! UWAGA !
Książka porusza tematy przemocy seksualnej, problemów psychicznych, krzywdzenia samego siebie, toksycznych relacji międzyludzkich oraz wiele innych niezdrowych zachowań, poczynań i sytuacji.
Jeżeli, któryś z uprzednio wymienionych problemów dotyczy ciebie lub osoby z twojego otoczenia nie milcz i poinformuj kogoś o swoim lub czyimś problemie.Pamiętajcie. Mówiąc komuś nie robicie źle. Ujawniając to co ukrywajcie lub to co ukrywa ktoś wam bliski nie robicie źle. Wręcz przeciwnie - robicie dobrze. Skąd to wiem? Ponieważ sama kiedyś musiałam wybrać.
Najważniejsze jest to, abyście mieli świadomość tego, że z a w s z e jest dla was szansa i nigdy nie można się poddać - trzeba walczyć. I doskonale wiem jak bardzo to w niektórych przypadkach jest trudne, ale uwierzcie mi. Z czasem będzie coraz lepiej. Obiecuje.
Wystarczy wierzyć.
Ja w was wierzę.
Zrobobicie to i nic nie pozwoli wam upaść, a nawet jeśli upadłeś. Wstaniesz. Bo dasz radę.Jesteście silni i zasługujecie na wszystko! Nie ma lepszej osoby na świecie i tak! Mówię to właśnie do ciebie! Jesteś wystarczający i pamiętaj, że nic nie czyni cię gorszym. Czy złe samopoczucie, czy zła ocena ze sprawdzianu lub kartkówki, czy ubiór lub cokolwiek innego!
JESTEŚ WYSTARCZAJĄCY I ZNACZYSZ WIELE!
I BŁAGAM.
Nie pozwólcie kiedykolwiek wmówić sobie tego, że jest inaczej. Bo nie jest.Jeżeli macie jakiś problem, chcecie się wygadać lub po prostu porozmawiać o byle czym bo nie macie tego z kim tego zrobić. Jestem tu dla was i pomogę jak tylko mogę. Moja skrzynka jest otwarta dla każdego, a numery, pod które możecie zadzwonić znajdziecie na końcu książki.
Z całego serca w was wierze.
Antytezja<3
Ps.
Bądź sobą. Bycie takim samym jak inni jest nudne i męczące. Ukazywanie prawdziwego siebie tak naprawdę czyni cię wyjątkowym i bardzo odważnym!
CZYTASZ
W ramionach śmierci
Teen Fiction𝐏𝐄𝐑 𝐀𝐒𝐏𝐄𝐑𝐀 𝐀𝐃 𝐀𝐒𝐓𝐑𝐀 Życie zniszczyło nas doszczętnie, a czas zabrał kiedy chciał. A może to tak naprawdę my byliśmy za to wszytko odpowiedzialni? Bezmyśnie dodaliśmy sztorm nad i tak burzliwe już morze, które wkrótce wskazało nam dr...