17. "yanlızlığa alış Deha."

1.8K 103 14
                                    

keyifli okumalar😽

(Medya: Deha Kurt Şiir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Medya: Deha Kurt Şiir.)

××××××

"Hadi Deha hadi!" Babamın sert sesini duyduğumda elimdeki halteri son gücümle yukarıya kaldırdım.

"Aslan oğlum benim!" Diyen babamın ardından halteri yere sertçe bıraktım.

Tamam kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı da bu kadar acı çekmeye ne gerek vardı.

"Üf bittim baba ya," Dedim yorgun çıkan sesimle. "Bitsin artık şu işkence."

"Ama bak bir haftada nasıl toparladın hemen, bi götü göbeği salmadığın vardı yani."

"Abart istersen baba, karın kaslarım vardı benim zaten."

"He Deha he, sen onu gel sikime anlat." Babamı pek takmayıp yanda duran suyu alıp kafama diktim.

Elimde kalan boş pet şişeyi hemen birkaç adım uzağımdaki çöpe fırlattım. Pet şişe çöpe girerken bende yanda duran hırkamı alıp küçük spor salonunu terk ettim.

Hırkayı üstüme geçirip yukarıya çıktım. Bir dağ evimizin olduğunu bu gün öğrenmiştim. Aslında babamınmış, kafa dağıtmak için geliyormuş buraya.

Karşımda duran dağ manzarasına baktım hayranlıkla. Şu son bir hafta fena toplamıştım kafayı fakat Hamza ila Yiğiti görünce ne olacağını bende pek bilmiyordum.

Bir diğer gelişme ise şu Alen denen kızla yakınlaşmıştım. Çok tatlı ve bir o kadarda güzel bir kızdı. Bizim okulun bir diğer lisesinde on ikinci sınıftı. Aynı şehirdeydik, hatta okullarımız bile yakındı. Buluşadabilirdik, geçen bana öğle arasında bizim okula gelebileceğinden bahsetmişti. Bende bu hafta okulda olmadığımı söyleyerek diğer haftaya uygun olacağını söylemiştim. Onun dışında sanırım bir gelişme yoktu.

Ah bide babamla dahada yakınlaşmıştık, kendisi bir komando olduğu için benide çok zorluyordu. Geçen spor çıkışı banyoda bir fotoğraf çekiyim dedim fotoğrafa girmeden duramıyordu. Kimse onun babam olduğunu anlamıyordu, arkadaşım sanıyorlardı. Tabii normaldi, babam kendine çok dikkat ederdi.

Sonunda soğuktan etkilenip içeriye girme kararı almıştım, babam hızla bir duş almış altında havlu ile banyoda saçlarını kurutuyordu. Bende üst kattaki odamın banyosuna girdim ve hızla bir duş aldım, üzerime eşofman geçirdikten sonra üstsüz bir şekilde aşağıya indim.

Babam ise oturmuş televizyon seyrediyordu. "Oooo şampiyon gelmiş. " dedi gülerek.

"Senin yanında neyiz ki kral." Dedim gülerek.

Hemen koltuğun arkasındaki mutfağa ilerledim ve birkaç bar sandalyesinden birine oturdum. Masanın ortasında duran bir birayı kapıp kapağını açtım ve içmeye başladım. Bir yandan instagramdan gelen bildirimlerle ilgileniyordum.

Kan Kadehi -Gay / BxBxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin