Capitolul 3

5.3K 190 0
                                    

Allison

Allison deschise ochii cuprinsă de teamă. Se ridică brusc pe șezut, îngrozită aruncă o privire prin încăpere, tresări la ceea ce găsi în jurul ei. Totul îi era nou, necunoscut.

" Unde mă aflu? ", se întrebă ea.

Se aștepta să vadă vechea sa odaie, unde locuise în ultimii treisprezece ani. Era o odaie mică aflată la primul etaj, mobilată doar cu un pat pentru o persoană și un dulap. Când ea locuia în cea mai minusculă și săracă încăpere din acea casă imensă, sora sa vitregă poseda o odaie enormă, elegantă,  amenajată după modelul prințesei: cu pereți roz, iar în mijlocul odăii  trona un pat gigant alb din fier forjat cu baldachin ca în cărțile de povești.

Allison se ridică prudentă din pat, cu privirea ațintită în jurul ei. Rămase fără aer când văzu odaia în care se afla acum.
Încăperea era minunată!
Vopsită în culori pastelate, cu două dulapuri, un birou, patul enorm de două persoane, poseda și baie. Fiind acaparată în totalitate de frumusețea încăperii, tânără și uitase de situația ei tristă. Avusese nevoie de  câteva minunte bune ca să înțeleagă unde se află.
Brusc, evenimentele de ieri au invadat mintea ei, imagini cu tatăl sau cu fața sângerată, bărbați înarmați, mama și sora sa vitregă plângând și implorând, privirea rece și necruțătoare a acelui bărbat în costum elegant revenise în memoria sa provocându-i din nou sentimentul de frică.
Amintirea zilei de ieri cum a fost târâtă din casa tatălui său în această casă îi provocă o tristețe enormă și sentimentul de nesiguranță reveni.

Bărbatul înalt, Dave, după ce a scos-o din casă, a urcat-o cu forța în una din multele mașini negre, luxoase parcate toate neglijent în ograda tatălui său.
Atunci când s-a aflat în interiorul mașinii Allison a înghețat, alături pe bancheta din spate unde a fost împinsă cu brutalitate se afla bărbatul în costum elegant cu cei mai albaștri și reci ochi pe care i-a văzut ea vreodată. Acesta nici nu se obosi să îi  arunce  măcar o privire, fiind concentrat asupra laptopului de pe brațele sale, aerul din mașină era umplut cu parfumul lui masculin.

Fiind îngrozită de prezența acelui bărbat până în măduva spinării, Allison se îndepărtase cât mai mult posibil de el pe bancheta mașinii, încercând să mărească distanța dintre ei.
La volanul mașinii se urcă Dave, care o privi straniu prin oglinda retrovizoare, întâlnind privirea acestuia în oglindă Allison înghiți cu greu și își aplecă capul pentru a putea scăpă de ochii lui.
Cuprinsă de spaimă, frângând-uși  într-una degetele de la mâini își lipi capul de geamul mașinii pentru a scăpa de privirea lui Dave care continuă să o privească ciudat, privirea lui o ardea.
Atmosfera din mașină era una tensionată, tot drumul nimeni nu a zis nimic.

Pentru Allison a fost cel mai lung drum din viața ei, tot drumul a privit pe geamul mașinii iar lacrimile nu au încetat sa cadă nici o secundă, în interiorul ei sângera.

Era cuprinsă de teamă, necunoscutul din viitorul ei o sufoca. Nu știa ce o așteaptă, era conștientă că se afla la mâna acestui străin nemilos. Cum afirmase el va fi doar o servitoare în casa lui. Allison se ruga ca tatăl ei să găsească banii, dar știind deja atitudinea tatălui său față de ea, existau puține șanse ca să fie salvată.
Inspiră adânc pentru a se calma, gândul că peste șase luni va ajunge să lucreze într-un bordel o înspăimânta.
Apoi zâmbi trist când își aminti de situația ei: o virgină într-un bordel.
Să fi știut cum își va pierde virginitatea, se lăsa demult curtată de paznicul de la reședința tatălui său, care a încercat să o curteze de mai multe ori.
Allison l-a refuzat frumos, fiindcă nu își dorea să se implice nicicum. Planul său de evadare era demult ticluit, trebuia doar să mai lucreze un an, să mai pună ceva  bani deoparte și să plece în Scoția, la locul de naștere al bunicii sale, pentru a se stabili acolo cu traiul. Când era mică bunica sa îi povestea despre copilăria ei în orășelul ei de baștină. Allison visa să ajungă acolo, dar pentru a se stabili acolo mai avea nevoie de bani, fiindcă tatăl său o plătea foarte puțin, îi mai rămăsese doar un an până la libertate, dar acum nu se știe cât va fi la mâna acestui om nemilos.

Pasiuni trădătoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum