Capitolul 10

4K 142 2
                                    

Allison

Când se sculă a doua zi, după timpul petrecut împreună Allison începuse să simtă fiorii primei dragostei cum o acaparează pentru întâia oară. Dar la scurt timp acești fiori fuseseră înlocuiți cu dezamăgire, atunci când a aflat că Bryan nu se mai afla în casă, plecase din nou la Las Vegas, Allison se întristă, starea ei de euforie se diminuă considerabil aducând-o la realitatea cruntă, dezvăluindu-i poziția ei în acea casă. Se știa că era nevoie de prezența lui acolo, dar nimeni nici chiar Victoria nu cunoștea când va reveni.
La gândul că nu îl va revedea curând pe Allison o cuprinse amărăciunea, dar se miră în curând de atitudinea sa față de el. Se revoltă, jurându-și sieși că nu va cădea în capcana lui.
Dar pe cine mințea?
Deja era îndrăgostită de el.

Zilele care urmară, pentru a își muta gândurile de la el, Allison lucra din greu, preluând orice sarcină din casă. Când avea o clipă liberă, gândurile sale zburau  într-una la el. Dorul față de el o măcina. Dar cel mai mult indiferența lui față de ea o durea. După ce dispăruse fără a își anunța plecarea, bărbatul nu dăduse niciun semn de viață, trecuseră deja șapte zile de când el plecase și în tot acest timp  niciodată nu o sunase, ignorând existența ei.
Plus la toate, în ultimele zile Allison se simțea tot mai rău, nu suporta unele mirosuri și vomitase deja de câteva ori.

Stările astea erau noi pentru ea, mereu era slăbită de puteri. Dar nicicum nu se gândise că ar putea fii însărcinată, pentru că gândurile ei erau doar spre el, până într-o zi, când era la bucătărie și o ajuta pe Victoria să prepare cina, brusc o cuprinse amețeala, noroc de Victoria care observă paloarea de pe chipul ei. Aceasta lăsă tot ce făcea în acel moment și fugi spre ea, cu mare grijă o ajută să ia loc și o privi cu îngrijorare.

-Allison, ești bine? o întrebă ea.

-De câteva zile se întîmplă ceva cu tine, ieri ți-ai golit stomacul, azi te apuca amețeală. Ești însărcinată? o întrebă aceasta brusc cu îngrijorare in glas.

Allison tresări, brusc  groaza o cuprinse, trecură de mult de când nu avusese zilele acelea, adevărul o lovi nemilos atunci.
"Nu, nu este posibil, doar nu sunt însărcinată? Doamne chiar dacă sunt, ce mă fac!"
Allison păli, fața ei căpătă o culoare cadaverică, își aminti de circumstanțele în care a fost conceput acest copil, atunci un val de greață o cuprinse instantaneu.

Victoria se sperie pentru ea când văzu starea ei, repejor îi aduse un pahar de apă rece, îndemnând-o ferm să îl bea. Allison nu se împotrivi, fiind lipsită de orice putere, cu mâini tremurânde îl luă și îl băuse pe tot. Apa rece o ajută, după ce băuse se simți puțin mai bine.

Privind-o cu milă, femeia de lângă ea luă un scaun și se situă lângă Allison, o  cuprinse cu o mână după umeri, trăgând-o în brațele sale iar cu altă mână o apucă de mână, strângând-o liniștitor.

-Allison! Înțeleg prin ce treci acum, acum sigur nu îți dorești o sarcină. Dar s-a întâmplat deja! Sunt de părerea că ar fi bine dacă l-ai anunța pe Bryan. El trebuie  să știe, doar poartă și el o parte de responsabilitate.

Allison se înroșise toată, deci Victoria știe ce s-a întâmplat între ei.
Aceasta pesemne își dăduse seama la ce se gândea ea acum doar după durerea de pe fața ei.

-Allison, știu ce s-a întâmplat între voi.

-Dar... ce se va întâmpla mai departe? zise Allison printre lacrimi. Probabil mă va obliga să avortez sau mai rău, mă va ține aici încuiată până voi naște, și îmi va lua copilul. Sunt sigură că nu își dorește un copil, mai ales cu mine, șopti Allison cu durere în voce, lacrimi șiroiau pe chipul ei. Ai uitat că sunt în casa aceasta doar pentru șase luni?  Dacă tata nu achită datoria voi ajunge să îmi vând trupul pentru a întoarce bani înapoi.

Allison izbucni în plâns, hohote de plâns începură să scuture trupul ei firav.

-Ce mă fac acum! se văita ea, simțind înlăuntrul ei disperarea cum o cuprinde.

Ce viitor o va aștepta acum? Ce va face cu acest copil, cu acest suflet mic și nevinovat! Nu avea nimic, era săracă lipit pământului, și pe deasupra se afla în totalitatea la mâna acestui bărbat. Bărbatul pe care îl iubea. Revelația o lovi atunci dureros.
Îl iubea! Ohh, cât îl mai iubea! Dar el? El ce sentimente avea pentru ea?
O anunțase că se simțea atras de ea, dar oare atracția este îndeajuns?
Pentru a crește un copil era nevoie de mai mult decât atracție.
Își duse mâna instinctiv la burtă și o mângâie, tandrețea o cuprinse atunci. Copilul ei. Doamne, va avea un copil!

 

-Bryan nu este așa cum crezi tu, murmură Victoria, pentru a o încuraja, probabil văzu sentimentele de pe chipul ei.
La suprafață pare un om rece, uneori poate fii foarte crud, dar asta este doar o mască, care ascunde un om foarte bun cu sufletul rănit. Trebuie să îl anunți și pe el. Îmi promiți că vei vorbi cu el? zise Victoria privind-o cu atenție.

Allison ridică privirea și o privi, cuvintele spuse de Victoria își ațintise ținta, după cele auzite în sufletul tineri înflori speranța. Poate chiar aveau o șansă împreună. Oftă tristă, dacă ar știi ce simte el pentru ea i-ar fii mai ușor. Sarcina aceasta schimbă foarte mult mult lucrurile dintre ei. Acum copilul care crește în abdomenul ei a format o legătură care nu va dispărea, se va afla pentru totdeauna între ei.

Doamne! Vor fii părinți în curând! 
Se întoarse cu fața umedă de lacrimi și o privi cu un început de zâmbet pe femeia de lângă ea care continuă să o țină de mână și o privea compătimitor.

-Bine, încuviință afirmativ din cap Allison, ștergând-uși lacrimile cu ambele mâini, când va sosi voi vorbi cu el. Sunt de acord cu tine, Bryan trebuie să știe că va fii tată în curând.

Copilul avea nevoie de ambii părinți. Era responsabilitatea ei să îl anunțe că va fii tată.

-Victoria! Poți să mă ajuți? Te rog!
Poți să procuri un test de sarcină? Te rog! Eu nu pot părăsi reședința fără acordul lui Bryan, dar vreau să fiu sigură că sunt însărcinată.

-Mâine când voi pleca la cumpăraturi îți voi lua un test de sarcină, ba nu două am să îți  iau ca să fim sigure, îi promise Victoria.

-Acum îți voi face un ceai și ai să mânânci ceva ca ești prea slăbită, trebuie să te gândești că probabil nu ești singură acum, zâmbi ea încurajator.

Orele care urmaseră fuseseră cele mai lungi din viața lui Allison, noaptea nu puse geană pe geană, gândurile o măcinau. De abia a doua zi, la amiază Victoria se întorsese de la cumpărături cu două teste de sarcină pe care le înmână lui Allison, privind-o cu îngrijorare. Aceasta îi mulțumi și cu mâinile tremurânde le luă și plecă grăbită la ea în cameră.
Cu inima cuprinsă de groază Allison se îndreptă în baie, încuiase ușa, și făcu un test, dupa instrucțiune indicată pe cutie trebuia să aștepte trei minute ca să vadă rezultatul, pentru ea fusese cele mai lungi minute din viața ei.

A stat trei minute cu privirea ațintită asupra testului, rugându-se ca rezultatul să fie unul negativ, își dorea copii, dar nu își dorea copii în condițiile de față, nu știa ce reacție va avea Bryan când îl va anunța, probabil o va trimite sa avorteze, sau o va ține  în casa lui până va  naște și apoi o va trimite la bordel. Atunci viața lui Allison va fii un adevărat calvar, în comparație cu situația actuală . După trei minute care fuseseră cele mai lungi trei minute din viața ei pe test apăruse două linii, inima fetei se opri  în loc. "O, Doamne sunt cu adevărat însărcinată!"

Pasiuni trădătoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum