"jangan nak ngada cik lis..! saya tengah sakit ni!"
dia gelak mcm ciklang..
"saya buat pelan2..""kepala otak awak!!" amik kau . dia ingt aku apa. aku pukul lengan dia. rase mcm xpernah aku pukul dia ni.
dia gelak dengan jaya yer.
🌹
tbc
❤️🩹❤️🩹
YOU ARE READING
Lara ku [GxG]
Romancesambungan Menengah Atas Ini kisah perjalanan hidupku bersama insan yang bergelar kekasih hati. Walaupun tidak dapat memilikinya untuk selamanya, ketahui lah cinta mengatasi segala nya. [100% cinta benar] eh [citer benar] Lara aku yang datang mengub...