Lepas aku dengan ciklis bergaduh besar hari tu, kami banyak aargue sesama sendiri. 'part gadoh2 tu xley nak citer. bila teringat balik, mcm kelakor pulak.' hahahahahAku tak benci pon ciklis. cuma geram je dengaan perangai dia yang asyik nak marah2 aku jer.
Jadi nya, aku lebih mengecilkan diri, mendiamkan diri.
lebih kurang seminggu jugak la kami macam tu.
Dalam mesej, kadang baik kadang gadoh.
Facetoface, kadang baik, kadang gadoh, kadang buat bodoh je.Seminggu je la macam tu. hahaha.
Habis je seminggu tu, kami baik balik mcm biasa.
Tapi....
aku pulak yang rasa aku lebih menghormati ciklis.'eh selama ni tak hormat ciklis ke?'
bukan la tak hormat, cuma dulu aku banyak menolak, biadap, dan baran sikit la dengan ciklis.
Sekarang, Lebih manja gitu.
Ciklis bila dah masuk mood singa dia, jangan cakap kena lempang, silap2 aku dia kurung. Tapi lempang tu kisah dulu. selamat dah. Dia pon tak pernah abuse aku lepas tu.
ciklis lebih berkuasa kalau tinggal kami berdua.
kira macam kak long kawasan. pailang.Kalau ada orang lain diantara kami, dia simpan kuasa dia tu, tapi kalau kami2 je, aku kena patuh je arahan dia. kalau benda bukan2 tu, idok ler aku turuti.
'baby, come here.' ciklis hantar mesej. padahal aku ada tu kat ruangtamu tengah layan netflix bunoh2.
'ok. jap.' aku pause kan kejap.
ku ingat sekejap, rupenyer lama.
masuk bilik, tengok tuan puteri tengah nak masuk alam mimpi."yess. ada apa panggil?"
"nak hug... come here."
"ish. org tua ni. kita tengah best tengok tv, dia nk hug2 pulak.."
"come here la."
"yela yela." sabar je la.
aku baring la sekali peluk ciklis.
dah sedap2 peluk tu, ciklis bawak aku atas dia. Ok. sekarang aku dah jadi bantal peluk dia."syg..." rase mcm malu pulak jadi mcm ni. muahhaaha.
"hrmm.. "
aku tengok sikit muka ciklis, lahhhh dah membuta. aku pun apa lagi, selesa kan kedudukan atas badan ciklis, kepala aku, ku selitkan di celah leher dan bahu ciklis.
dah la pakai sexy. mcm baby tidur dipangkuan ibunya. hah..lena aku terjaga sebab rase mcm geli2 kat belakang badan.
tangan ciklis merayap belakang badan, dalam baju. nak kata urut, bukan urut. Belai. ini tanda2 miang sudah datang bah.
aku toleh pandang muka ciklis, belom pape dah kena. hahahahaahhaha. fikir apa lagi korang ni?
manja2 je. takat cium, sedut, hisap tu, biasa la. kau buat aku, aku balas..
inilah sisi manja ciklis yang aku suke. Dia suke manja2 atas katil aka dalam rumah.
Sisi singa dia bila kat luar. Pon aku suke. bila kat luar, aku ni jadi pasif.. more kepada buat bodoh.. maybe sebab ciklis ni tua dari aku kot. aku jadi la adek2. haha
Aku pulak suke manja dengan dia bila kat luar. Manja aku, kalah lah aku manja2 dengan akak2 aku tu termasuk kak ayu. .. haha.
Kadang jalan berdua, aku kan selalu peluk lengan ciklis, ada la yang pandang. ah. peduli apa aku. ini aku punya, bukan korang punya.
kalau bab beli makanan, lagi la. kadang beli satu set je. kadang main tolak2 sudu. benda sayor2 dalam makanan, ciklis la tukang habiskan.hahahhahahhahahah
dah tu je nk citer
yg baca ni, cepat voted. kalau tak, aku amik partner2 korang. jual kat uptown damansara tu..
YOU ARE READING
Lara ku [GxG]
Romancesambungan Menengah Atas Ini kisah perjalanan hidupku bersama insan yang bergelar kekasih hati. Walaupun tidak dapat memilikinya untuk selamanya, ketahui lah cinta mengatasi segala nya. [100% cinta benar] eh [citer benar] Lara aku yang datang mengub...