Geçmişim, duygularıma gem vuran tek şeydi. Annemin babam Sirius Black yüzünden ölmesi, hayatımın en büyük travmasıydı. Babam, annemin cinayetiyle suçlandı ve işlemediği bir suç yüzünden yıllarca Azkaban'da kaldı. Bu trajik bilgiyle büyümüş ve her zaman cevaplar ve anlayış arayışında olmuştum. Ancak şimdi, babamı ve arkadaşlarımı suçlamanın yanlış olduğunu kabul ediyorum; asıl sorun kendimdeydi ve kendimi suçluyordum. En kötüsü de Regulus Black’e karşı hissettiğim aşktı.
Bir akşam, duygusal bir patlama yaşadım ve odasında yalnız başıma otururken içimdeki acı gözyaşlarına dönüştü. "BUNDAN NEFRET EDİYORUM!" diye haykırdım, sesimdeki acı her geçen dakika daha da belirginleşiyordu. Bu, hayatımda yaşadığım ilk böyle acıydı.
Sesimi duyan Lily, hemen yanına koştu. "Neler oluyor?" diye sordu, gözlerinde endişe vardı.
Ağlamaya devam ederek, titreyen sesimle yanıtladım: "Dayanamıyorum. İçimdeki acı... Her şey çok zor."
Lily, yanına oturdu ve sakinleştirmeye çalıştı. "Sakin ol, neden ağlıyorsun?"
Derin bir nefes alıp başımı iki elimle kavradım. "Bilmiyorum, Lily. Her şey üst üste geldi. Geçmişim, ailem, Regulus... Her şey iç içe geçmiş durumda ve artık bu yükü taşıyamıyorum."
Lily, yanımda oturarak bana daha fazla yardımcı olabilmek için elinden geleni yapmaya karar verdi. "Anlat bana," dedi yumuşak bir ses tonuyla. "Seni rahatlatmak istiyorum."
Lily’nin odasına geçtim ve kıyafetlerimi çıkardım. Derinleşmeye başlayan yaramı gösterdim. Yara, görünüşte korkutucu bir şekilde şişmişti. Lily, yaranın kötüleştiğini görünce paniğe kapıldı. "Aman tanrım," dedi, "bu gerçekten kötü görünüyor."
Yarama bakarken gözlerim dolmuş bir şekilde yanıtladım: "Evet, kötü. Ama bu sadece fiziksel değil. İçimdeki acı da aynı derecede yoğun."
Lily, ne yapacaklarını düşünmeye çalışırken sordu: "Ne yapacağız? Şifacıya gitsek mi?"
Çağrışımla başımı salladım. "Bilmiyorum. Her şey karmaşık. Beni anlayacak birine ihtiyacım var ama kimse bunu çözemez gibi geliyor."
Lily, diğer arkadaşlarla konuşarak yardım çağırdı. Bu arada, diğer arkadaşlarım da odaya toplandı. Her biri endişeyle bana bakıyor, bir yığın soru soruyordu. Ancak en çok Regulus Black endişeliydi. Durumumu öğrenen Regulus, hemen yanına geldi ve yüzünde derin bir kaygı ifadesi vardı.
"Avis, nasıl hissediyorsun?" diye sordu Regulus, sesinde hafif bir titreme vardı.
Regulus’a baktım ve gözyaşlarım içinde, "Bilmiyorum. İçimdeki bu boşluk ve acı, tüm geçmişimle birleşti. Dayanamıyorum," dedim.
Regulus, yanımda oturdu ve ellerimi kendi ellerinin üzerine koydu. "Buradayım, Avis. Ne yapmam gerektiğini bana söyle."
Lily, durumumu daha iyi anlamak için diğer arkadaşlarına döndü. "Diğerleri de bilmeli, ona göre bir çözüm buluruz," dedi. "Hadi, birlikte hareket edelim."
Regulus, Lily’nin bu önerisine başını sallayarak katıldı. "Evet, hep birlikte bir çözüm bulmalıyız," dedi.
Lily, arkadaşlarına haber verdi ve yardım çağırdı. Şifacıları çağırdılar ve yaranı tedavi etmek için gerekli tüm önlemleri aldılar. Etrafımdaki dostlarımın desteğiyle biraz olsun rahatladım. Regulus, yanımda durarak şefkatle bana destek olmaya devam etti.
Gözlerim yaşlarla doluyken, içimdeki acının zamanla hafifleyeceğini ve geçmişin yükünü daha kolay taşıyabileceğimi umarak, Regulus’un destekleyici varlığına sıkı sıkıya sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐏𝐇𝐀𝐍𝐓𝐎𝐌 ⸻Regulus Black(TAMAMLANDI)
Hayran Kurgu𝐏 「▬🔮🧙🏼♀️🪄」 (ʀᴇɢᴜʟᴜꜱ ʙʟᴀᴄᴋ x ꜰᴇᴍ ᴏᴄ) ©hughesflyy 【Tamamlandı ve duzenlendi】 (★) Cover by @-SNIVYNYX Thanks you <3 "Hayalet, şimdiye kadar hepinizin farkında olduğuna inandığım gibi, ölmüş bir ruhun yeryüzünde bıraktığı izdir..." ―P...