13. "Yiğit☕?"

2.9K 118 14
                                    

Yine ve yeniden ben yani Elanızzz

Uzun zamandır yoktum geri döndüm

Keyifli okumalar 💞💞

(Medya: Yiğit Merih Şen)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Medya: Yiğit Merih Şen)

×××××

Gaza bastığım gibi hızlanan arabayla beraber arka koltukta oturan Deniz ve Adine baktım, yüzlerinde oluşan tebessüm ile bende tebessüm ettim.

Yanımda oturan Hüseyin ise halâ aşk acısı çekmeye devam ediyordu. Onun haline üzülüyordum, can dostumu bu şekilde görmek beni üzüyordu.

Arkada Adin ile Deniz arabada yankılanan müziğe eşlik ederken ben Hüseyinle konuşmayı denemiştim tekrardan. "Abi anlatıcak mısın artık ne olduğunu, yoksa cidden kızı bulup kafasına sıkıcam."

"Ben sana bir sıkarın Deha," dedi aniden bana dönerek. "Anlatıcam dediysem anlatıcam, baksana şunkarın haline. Keyifleri bozulmasın diye demiyorum birşey."

Gözlerimi Hüseyine çevirdim. "Sen böyle yapınca benim moralim bozuluyo yanlız." Dedim tekrar yola dönerek.

"Az bekle bi abi." Dedi bir yandan eliyle relax dermiş gibi.

Birşey demedim sadece önümdekj yola odaklandım. Altımdaki Audinin yolda çıkardığı sesler beni koltukta mayıştırıyordu. Yeni ehliyet almanın verdiği rahatlık üzerimdeydi. Artık yakalanma korkusu yoktu.

Sonunda sahile varınca arabayı durdurdum. Dördümüzde arabadan indikten sonra kapıları kilitleyip kayalara doğru ilerledik.

Kayalara oturduktan sonra Deniz çantasından bir votka, bira ve viski çıkarmıştı. Çay servisi yapar gibi bütün hepsini karıştırıp karton bardaklarımıza dökmüştü.

Hüseyin bardağı aldığı gibi bütün hepsini bir dikişte içti. Sonrada buruşturduğu bardağı bir kenara fırlattı.

Uzanıp şak diye kafasına vurdum. "Milas kendine gel!"

"Bu kız neymişte bozmuş seni bu kadar." Dedi Adin bardaktan bir yudum alırken.

"Abi anlatsana ne olduğunu, biz boş yere mi can dostu diyoruz birbirimize. Senin böyle olman bizide üzüyor." Dedi Deniz Hüseyinin sırtını pat patlarken.

"Siz kızı tanımıyorsunuz değil mi?" Dedi üçümüzede tek tek bakarak.

"Yok." Dedik üçümüzde aynı anda.

Hüseyin bir iç çekip anlatmaya başladı. "Bu kızı ben en başından beri seviyorum, bu kız benim iki yıl peşimden koşmuş. Bende uzaktan bundan hoşlanıyordum fakat söyleyemedim işte, araya tatiller girdi okul girdi göremedim ben kızı, ama halâda unutamıyorum bak. Sonunda ben bu kızın okul girişinde gördüm bunu, Canla oturduk bir kenara bir iki kere göz göze falan geldik fakat pek siklemedi herhalde." O duraksayarak anlatırken her kelimesinde kalbime bir hançer darbesi alıyordum. "Neyse işte, onun okul çıkışlarına gitmeye başladım. Sürekli gülerek çıkıyordu okuldan ama beni gördükten sonra yüzü düşüyordu. Bir ara ödevler yüzünden gidemedim, o sıradada bizim Ömeri görmüş bu okul saatini beklerken, parkta. Ömerde bana anlatıyo aga kız çok güzel bakıyodu falan diye, çok kötü oldu içim onun her kelimesinde," durdu biraz söyleyemedi ne söyliycekse. "Abi kız Ömeri seviyormuş artık."

Hüseyinin gözünden akan bir damla yaşı gördüğümde gözüm doldu. Zorlukla, "adı neydi kızın?" Diye sordum.

"Ela," diye cevap verdi duraksayarak. "Elanur."

Gözümüzden akan yaşları görmezden gelmeye çalışıp, saklamaya çalıştık. Uzanıp Hüseyine sarıldım. Saçlarını öptüm.

Dağ gibi çocuğu bu şekilde yıkılmış görünce içim bi garip olmuştu. Onu ilk defa böyle görüyordum.

"Ama hakettim varya," dedi buruk bir sesle. "Kız iki yıl boyunca benim yüzümden neler neler yaşamış, ne kadar ağlamıştır kim bilir."

"Kes amına koyim," Dedi Adin titreyen sesiyle. "Senden daha mı değerli?"

"Evet." Dedi Hüseyin düz bir sesle.

Bu konunun kapatılmasını, hiç akla gelmemesini, yaşanmamış olmasını istiyordum. Onun adına ben bile çok üzülmüştüm. Kim bilir o ne hissetmişti.

"Kapa konuyu abi ya."

"Ömer sana ne dedi?" Diye soru yöneltti Adin Milasa.

"Aga sen tanıyosun kızı, konuşup ayarlasana bizi dedi." Adin keşke sormasaydım ifadesiyle denize bakarken hepimiz susmuştuk.

Güya eğlenmeye gelmiştik.

_______

Sabah uyandığımda tatilin verdiği hafif tembelliğin güzelliği ile telefonuma uzandım. Sıra halinde dizilmiş bildirimlere göz gezdiridim.

Bütün bildirimlere bakıp en son Hamzanın günaydın mesajına "günayyydysudyusin💗' yazdıktan sonra instagrama geçtim.

Önüme çıkan post ile duraksadım, yine takip ettiğim 'daddy' hesapları diye düsündüm fakat değildi.

Yiğitin postuydu bu.

Posta göz gezdirdikten sonra gözlerim açıklamaya kaydı.

"Sözler değil hislerdi aşkı betimleyen. Sözlerin kafamın içinde, hislerin ise kalbimde saklı."

Şair misin be arkadaş.

Get öte orda yaşa aşkını, köpeğe bak.

Elim mesaj kısmına değince aklımda akp ampulu yandı.

Ela silivri soğuktur

Deha: git aşkını az ilerde yaşa

Yiğit: benimle geliceksen neden olmasın?

Deha: host ote amina goyum
Deha: bikmadin mi?

Yiğit: bıkmam Deha

Deha: atiyosun?
Deha: hamzayla beraberim ben kendine gel

Yiğit: biliyorum

Deha: Yiğit☕

Yiğit: git ötede espiri yap

Deha: espiri konusu sen olursan neden olmasin

Yiğit: espiri konunda olurum cinsellik konunda

Deha: ya git kardesim aa taciz ayol taciz var

Yiğit: dokunmadım ki sana?
Yiğit: şimdi gözle taciz, sözle taciz falan dersin sen dimi

Deha: nerden bildin sekelim

Yiğit: ciğerini biliyorum Deha

Deha: yauv cigeri ne yapacaksin gulum kalp falan desen anliycamda

Yiğit: sikine kadar benimsin Deha

Deha: kalp dediydim ben...

Yiğit: oda olur sıkıntı yok

Deha: herşeye okeysin sende he

Yiğit: konu sen olunca tabi
(Görüldü)

🍷🍺🍷🍺🍷

Yessiiziiz çok kısa oldu ameke.

Neyse konumuz aktiflik sizi bölumsuz birakmiyim dedim

Bu arada Hüseyinin hoslandigi kiz size tanidik geldimi biraz?

Ela hani, benimde adim ela hani tanidik gelmek mesela yani

Ben huseyine ayri kitap mi yazsam

Neyse onu sonra dusunuruz sizi cooouuuuk sevigeoym

Hepiniz benegimdimiz upuldunuzuzuzu😽😽

Kan Kadehi -Gay / BxBxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin