⚠️️🔞 Mature.....
.
.
.
" අනේ අයියේ..... "එයා එන්නෙ මොකාටද කියල දන්න නිසා මන් එයාගෙන් ඈත් උනේ එයාව තල්ලු කරල දාලා.....
එයා කට කොනින් හිනාවක් දාගෙනම බෑග් එක ළගට ගියේ අතෙ තිබ්බ එයක් එතන මෙසෙන් තියන ගමන්..
" මේ මොකද්ද....??"
ඒක රෝස පාට බෙල්ට් එකක් වගේ එකක්...
" fabric exercise belt එකක්...බබා ඔයා ඔය ඇදන් ඉන්නෙ මගේ ආර්ම් කට් එක...."
බෑග් එක ඇතුලෙ මූණ ඔබාගෙන කල්පනා කරල එයා කිව්වෙ මගේ දිහා බලලා...
හුටා.......!
" ආහ්..දෙකම එක වගේ නිසා මට පටලැවුනා....."
මන් ඒක ගලවල එයා අතට දුන්නෙ අනික් එක ඇදගන්න හදන ගමන්....
" ඕක අදින්නෙපා..... ඔයා මගේ belly belt එක දාගන්න...."
බෑග් එක අවුස්සල කළු පාට waist coat එකක් අරන් එයා කිව්වෙ මාව ළගට අරන්....
" එතකොට ඔයාට...."
" මට ඕන්නෑ..... මන් ඔයා තරන් චබී නෑනෙ...ඕක මන් use කළේ මුල්.කාලෙ විතරයි ....."
" අම්මෝ ! ඒ උනාට දඩෝරියන් වගේ ඉන්නෙ....."
එයාගෙ පිටට පාරක් ගහල මන් කිව්වෙ එයා වල් බැල්මට් එකක් මගේ පපුවට දාද්දි.....දැන් අර belly belt එක දානව කෙසේ වෙතත් වෙන මොනාහරි නම් වෙයි වgay......
" හේෂු....! මේ...... මන් හිතන්නෙ දැන් වෙලාව හවස තුනට වගේ ඇති ....."
" ඉතිං ......??"
" අපි හය වෙද්දි වත් ගෙදර යන්න ඕනෙ..... දන්නවද..?"
මගේ ඉන අල්ල අල්ල ඉදිය එයාට මන් කිව්වෙ එයාව කොනිත්තන ගමන්....
" සුදු නෝනා......ඔයාට මතකද.....ඔයා මුලින්ම මන් ඉස්සරහට ආවෙත් මෙන්න මෙහෙම....."
මගේ පපුව සිපගෙන එයා කිව්වෙ ලොකූ කල්පනාවක ඉන්න ගමන්.....
" මට මතකයි.....ඔයා ඇවිත් අපේ ගේට්ටුවට හේත්තු උන දවසනෙ...."
" ඔව් ඔව්....!"
" හේෂු...."
එයාගෙ ගෙල වටේ අත් යවල මන් එයාගෙ ඇස් වලට එබුනෙ එයත් අර ලොකූ කල්පනාව ඉවර කරලා මන් දිහා බලද්දි....