Uzun zamandır üzerinde çalıştığım ve “bu kitabı da silerim, kim okur ki” diye düşündüğüm hikayem nihayet basılıyor! Ancak bu tamamen hatıra amaçlı bir çalışma olacak. Kitabımın herhangi bir ticari satışa sunulması ya da başka kişilere dağıtılması söz konusu değil. Bu, hem hayran kurgu niteliği taşıması hem de Harry Potter evreninin yaratıcısına duyduğum saygıyla alakalı bir karar.
Yine de baskı süreci ve kitabın gelişimiyle ilgili detayları burada ve TikTok hesabımda paylaşmayı planlıyorum. Kitap, Kitap72 adlı bir platform aracılığıyla basılacak. Bu platform, acemi yazarların eserlerini takipçi sayısı veya okunma şartı olmaksızın bastırabilmelerine olanak tanıyor. Wattpad üzerinden bir yayınevine başvurduğunuzda belirli bir takipçi ve okunma sayısı istendiği için Kitap72, bu açıdan gerçekten çok yararlı bir alternatif.
Platforma Google üzerinden kolayca ulaşabilirsiniz. Baskı için kendi kapağınızı oluşturmanız mümkün. Site, Canva şablonlarıyla ücretsiz kapak tasarımları sunuyor. Ancak daha profesyonel bir kapak isterseniz, bu seçenek ekstra bir ücret karşılığında sağlanıyor. Açık konuşmak gerekirse, baskı maliyeti biraz yüksek, ama benim için bu süreç tamamen heyecan verici bir deneyim!
Şu anda kitabımın içeriğini hazırlama aşamasındayım. Yazılarımı mobil cihaz üzerinden yazdığım için (maalesef Wattpad'e erişim engeli nedeniyle bu platformu kullanamıyorum) önce her şeyi WhatsApp üzerinden kendime gönderdim. Daha sonra bilgisayara aktarıp Word dosyasına dönüştürdüm. Bu kopyalama süreci oldukça uzun sürdü (teşekkürler Wattpad, sağ ol!).
Eğer planladığım gibi giderse, kitabım yılbaşına kadar basılmış olacak. Bu, benim Wattpad'den ayrıldığım bir yıl boyunca yazdığım ilk hikayem ve bu yüzden çok özel bir yeri var.
Süreci ilerledikçe gelişmeleri buradan fotoğraflarla paylaşacağım, TikTok hesabımda da videosunu yayınlayacağım. Eğer kitap basımı veya Kitap72 platformu hakkında sormak istediğiniz bir şey varsa, lütfen çekinmeden bana yazın.
Yazım aşamasına başlandı. 31 sayfa oldu ve daha 9.bolumdeyim.
Kitap kapagimiz bu olacak (tasarımı benim)
Bu kitabı okuyan, yorumlarıyla beni destekleyen ve bu hikayeyi çok daha geniş kitlelere taşıyan herkese sonsuz teşekkürler! Sizler olmasaydınız bu hayal asla gerçekleşemezdi.💗💗💗💗💗
Çok resmi bir açıklama oldu ITSYIDUTDIYIYFITDTJ
Instagram zeyneppbastarcann
TikTok dollstarssutuff
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐇𝐀𝐍𝐓𝐎𝐌 ⸻Regulus Black(TAMAMLANDI)
Fanfiction𝐏 「▬🔮🧙🏼♀️🪄」 (ʀᴇɢᴜʟᴜꜱ ʙʟᴀᴄᴋ x ꜰᴇᴍ ᴏᴄ) ©hughesflyy 【Tamamlandı ve duzenlendi】 (★) Cover by @-SNIVYNYX Thanks you <3 "Hayalet, şimdiye kadar hepinizin farkında olduğuna inandığım gibi, ölmüş bir ruhun yeryüzünde bıraktığı izdir..." ―P...