5

29 1 0
                                    

Pov Koen.
Tineke is zonder gedag te zeggen weg gegaan Misschien was het ook een beetje mijn schuld de laatste keer dat we elkaar spraken hadden we ruzie en dat kwam omdat ik niet echt eens was met dat ze terug moest naar Amerika. Maar daar kan zij ook niks aan doen. Ik zit thuis op de bank voor de tv beetje te piekeren over tineke. ik zet de tv uit en kleed me om naar men uniform ik heb vandaag een nacht dienst samen met Eric en Brigitte. alleen ik denk dat ik papierwerk mag gaan doen.na 1 uur kom ik aan op kantoor de chef verdeeld de taken en zoals ik al dacht papierwerk en natuurlijk samen met Evelyn want de chef wilt niet dat ik alleen was.

Pov tineke
Daar zit je dan met je goeie gedrag in het vliegtuig op weg naar Amerika. Ik zit de serie Wednesday te kijken op het schermpje voor me. ondertussen zit ik op men mobiel te kijken naar foto's van mij en koen ik ken hem pas een week maar hij is nu al mijn beste vriend. ik ga hem missen heel erg zelfs. aangekomen op het vliegveld loop ik met men koffer naar de aankomst hal waar Diego staat we wachten. hij sluit me in zijn armen en zoent me. ''Heyy babe.'' ''Heyy'' zeg ik stil terug. ''wat is er'' vraagt hij. ''waarom moest ik zo nodig terug komen. ''omdat ik je mis.'' ''alleen omdat je me mist moest ik men werk en men beste vrienden achterlaten.'' ''ach jo je bent er pas 1 week je bent echt niet zulke goede vrienden.'' ''ah nee tuurlijk niet gaan we ik wil naar huis.'' ''tuurlijk.'' in de auto opweg naar huis zei ik niks. thuis aangekomen zette ik men koffer in men kamer en begroete ik men ouders. diego ging naar zijn eigen huis. waarom diego en ik niet samen wonen? ja dat weet ik dus ook niet maar binnen kort gaan we samen wonen. ''onze meisje'' zegt men moeder. ''mam ik ben 22 jaar geen 14 meer.'' ze glimlacht en geeft me een knuffel. we praten de hele middag nog en na het avond eten ging ik vroeg naar bed vanwege de jetlag die ik had.

~ 2 weken later ~

''mam ik ben naar de target'' roep ik vanuit de gang. ''is goed.'' ik stap men auto in en doe meteen de airco aan nadat ik hem gestart heb. ''laat ik koen eens bellen die heb ik al bijna 2 weken niet meer gesproken.'' het is daar inmiddels 18:52 en hier in Amerika is het 11:52 er is -6 uur tijd verschil. ik facetime koen en gelukkig neemt hij op. ''tineke je leeft nog'' roept floor die blijkbaar opneemt ipv koen. ''heyyy floor.'' ''omg tineke wanneer kom je terug we missen je.'' ''floor ik mis jou ook enorm hoor maar voorlopig nog niet.'' ''waar ga je naar toe.'' ''naar de target heb wat spulletjes nodig.'' ''oke.'' ''floor waarom zit je aan men modiel.'' hoor ik koen zeggen. ''rustig het is tineke maar.'' ''rustig maar cowboy ik ben het maar maak je niet zo druk'' zeg ik lachend. ''moment.'' ik knik maar en rij ondertussen naar de target. "Sorry moest effe men spullen pakken." "Maak niet uit hoe gaat het met je." "Dat kan ik beter aan jou vragen." " het gaat mis jullie wel enorm hoor." "Wij missen jou ook enorm." Ik en Koen bleven bellen tot ik de target weer uit liep en hij veder moest met werken. "Vindt nog steeds jammer dat ik niet terug mag van men ouders." "Onderweg naar huis toe kwam er een politie auto voor me rijden en gaf me een stop teken. Een diepe zucht ontsnapt uit men mond. "Mevrouw schillebeeckx fijn om u hier weer eens te zien." "Als ik zie dat het men 2 collega's zijn ben ik helemaal blij. Ik stap uit en geef ze een knuffel. "Ik zou je vragen of je achter ons aan wilt rijden." "Tuurlijk maar waarom." "Dat zie je dan wel." Ik knik en stap weer in en rijd achter hun aan. Even later stoppen we naast een parkje. We stappen uit en ze zeiden dat ik die kant op moest gaan dus dat deed ik. Toen ik bijna bij de plek stond die ik aangewezen kreeg hoorde ik hele bekende stemmen. De stemmen van men zwager, schoonzusje, schoonzus, mijn ouders, men schoonouders. "Wat is er aan de hand." Men moeder wijst naar achter waardoor ik me omdraai en in de ogen van Diego kijk. "Lieve lieve lieve tineke will you merry me." "JAAAA." Hij staat op en zoent me en doet de ring om men vinger. Tranen ontsnappen en gaan langs men wangen.

Die avond zaten ik en Diego bij Diego thuis op de bank ik kreeg de foto's plus filmpje van men moeder door gestuurd. 3 zette ik op insta de eerste met Diego en mij samen dat ik de ringen laat zien zeg maar de 2e is dat hij op 1 knie zit en de 3e is het kleine stukje filmpje dat hij me vroeg.

I say yes

#willyoumerryme #wedding #yes #isayyes #party #husband #wife #withtheloveofmylife #merryme.

Zette ik eronder en poste hem. Langzamerhand kwamen de likes en comments binnen.

Pov Koen.
Ik zit in de refter met iedereen de chef wilt de debriefing gaan houden maar zoals altijd wachten we op Floor. Ik zit achter insta tot ik een foto van tineke voorbij zie komen. "I say yes." "Tineke gaat trouwen" zeg ik normaal en beetje teleurgesteld. "WAT GAAT TINEKE TROUWEN OMG" gilt Floor. "Deze meid moet iets heel snel aan ons gaan uitleggen" zeg Floor grappend terwijl ze haar al bel. "Met tineke." "Mevrouwtje schillebeeckx denk even iets online te zetten zonder het haar beste en liefste collega's te vertellen" zegt Floor wat grappend en ook weet gemeend. Het enige wat voor antwoord we krijgen is gelach. "Nou jongens ik ga trouwen." "Je meent het" zegt Eric. "Ja ik meen het." "Dat wist ik nog niet." Ik zat beetje voor me uit te staren en de tranen prikkelde in men ogen. "Sorry guys ik, ik moet even weg" zeg ik en sta op en loop de refter uit. Ik pak men spullen en stap de auto in. Zonder toestemming van de chef ga ik solo op patrouille.
_____________________________
Merry Christmas 🎄

Voor altijd bij jou?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu