20. "Konu ben miyim yine?"

1.1K 62 5
                                    

Ooo Elanızın kafası şimdi geldi

Ooo Elanızın kafası şimdi geldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(Medya: Yiğit Şen)

×××××××

Kafamda dönüp dolaşan onca tilkiye yol vermem gerektiğini biliyordum fakat işte onun nasıl olacağını bilmiyorum.

Sağlıklı başka bir ilişki?

Bütün bir gün kitap okumak?

Veyahut hobilerim?

Kafamı dağıtmam gerektiğini biliyordum fakat nasıldı işte, onu nasıl yapıcağımı bilmiyordum. Herkeste olduğu gibi bendede klasik sorunlar vardı.

Mesela annemin şu an hastanede yatması gibi.

Sanırım bu klasik bir sorun değildi, fakat annemin bana gösterdiği değer kadar bende ona o kadar değer gösteriyordum. O yüzden şu an paptaya çayımı yudumlarken Twitch izliyordum.

Babam askeriyeden zırt pırt gelemezdi onu bildiğim içinde dert etmemiştim. Fakat tatilde de yapabilecek birşeyim bile yoktu, Deniz ve Adin beraber uludağa gitmişlerdi ve orada kalıyorlardı. Hüseyin desek her zaman meşguldü ve bize daha doğrusu bana ayıracak zamanı yoktu.

Kuzenim arkadaşları ile beraber Bursadaydı. Ve ben, Deha Kurt Şiir ne mi yapıyordu peki?

Maya'ya yeni tasma seçmekle meşguldü.

Size ciddi söylüyorum tasma seçmek kadar zor birşey yok, heleki internetten seçerseniz. Yarım saattir sanki bir tez yazıyormuşum gibi tasma seçiyordum.

En son su içme ihtiyacıyla yanımdaki ananaslı suluğuma uzandım fakat içinin boş olduğunu ancak elime aldığımda öğrenebilmiştim. Dizlerimin üstündeki dizüstü bilgisayarı bir kenara bırakıp odamdan yani mağramdan çıkmış bulundum. Aşağıya indiğimde pamuk teuze ve Maya koltukta bir film izliyordu, onlara çaktırmadan gideyim derken tam kapının dibinde zil çalmıştı.

Mayada dahil ikisinin gözleride bana dönünce küçük bir bakışma gerçekleşti. Fakat hiçkimse birşey demeyince bende kapıyı açmıştım.

Arkamdan, "kapı deliğine bakmadan kapı açılmaz Kurt hatırlatırım!" Diye bir ses duyunca omuz silktim ve sonra kapıdakine baktım.

Karşımda duran Yiğit art arda gozlerini kırparak bana baktı ve, "Selamın aleyküm." Dedi.

"Aleyküm selam." Diyerek aldım Allahın selamını. "Sorun mu vardı hocam?"

"Deha kim o oğlum!"

"Sorun yok pamuk teyze!" Kafamı arkaya döndürüp bağırdıktan sonra önümdeki adama cevap bekler gibi döndüm.

"İki dakika konuşalım mı Deha?" Tek kaşımı kaldırdım sorarcasına. "Normal bir şekilde cidden."

"İyi peki, iki dakika üstümü değiştirip gelsem olur mu?"

Kan Kadehi -Gay / BxBxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin