(Medya: Deha Kurt Şiir)
×××××××××
Masanın üstüne atladığımda çıkan ani ses ile çoğu kişi bize dönmüş, bense götümle nasıl bu kadar sert bir ses çıkardığıma şaşırıyordum.
Milas hafif hafifa sırıtırken Denizle ikimiz gülücükler sanıyorduk. Aniden sınıfa giren çocuğa kaydı gözlerimiz.
"Arkadaşlar edebiyatçı yokmuş!" Dedi aniden bağıra bağıra.
Meltem, "Nerden biliyosun ki?" Diyerek yüzünü buruşturduğunda Yusufta onu taklit edip, "Akif hocaya sordum cicim." Demişti.
Kız oflayarak grubuna dönerken Yusuf gülerek yanımıza geldi. "Nabersiniz lan," dedi üçümüzde göz gezdirerek. "Adin nerde?" Diye sordu aniden kaşladını catarak.
Ben susarken Hüseyin bana sıkıntı dolu bir bakış gönderdikten sonra Yusuf'a döndü. "Hasta aga galiba, bizede birşey yazmadı." Dediğinde Yusuf aydınlanacak gözlerini kıstı.
"He iyi." Diyerek Denizin omzuna koyduğu kolunu çekip bizden uzaklaştı.
Deniz Yusuf gidince bana döndü ve kısık bir sesle, "Merih hoca nerde biliyo musun?" Diye sordu.
Omuz silktim. "Yok bilmiyorum, ariyim mi?"
"Sen bilirsin." Dediğinde kenara çekilicektim ki Milas kolumdan tuttu.
"Senin telefonunu açıcak mı peki?"
"Her türlü." Diye cevap verdikten sonra kapının önüne çıktım.
Rehberime girdikten sonra onun adını buldum.
Telefon çaldı çaldı fakat karşı taraftan bir tepki görmedim, en sonunda kendim kapatacakken tanıdık sesi duyduğumda telefonu tekrar kulağıma götürdüm.
"Söyle bebeğim." Diyerek açtı direkt telefonu. Yorgun sesiyle, "para mı lazım, birşey mi alıcaksın?" Diye sordu.
"Yok yok öyle değil," dedim başlamakta olan cümlesini keserek. "Okulda değilsin."
"Hee."
"Hee ne Yiğit, neden değilsin?"
"Keyfim ve kâhyası istemedi." Dedi gülerek.
"Merih!" Diyerek uyardım son kez.
"Tamam tamam, yorgunum biraz ondan gelmedim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan Kadehi -Gay / BxBxB
Teen FictionDeha: SERAFETTIN BOSANMAK ISTIYOSAN BOSAN BENIM NAFAKAMI TAZMINATIMI VER SEN YOLUNA BEN YOLUMA Yiğit: Deha ne diyosun? Hamza: İstediğini yapmadık diye yapıyor. Hamza: Tripli kendi aklınca. ________________ Bu kurgu bir öğertmen kurgusudur, içinde sm...