Pov Koen
Ik wordt wakker op de bank. Ik heb tineke in mijn bed gelegd en ben zelf op de bank gaan liggen ik wis niet of ze het goed vindt als ik naast der ga liggen. Ik sta op en maak een ontbijt voor mij en tineke. Als ik het klaar heb begin ik met de tafel te dekken. Tijdens het tafel dekken komt ze de strap af uitgelopen. "Ik weet het ik zie eruit alsof ik 59 ben." Ik glimlach. "Je bent 23 dus niet zo gaan doen." "Mmm" zegt ze ze vrijft wat in der ogen en laat zich op de bank vallen. Ik loop naar haar toe en ga naast haar op de grond zitten. "Ontbijt." Ze kijkt me aan en spraait haar armen waardoor ze me een knuffel geeft. "Als we gaan ontbijten komen we teminste niet te laat aan op kantoor." "Koen we mogen niet werken van de chef dat weet je." "Ohja dat is waar ook." "Leuk geprobeerd." Tijdens het ontbijt werdt Elin ook wakker en toen we klaar waren ging tineke naar Elin haar ding doen vrouwen dingen I guess. Ik zit op de bank toen ik werdt gebeld door Eric. "Yo Eric." "Yo Koen de man die Elin aanviel wilt tineke spreken." "Nee Oke dan komen we eraan." "Oke tot zo." Ik hang op en loop naar boven waar ik op de deur klop van de kamer waar Elin slaapt. "Binnen." Ik doe de deur open en zie haar op de grond zitten. "Ze hebben de man al gevonden die Elin wou vermoorden en hij wil jou spreken." "Oké ik kom." We pakken wat spullen en gaan naar kantoor.
Pov tineke
Als ik de verhoor kamer in kom zie ik men schoonvader zitten. "Hey Jeroen" zeg ik. "Wacht jij kent hem" vraagt Brigitte. "Ja het is men schoonvader." "Trut" zegt Jeroen. "He normale toon alsjeblieft" zegt Eric. "Dat kind van jou waar is die." "Ergens waar ze veilig is." "Waar is ze." "Hoezo wil je dat weten." "Die kleine en jij verdienen de dood jij hebt gezorgd dat mijn zoon dood is." Die zin klapt binnen in men hart. "Diego was ook mijn man hè effe dat u dat weet alsof ik geen verdriet heb." "Jij moet niet zo zeuren jij verdient gewoon de dood" zegt hij en staat op haalt een mes uit zen zak en snijd ermee vol in men zij. "Val dood" roept hij. Ik strompel de verhoor kamer uit richting Koen die met Elin in zijn handen staat. Jeroen komt naar me toe en probeert Elin te steken maar Inplaats dat het mes Elin raakt raakt die mij bij men borstkas. Ik val kermend en met enorm veel pijn bewusteloos op de grond.Pov Eric.
Tineke zakt ineen en ligt bewusteloos op de grond. Gelijk staan er 4 agenten met wapens op hem gericht. Hij gooit het mes op de grond en geeft zich over temisnte dat dachten we hij pakt Elin vast en gooit die zowat op de grond. De man stond met zen rug naar koen waardoor koen hem zo op de grond kon leggen. Koen, obi en ik pakken de man terwijl Floor en Brigitte zich zorgen maken over Elin en tineke. "Ambulance is gebeld" roept de chef vanuit zen kantoor. "Koen, obi en ik sluiten de man op en gaan terug naar tineke die inmiddels op de brancar wordt gelegd. "Gaat het goed komen dokter" vraagt Koen. "Ze heeft veel bloed verloren dus we moeten snel naar het ziekenhuis." "Hoe is het met Elin" vraagt Brigitte aan de ambulance broeder. "We nemen haar ook mee voor een controle is een van jullie de moeder." We wijzen allemaal naar tineke. "Als 1 van jullie mee kan kan diegene Elin opvangen." We keken allemaal Floor aan en ze knikte. "Ik ga wel mee." De ambulance broeder knikte.~ 2 uur later ~
Pov Floor.
Daar zit je dan in de kamer van Tineke met Elin in je armen. Gelukkig is alles goed met Elin Elin was alleen enorm geschrokken dus is ze alleen maar aan het huilen ik heb haar met veel moeite stil gekregen. Tineke haar verwondingen zijn gehecht en ze kreeg extra bloed omdat ze teveel had verloren. Ik zit nu te wachten tot Tineke wakker wordt en dat ze het teken geven dat ze naar huis mag. Na 10 minuten stil hebben gezeten en niks gedaan te hebben zie ik in men ooghoeken wat beweging. "Floor." "Tineke alles cava met je." "Nee heb enorm veel pijn." "Je hebt geluk gehad hè als die ribben er nu niet waren leefde jij niet meer." "Waren die wonde zo diep dan." "Ik knik." "Is alles oké met Elin." "ja die man heeft Elin te pakken gekregen en op de grond gegooid maar ze is door de ambulance personeel goed gecontroleerd en ze heeft helemaal niks ze is alleen enorm erg geschrokken." "Gelukkig is er niks met haar gebeurd." ik knik en glimlach. ik heb in het ziekenhuis gezeten tot Tineke naar huis mocht. Tineke strompelt zowat het ziekenhuis uit. bij de uitgang staat koen ons al op te wachten. ''gaat goed Tineke'' zegt hij. ''ja we hebben er inplaats van 5 min 10 min over gedaan om hier te komen.'' ''ja sorry he dat ik men dochter wil bescherm'' zegt ze met een lach. we lopen naar de auto. ''heb je nog pijn.'' ''nou heb nog verdoving dus zoveel voel ik niet.'' ''mooizo'' zegt hij en pakt tineke op en brengt haar naar de auto in een soort baby houding. ik glimlach en schud men hoofd.Pov tineke.
Na 3 uur was ik eindelijk thuis nadat ik bewusteloos op de grond viel. Ik loop strompelend het huis in van Koen en laat me in ze zetel vallen tranen stromen over men wangen van de pijn omdat men verdoving is uitgewerkt. Koen komt naar me toe met Elin die ook begon te huilen. "Ik denk dat ze je aanvoelt tineke" zegt Koen. Ik glimlach en ga goed zitten ik pak Elin over en knuffel haar."
JE LEEST
Voor altijd bij jou?
FanfictionDit boek gaat over tineke die in Amirika woont haar ouders zijn half België's en half Amerikaans ze heeft een vriend genaamd Diego. op een dag verhuist ze naar België zonder ouders en vriend en gaat werken bij de politie. Als ze later is getrouwd g...