Capitolul 2

5.3K 206 4
                                    

Bryan

"La naiba! Ce se întîmplă cu mine? Mă comport ca un adolescent în fumuri!"

Când se deschiseră ușile și ea a pătruns în încăpere, Bryan de îndată fusese atras de femeie. Păr lung negru ca abanosul, care curgea în jurul umerilor ei mici, pielea de porțelan fără cusur, ochii ei de un verde pătrunzător erau încadrați de niște gene lungi negre, buze mari și senzuale care erau făcute pentru săruturi pasionale. El fusese impresionat de strălucirea părului ei negru și de verdele irezistibil al acelor ochi, pe care nu îi va putea uita vreodată.
Purta un halat de dantelă scurt, care nu ascundea prea multe și care lăsa imaginația fiecărui bărbat să se aprindă, numai privind-o.
Tânără era nemaipomenit de frumoasă! Numai un bărbat orb sau prost nu ar fi putut lua în seamă această femeie care emana atâta senzualitate.

"Va fi a mea! Trebuie sa fie a mea!"

Acum văzând-o îngenuncheată în fața lui, privind-ul cu ochi mari în lacrimi, Bryan de îndată luă o hotărâre care spera că o va aduce cât mai curând posibil în patul său.

-Thomas îmi ești dator cu un miliard de lire. Cum ai de gând să îți întorci datoria? Ți-am dat răgaz o săptămână, dar nu ai făcut nimic. Nici nu ai căutat mijloace pentru a îmi întoarce mie datoria, dar în schimb ți-ai făcut alte datorii la concurenții mei.

-Eu am să îți întorc totul. Îți jur! Dar mai dă-mi timp, am nevoie de o lună și îți voi întoarce bani chiar și cu dobândă, spre uimirea lui Bryan bărbatul se văicărea ceea ce îi repugnă lui.

-Nu Thomas, zise Bryan. În cuvântul tău nu pot avea încredere, ești un om de nimic și un laș! Ca să îmi întorci bani ai nevoie de un stimul și cred că am găsit eu unul.

- Ai două fiice...

În timp ce vorbea Bryan  păși încet spre fata blondă, întinse mâna și o apucă cu două degete de bărbie ridicându-i fața în sus, o privi lung.
Fata era drăguță, păr blond, înaltă, suplă, probabil ochi albaștri, în jur de 19 ani, acum tremură toată și era palidă, evita privirea lui, ținând-uși  ochi strâns închiși.

-O fiică blondă și alta brunetă. Mhh! Pot spune că ești norocos Thomas! Chiar dacă nu meriți!

Bryan își îndreptă toată atenția spre cealaltă fată, ajungând în fața ei, ea își ridicase privirea și îl privea cu îndrăzneală.
Bryan văzu atunci în ochi ei frică, dar și curiozitate. "Interesat!" își zise el. Tânăra doar prin faptul că
îl privea acum în ochi în pofida la toate demonstra destul curaj. Chiar era mai curajoasă decât tatăl său, care din păcate era un om de nimic.

Bărbatul își îndepărtă privirea spre tatăl ei, privindu-l cu dezgust.

-Deci, cum am spus , am găsit stimulul necesar ca tu să îmi întorci bani, zise el cu răceală în glas.
Una din fetele tale va merge cu mine și va lucra pentru mine până când tu îmi vei întoarce bani.

În următoarea clipă, odaia se umpluse de văicăreli și bocete.

Bryan își vârî mâinile în buzunare, imun la ceea ce se întâmpla în jurul lui, pe el îl interesa doar bruneta care comparativ cu sora sa nici nu tresări l auzirea noutăți, doar își plecase capul, și își frângea încontinuu degetele de la mâini. Pentru a rezista tentației își ținea mâinile în buzunare căci îl mâncau palmele să o atingă pe brunetă, și-ar fii dorit să se ducă acum la ea și să îi ridice capul pentru a o putea privi în ochi, dar rezistă.
Plimbându-se prin încăpere, rotițele din capul lui se aprinseră:

-Acum doar trebuie să hotărâm care din ele! Sau...Poate să le iau pe ambele cu mine, zâmbi el larg. Dar de ce nu? Voi avea de unde alege. Dacă în șase luni nu îmi întorci bani, fetele tale îmi vor întoarce datoria ta, după cum arată, cu ușurință le voi găsi câte un loc într-un bordel.

Pasiuni trădătoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum