Merhabalar,
Başlamadan önce kitabın gidişatı hakkında düşüncelerinizi buraya yazar mısınız?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın,
İyi okumalar!
-
"Tamam.. sen kaydını yaptır, ben de Mason ve Corey'i bulayım." Theo'nun bana yandan bakışlarını yakaladığımda öneride bulundum. Başını olumlu anlamda salladı ve özgüvenini toplayıp kapı önünde dikilmeyi bırakıp yürümeye başladı benimle.
Koridorun başında yollarımızı ayırdık. Ben de ilk ders olan biyoloji sınıfına hızlı adımlarımı yönelttim. O ikiliyi bulup sürpriz öncesi spoilerını vermeliydim. Merakım daha da artıyordu, tepkilerinin nasıl olacağına dair.
Sınıf kapısını kontrolsüz bir şekilde itip gürültüyle açtığımda, sınıfta olan birkaç kişinin ve arkada oturan ikilinin gözleri şaşkınlıkla bana döndü.
"Dostum, burası bir sınıf!" diye biri konuşunca umursamayıp Mason'la Corey'nin yanına koştum.
"Sen.." dedi ağzı açık kalan Mason ancak şaşkınlığı yüzünden konuşamadı.
"Ne?" diye sorduğumda şaşkınlığını üzerinden attı.
"Her zamankinden daha şey geldin.."
"Ne geldim?" Bilmiyormuş gibi sordum.
Corey onun için devam ettirdi. "Neşeli."
"Ah, evet. Biraz öyle olmuş olabilir." dedim ve ikilinin önündeki sıraya geçip oturdum.
"Ha.. ah, evet. O halinden çok daha iyi." Corey anlamsız bakışlarını Mason'a yolladı, ondan cevap olarak omuz silkmesi alınca tekrar bana döndü.
"Bugün ruhsuz olmak için fazla güzel bir gün." dedim onları daha da hayrete düşürerek. Bu halleriyle eğlenmeye başlamıştım.
"Kafanı bir yere mi çarptın?" Mason dayanamayıp öne eğilerek sordu.
"Hayır, çarpmadım."
Bu kez de Corey sordu. "Antidepresan mı aldın yoksa?" Kaşlarımı çatınca Mason hafifçe Corey'nin koluna dirsek attı. "Yan.. yani iyi gözüküyorsun, ondan."
Telefonum çalınca cebimden çıkardım ve ekrana baktım. Arayan Theo'ydu. İfadem düzeldi, anında sırıtmaya başladım.
Telefonu açtığımda Corey'nin "Tanrı'm.." dediğini duydum sadece.
"Evet? Yolunu mu kaybettin yoksa?" diye açar açmaz dalgayla sordum.
"Yolumu kaybetmem için yolumu bilmeliyim değil mi? Neredesin?"
"Biyoloji sınıfı. Neyse ki ders daha başlamamış." dediğimde ağzında bir şeyler geveledi ancak anlamadım. "Sana konum da atmamı ister misin?"
Gülerek sorduğum soruya yalandan bir kahkaha attı. "Teşekkür ederim, çok naziksin. Ama sanırım biliyorum nerede olduğunu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Should Know I'll Be There For You | Thiam
FanfictionLiam, her şey son bulduktan ve sürü dağıldıktan sonra asla eskisi gibi olamadı. Ta ki, o gece Theo'yla karşılaşana kadar. [06.03.2023 - ?]