Allison
În mașină, Allison reuși să mențină o distanță cât mai mare între ei, înghesuindu-se practic în portiera mașinii, pe parcursul drumului evitase să îl privească. De îndată cum se parcaseră izbucni afară în întunericul nopții. Dar, totul fusese în zadar căci el o aștepta de partea cealaltă a mașinii. Cu inima grea și pași înceți Allison se duse spre el, rugându-se să se termine cât mai repede acea seară.
Când au ajuns la dineul de gală, Bryan fusese imediat înconjurat de mulți oameni care se înghesuiră pentru a-i atrage atenția.
Allison îi eliberă brațul lui și făcuse un pas în spate, distațniindu-se de el astfel. Se uită în jur cu speranța că va găsi ceva de băut. Simți nevoia acută de alcool. Urgent!
Chiar în acea clipă prin fața ei trecu un chelner cu o tavă cu băuturi. Allison reuși să înhațe rapid un pahar de șampanie. Pe care îl băuse în doar o clipită.Puțin amețită, se mai liniști. Se uită în jurul ei, își aminti de un astfel de dineu de acum trei ani pe care se tot rugă să și îl șteargă din minte de ceva timp. Își aminti de ea de pe atunci, o tânără naivă, îndrăgostită prostește de cel care nu merită dragostea ei. El, care a răpit-o de acasă ca mai apoi să îi răpească inocența cu forța. "Cum a putut să se îndrăgostească de el? " se întrebă Allison privind în jurul ei în căutarea lui prin mulțimea adunată. Își aminti fericirea cu care veni atunci la dineu la brațul lui, ca mai apoi să plece distrusă.
"Destul! " își zise.
Făcuse un pas în spate când simți că se lovise de ceva tare, două mâni o apucase de talie, fără să se întoarcă realiză cine era.
-Dansează cu mine!
Nici nu reuși să își dea aprobare căci se afla deja pe ringul de dans. Bryan o apucă de talie și o lipi de el zâmbindu-i larg. Allison îl privi neîncrezătore, acest Bryan jucăuș și zâmbitor era nou pentru ea. Ceva încălzi sufletul ei, dar ea nu luă în seamă.
Bărbatul își rezemă capul de tâmpla ei și o trase mai aproape de el. Allison se lăsă moale în brațele lui, căci era conștientă că nu putea face nimic în fața tuturor. Dar nu era numai aceasta cauza, nu vroia să își recunoască sieși dar era încântată să se afle în brațele lui față de toți acești oameni care îi priveau. Într-un fel simțea că își lua revanșa de acum trei ani, când el a părăsit-o și a lăsat-o singură.Când se terminase cântecul, Alison se depărtă de el cu regret, se stărui să nu afișeze și pe fața sa această dezamăgire. Nu dorea ca el să afle vreodată că era topită după el, da! Aflându-se în brațele lui, lipită de corpul lui nu și-a dorit să se afle în altă parte, doar la el în brațe.
După noaptea petrecută împreună corpul ei încă tânjea după mângâierile și sărutările lui.Dimineața când s-a trezit, a realizat ce gafă făcuse aseară, căzuse din nou în brațele lui. Ar fi trebuit să se simtă rănită, tristă dar nicidecum împlinită și fericită. De parcă aseară găsise ieșirea dintr-o încurcătură pe care numai ea o cunoștea. Doar mai târziu aflându-se în duș, în timp ce apa cădea peste ea, începuse îndoială să pună stăpânire pe ea.
Noaptea trecută fusese una din cele mai frumoase nopți pentru ea, fiind prima noapte de dragoste, pentru prima dată Allison cunoscuse pasiunea, și o făcuse în brațele bărbatului care i-a răpit virginitatea cu sila. Niciodată nu și-a permis să viseze măcar că va fi așa. Și acum fiind înconjurați de atâția oameni care erau spectatori lor Allison tânjea după el.
Când părăsiră ringul de dans, Bryan o apucă de mână și o trase după el, și chiar atunci în fața lor apăruse Sarah.
Femeia arăta ca de obicei minunat. Purta o rochie neagră, scurtă cu un decolteu foarte adânc, buzele roșii atrăgeau atenția la chipul ei.
CITEȘTI
Pasiuni trădătoare
RomanceTatăl lui Allison, un jucător înrăit s-a încumetat să îl tragă pe sfoară pe cel mai bogat și nemilos bărbat din țară, pe Bryan Mackay. Astfel, tânăra ajunge să locuiască împotriva voinței sale în casa unui om crud timp de șase luni. Bryan Makcay...