Yine ve yeniden ben, yani biricik yazarınız Ela
Benim gibi bölüm atan bulamazsınız ha.
Keyfili okumalar 💕💞
(Medya: Yiğit Şen)
××××
Hızlı koşuşlarımın ardından tekrar bağcıklarımı kontrol edip öğretmenler odasına girdim. Hemen Fransızca hocasının yanın gittim.
"Hocam hocam!" Dedim nefes nefese elimdeki defter ile. "Sözlü notlarını getirdim istemiştiniz ya."
"Teşekkür ederim Dehacım, iki dakika şu notları kenara bırakıp kağıtları düzenlememe yardım eder misin?"
"Tabii hocam fakat Hamza hocanın dersi vardı nolacak?"
"Ben hallederim Deha sen merak etme." Omuzlarımı silkip önümdeki kağıtlara döndüm.
____
Önümüzdeki dersin sonuna kadar işimiz bitmemişti, Fransızcam güzel olduğu için ben okuyordum
"Teşekkür ederim Deha, ben Hamza hocanıza söylerim." Kafamı sallayıp odadan çıktım.
Dua ede ede sınıfa ilerledim. Kapıyı tıklattım ve gel komutunu duyunca içeriye girdim. Hamza yine tahtaya birşeyler yazıyordu, beni görür görmez sinirlerinin oynadığını görebiliyordum.
Daha bir hafta önce dudaklarımı öpen dudakları şimdi sinirden kıpkırmızı olmuştu. "Nerdesin Deha sen!"
Kafamı öne eğdim. "Hocam Yaren hoca yardım etmemi istemişti ona yardım ettim kusura bakmayın." Dediğim anda arkamdaki kapı açıldı.
Yaren hoca tam arkamda duruyordu. "Hamza hocam iyi dersler, ya Deha bana notları bırakmak icin gelmişti onu ben tuttum şimdiye kadar. Ona kızmayın diye söylüyorum."
"Peki Yaren hocam," dedi gözlerini bana indirerek. "Öyle olsun bakalım." Dedikten sonr Yaren hoca hepimize gülümseyip çıktı.
Yavaş yavaş yerime otururken halâ tedirgindim. Fakat beni umursamayıp derse devam etti. Yaklaşık on dakika sonra zil çaldı ve herkes dışarıya yığıldı.
Hüseyin, Deniz ve Adin dışarıya çıkarken bense sınıfta kalmıştım. Duyduğum kapı sesi ile aklım karışmıştı fakat yinede kafamı kaldırıp bakmadım. Birkaç ayak sesinden sonra saçlarımın arasında hissettiğim parmaklar ile kafamı çevirdim.
"Hocam." Dedim ani bir refleks ile.
"Okulda hocam evde babacık ha?" Dediği şey ile ne yapacağımı bilemeyip kızardım. "En ufak iltifatta kızarıyorsun." Diyip gülümsedi. "Bağırdığım için kırıldın mı?"
"Alıştım artık, sorun yok."
Çenemden tutup yüzümü yüzüne yaklaştırdı, dudakları dudaklarıma değince yine kasılmıştım. Sırtım bir kedi misali gerilince ellerini belime doladı. Yavaşça beni kucağına çekince tam aletinin üzerine oturmuş oldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan Kadehi -Gay / BxBxB
Ficção AdolescenteDeha: SERAFETTIN BOSANMAK ISTIYOSAN BOSAN BENIM NAFAKAMI TAZMINATIMI VER SEN YOLUNA BEN YOLUMA Yiğit: Deha ne diyosun? Hamza: İstediğini yapmadık diye yapıyor. Hamza: Tripli kendi aklınca. ________________ Bu kurgu bir öğertmen kurgusudur, içinde sm...