Allison
Lacrimile o podidiră iar durerea din interior o măcina. Se sculă încetișor de pe podea, încercând să se mențină calmă, amintindu-și de copilul ce creștea în interiorul ei. Pentru el trebuia să fie puternică, acum ca niciodată era hotărâtă să plece, fiindcă numai dorea să depindă de cineva mai mult, trecuse deja trei luni, și tatăl ei nici nu încercase să dea ea, deci ca întotdeauna nu îl interesa soarta ei. Se avea numai pe ea și copilașul ei, care era un suflețel nevinovat și care nu merita să se nască în aceste împrejurimi. Pentru suflețelul din ea va pleca și va încerca să își facă o viață nouă, prezentul va fi doar un coșmar din trecut, pe care îl va uita cu timpul. Din păcate nu putea pleca în orășelul de baștină al bunicii sale, fiindcă Bryan cu legăturile sale cu siguranță ar fi găsit-o dacă și ar fi dorit. Avea nevoie de ajutor să părăsească țara și să dispară cât mai curând înainte ca Bryan să afle de sarcina ei. Nici nu își dorea să se gândească ce ar face el dacă ar afla despre sarcina ei. În această seară și-a demonstrat adevăratele sentimente față de ea.
"Proasta de mine", zâmbi Allison trist, când își aminti de speranțele ei la viitor dar și încântarea cu care venise la această petrecere. "Sunt o neghioabă" , zise plângând în hohote.Când ieși din cabina toaletei nu se afla nimeni, răsuflă ușurată, nu dorea să o vadă cineva în stare în care se afla.
Ștergând-uși lacrimile cu ambele palme, se privi în oglindă, din femeia radioasă cu ochii lucind de fericire, acum se vedea doar o femeie răvășită. Machiajul se șterse, fața ei era roșie, iar ochii erau roșii de plâns, rimelul se prelingea pe obrajii ei. Cu ajutorul apei de la robinet se șterse sub ochi, își aranjă părul cum putuse ea mai bine. Se privi în oglindă și își zise:" Trebuie să fiu puternică, am să pot supraviețui seara aceasta."
A închis ochii, încercând să fie puternică. Acum doar trebuia să părăsească locul ăsta îngrozitor cât mai repede posibil, fără ca să fie văzută de cineva.
A respirat adânc și a ieșit, a privit în dreaptă și în stângă, nu era nimeni.
"Sper să pot pleca pe neobservate", își zise ea și o luă înainte pe coridor, cu speranța în suflet că va pleca lăsând acest loc în urma sa. Dar merse doar câțiva pași, când o voce cunoscută o opri pe loc, Allison îngheță, " Nu putea fi adevărat!". Vocea venea după o ușă la câțiva pași de ea din partea dreaptă, tânăra se apropie cu pași mărunți și cu inima strânsă de durere, străduind-use să nu facă nici un zgomot, ca să nu fie descoperită de el. Când se află lângă ușă, își reținu respirația.-Dragule! Ce mult mi-ai lipsit, se auzise o voce necunoscută de femeie.
Allison încremeni locului de parcă ar fi prins rădăcini în acel loc.
-Mhhhh, se auzise vocea mult cunoscută.
-O, da, da.....femeia juisa de fericire.
După sunetele care se auzeau după ușă , cei doi aveau o partidă de sex. Inima lui Allison se făcu țăndări, corpul său amorți de durere, lacrimile o năvăliră , se stărui să își țină suspinele sub control. Brusc după ușă, nu se auzea nimic, decât sunetele hainelor, semn că se terminaseră.
-Bryan, când ne-am văzut ultima oară mi-ai promis că mă vei suna, eu am așteptat, zise femeia cu un glas dulce.
-Carolina, pare-mi-se ți-am zis de la început la ce relație să te aștepți de la mine. Eu nu sunt interesat de implicarea sentimentelor în relații.
-Dar fata cu care ai venit azi, cu ea ce relație ai?
- Fata cu care am venit nu este treaba ta, de altfel ea nu este decât o nouă achiziție de scurtă durată, mormăi bărbatul.
-Serios, de aia Eric se tot dădea la ea, întrebă ea.
-Eric poate sa o aibă dacă dorește, are deja permisiunea mea.
Allison nu putea face nici o mișcare, trupul său sa împietrit din cauza șocului. Răsuflă adânc cât să prindă măcar un pic de putere, și se îndreptă înainte unde se vedea o ușă cu semnul EXIT, dar înainte de a atinge mânerul ușii, cineva o apucă de braț și o trase brusc înapoi, când se uită peste umăr îl văzu pe Matthew care o privea cu un zâmbet pe față.
-Unde pleci pisicuțo? Noi nu am terminat încă.
O apucă cu forța de braț și o îmbrânci spre prima ușa aflată în apropiere, după ușă se afla un birou.
Bărbatul nici nu închise bine ușa că și se repezi asupra ei. Allison încercă să se elibereze, acesta văzând că ea nu se supune o lovise odată peste față, și apoi iarăși, un fir de sânge se prelungi din colțul gurii fetei. Allison de abia se ținu pe picioare să nu cadă, fața ei pulsa de durere, obrajii ei ardeau, simți gustul sângelui propriu în interiorul gurii. Încercă să se îndepărteze de el, dar bărbatul o apucă cu ambele mâni de gât. Fata nu avea aer, simți că leșină din cauza lipsei de aer.-Azi vei fi a mea, șopti la urechea ei, Allison simți un puternic miros de alcool care ieșea din gura bărbatului.
Când deja credea că acolo își va găsi sfârșitul, el o eliberă, ea de îndată se sprijini cu spatele de perete inhalând puternic aer. Bărbatul se îndepărta de ea la câțiva pași de ea privind-o doritor.
-Dezbrăca-te! porunci el cu ochi scăpărând.
Allison îngheță, brusc își aminti că mai auzise odată ordinul acesta, greața o cuprinse iar.
Bărbatul văzând că ea nu reacționează își pierdu răbdare, întinse mâna dreaptă și apucă rochia din față în pumn și trase. Încăperea se umplu de sunetul materialului rochiei sfâșiate, iar sânii fetei ieșiseră la iveală. Matthew întinse mâna și apucă un sân gol, Allison îl lovi peste braț și se îndreptă în fugă spre ușă, dar făcuse doar doi pași, când fusese apucată strâns de părul de la ceafă.-Curvo, îndrăznești să mi te opui, strigă el furios.
O întoarse și o lovi puternic peste față, Allison își pierdu echilibrul și căzuse jos, fiind întinsă pe podea bărbatul se apropiase de ea și începuse să o lovească cu picioarele în burtă. Allison își cuprinse mijlocul cu mâinile, încercând să își protejeze abdomenul de lovituri. După ce a lovit-o de câteva ori , bărbatul o ridică și o îmbrânci spre o sofa din apropiere, Allison gemu de durere când ateriză pe suprafața mobilierului.
-Acum te vei supune, sper că am fost destul de convingător, sau mai dorești?
Zicând acestea bărbatul își duse mâinile la centura deschizând-o dintr-o mișcare, apoi urmă și nasturele de la pantaloni. Cu pantaloni în vine se apropie de ea, Allison tremura toată de frică încercă să îl îndepărteze dar era prea slăbită, eforturile ei erau zadarnice, bărbatul se aplecă deasupra ei și cu bruschețe îi desfăcu picioarele și se instala acolo.
Allison simți că moare, cu o ultimă putere începu să strige :-Ajutor, încercă să îl înlăture, dar bărbatul era ca din piatră nu se mișcă nici un nenorocit de milimetru.
-Ce dracu se întîmplă aici? se auzi vocea confuză a lui Bryan răsunând în încăpere.
Allison ridică capul și îl privi printre lacrimi. Silueta impozantă a lui Bryan se întrezărea în cadrul ușii. Allison se simțea ușurată ca niciodată de apariția lui în acel moment.
-Te rog! Ajută-mă!
Doar aceste cuvinte reuși ea să șoptească.Vă mulțumesc pentru susținere❤️
CITEȘTI
Pasiuni trădătoare
RomanceTatăl lui Allison, un jucător înrăit s-a încumetat să îl tragă pe sfoară pe cel mai bogat și nemilos bărbat din țară, pe Bryan Mackay. Astfel, tânăra ajunge să locuiască împotriva voinței sale în casa unui om crud timp de șase luni. Bryan Makcay...