ඇවිදල ඇවිදල පැය ගාණක් ශොපින් කරල දොළහෙ ෆ්ලයිට් එකට අයියලවත් එයා පෝර්ට් එකෙන් දාලා අපි ගෙදර ආවෙ එළිවෙන ජාමෙට...
මන් ආව ගමන් බාතෲම් එකට රිංගගෙන හොදට නා ගෙන ගහක් කැපුව වගේ ඇදට වැටුනෙ මහන්සියටත් එක්ක...එයා සුපුරුදු පරිද්දි ලැප් එකේ මොනාදෝ වැඩ වගයක් කර කර ඉදල බාතෲම් එකට ගියේ මන් ගැඹුරු නින්දක හිර වෙද්දි...
සැපට නිදන් උන්න මන් ගැස්සුනේ ඇග හිරි වැටිලා යන ස්පර්ශයක් එක්ක..... උණුසුම් දෑගිලි රටාවකට මගේ මුළු ශරීරයම ස්පර්ශ කරද්දි ගතට දැනුන්නෙ සීතලක්..... මන් ලාවට ඇස් අරිද්දි මන් දැක්කෙ මගේ මූණට එබිලා ඉන්න එයාව....
" වල්...කම් ...නො....කර නිදාග....න්න ...හේෂු...."
කෙදිරිගගාම මන් කිව්වෙ පැත්තක තිබ්බ් බෙඩ් ශීට් එක ඇගට දාගන්න ගමන්.....මේ මිනිහ මගේ ඇදුනුත් ගලවලා....
" ස්ස්ස්ස්.....ආහ්හ්හ්.... හේ......සූඌඌඋහ්හ්....."
එයාගෙ දිගටි ඇගිල්ලක් මගේ යටිකයට ඇතුල් වෙද්දි කරන්ට් එක වැදිලා වගේ මන් කෑ ගැහුවෙ හිතන්න වත් වෙලාවක් නොදී දෙවෙනි ඇගිල්ලත් මට ඇතුලු වෙද්දි.....
" ආහ්හ්හ්....අනේ...අම්මපාහ්....ඔය වල්කම පොඩ්ඩක් අඩු....කරගනවාහ්හ්....මිනියෝ......"
මන් එයාගෙ දිහාවට හැටිලා කිව්වෙ එයා කිසිම ගානක් නැතුව තුන් වෙනි ඇගිල්ලත් ඇතුල් කරල play කරද්දි...
" මිනිහෝ........!!!"
" ඕ....."
" මොකද මේ මහ පාන්දර....."
" බිම් මල් නැගිටින්නෙ මහ පාන්දර තමයි සුදු නෝනා....."
" කියන්නෑ මන් බිම්මල ගැන...... ඕක නම් බිම් බලක් නෙමෙහ්හ්හ්.....පතොක්....මලක්..."
කට කොනින් හිනාවක් දාගෙනම එයා වතුර බෙරේන කොණ්ඩෙ මගේ මූණට ගසමින් ආවෙ ඇග උඩට..... එතනින් පස්සෙ ඉතිං පැය ගානක් පුරාවට මගේ කෙදිරියෙන් කාමරේ පිරිලා යද්දි දණහිස් පණ නැති වෙනකන්ම එයා එක දිගට වට කිහිපයක්ම ගියේ අපි අපේ ආදරය විදිමින්.....
" ඌහ්හ්හ්.....මාව හොස්පිටල් ගිහින් දාන්න අයියෝහ්....හෙමින් මිනිහෝ හෙමින්...."