30 "Darmadağın."

748 39 16
                                    

××××××××

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

××××××××

Yiğit Şen...

"Deha daha küçük farkındasın dimi?"

Güldü. "Dehayı hep küçük gördüğün için olmadınız işte Yiğit. Onun sevmediği ve istemediği şey onu küçük görmen zaten."

Kaşlarımı çattım sözleriyle. Gelip bana mı söylüyordu yani bunları? "Bunları bana söyleyen kişi sen misin?"

"Evet benim Yiğit, ben Dehaya asla küçük muammelesi yapmadım. Onu kırmamak için elimden geleni yaptım."

"O yüzden mi her seferinde senin yanından benim yanıma dizleri titreye titreye geliyordu."

Deha Şiir...

"Deha?"

"Anne?"

Annem bir Alen'e birde bana baktı. Yeni uyanmıştı o yüzdende geceliği hâlâ üstündeydi.

"Bu kim?" Dedi kaşlarını çatarak.

"He anne bu, Alen bu bizim okulun diğer lisesinde okuyor." Dedim  gülümseyerek.

Alende zoraki bir şekilde gülümseyerek anneme bakıyordu. "Hoşgeldin kızım, Deniz ben. Göründüğü üzere Dehanın annesiyim."

"Malesef." Dedim gülerek.

Annemde gülerek koluma vurduğunda geri adımladım.

****

Salonda kendi kendime kurulmuş televizyondan öylesine bir evlendirme programı izliyordum, telefonumun ekranı parladığında birisinin aradığını gördüm. Telefonu elime alacakken merdivenlerden gelen Alen'in çığlığı ile aniden gözlerim açıldı.

"Maya tişörtümü geri verir misin!"

Olayı algılamam çok uzun sürmemişti, Maya gülerek yanıma geldiğinde ağzında Alen'in tişörtü vardı. Merdivenlerden inen kızı gördüğümde ise hemen gözlerimi kapattım.

"Maya kızım sen lezbiyen misin!" Diye bağırdım aniden. "Hayır bana söyleyebilirdin Alen'i taciz etmene gerek yoktu!"

Hâlâ elimle gözlerimi kapatmış duruyordum. Kız arkadaşıma bakacak kadar piç değildim.

"Deha kutsal bakire değilim abartma aç gözlerini ya."

"Yok yok olmaz, sen git odama tişörtlerimden birtanesini giy ben uğraşırım Mayayla."

Yanıma yaklaşan asım seslerini duyunca dahada sıkı kapadım gözlerimi. Alen elimi tutarak gözlerimden çekti.

"Sanki hiç porno izlemedin." Dedi önümde dururken. "Hem üstümde birşey yok değil Deha abart."

"Belki ben kutsal bakirim kızım ya!" Dedim resmen çıkmayan sesimle.

Gülümsedi ve eğilip yanaklarımı sıktı. "Oy oy yesinler senin kutsal bakirliğini."

Kan Kadehi -Gay / BxBxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin