Sen buraya ait değilsin

1.2K 150 39
                                    

Bir hayaletim ama Hogwarts’taki diğer hayaletlerden çok farklıyım. Geçmişime dair hiçbir şey hatırlamıyorum. Tek bildiğim, büyük bir öfke anında bir portal açtım ve kendimi Alex adında bir öğrencinin bedenine hapsolmuş halde buldum. Bu beden, Hogwarts’a yeni gelen bir kıza ait. Ama buraya ait değilim, bunu biliyorum. Her şey bana yabancı geliyor; sanki başka bir dünyadan koparılıp buraya getirilmiş gibiyim. Hafızam bomboş, kafam ise sanki sert bir kayaya çarpmış gibi ağrıyor.


Gözlerimi açtığımda, geniş ve ihtişamlı bir odadaydım. Oda, yeşil ve gümüş renklerle döşenmişti. Yatak, ayna, küçük bir kitaplık ve çalışma masası vardı ama hiçbir şey bana ait değildi. Bir köşede, sandalyenin üzerine bırakılmış bir üniforma duruyordu. Üzerimdeki çamurlu kıyafetlere bakınca kendimi kirli ve yabancı hissettim. Çaresizce kirli kıyafetlerimi çıkarıp üniformayı giydim. Hâlâ bu bedende sıkışmış olmanın verdiği rahatsızlıkla, odadan dışarı çıktım.

Dışarı çıktığımda, kendimi geniş, uzun bir salonda buldum. Salon, yeşil bir ışıkla aydınlanıyordu ve tavanı kemerliydi. Duvarlarda, Slytherin evinin ünlü mezunlarının portreleri asılıydı. Salonun bir ucunda büyük bir şömine yanıyordu, ateşin dans eden alevleri duvardaki portrelere garip bir parıltı veriyordu.

Tam bu sırada, tiz ve otoriter bir ses duydum: "Hey, sen Alex değilsin!"

İrkildim ve hızla arkamı döndüm. Sesin kaynağını ararken, gözlerim duvarda asılı bir portreye takıldı. Konuşan, bu portrenin içindeki adamdı.

"Kim var orada?" diye sordum, şaşkınlıkla.

Portredeki adam, beni dikkatle süzdü. "Sen Alex değilsin," dedi kesin bir dille. "Peki, sen kimsin?"

Bu soru karşısında ne diyeceğimi bilemedim. "Ben... Hatırlamıyorum. Buraya nasıl geldiğimi ya da ne yaptığımı hatırlamıyorum," dedim, sesim titreyerek. "Bir hayaletim ama bu beden bana ait değil. Bu bedene nasıl hapsoldum bilmiyorum."

𝐏𝐇𝐀𝐍𝐓𝐎𝐌 ⸻Regulus Black(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin