~ 3 maanden later ~
Pov tineke
Ik ben helemaal better geworden na dat hele schoonvader gebeuren. Heb alleen 2 littekens over gehouden eraan. morgen is Elin jarig Ik ben inmiddels ook weer gaan werken en ben weer in men eigen huisje gaan wonen. Ik zat bij Koen thuis we waren net klaar met werken en ik zou nog even gezellig bij hem blijven met Elin tot na het eten. "Ongelofelijk dat deze meid morgen al 1 wordt" zegt Koen. Ik grinnik en knik. Elin stond met der handjes tegen de salon tafel aan en keek me lachend aan. ''kom dan.'' ze doet der armpjes vooruit en loopt langzaam naar me toe. mijn mond valt open en koen kijkt me ook lachend aan. ''had je dat op film.'' koen knikt. Elin komt naar me toe en geeft me een knuffel. Ik grinnik en kijk Koen aan. Die avond ben ik na het eten vroeg naar huis gegaan omdat Elin moe was en ik was ook wel toe aan een beetje rust. Elin kan al 2 woordjes zeggen wat best leuk is en ze doet dat altijd op haar manier mama wordt soms mom en ja wordt soms yes en ik ben daar best blij mee dat ik haar ook in het Engels aan het opvoeden ben. Als ik Elin op bed heb gelegd loop ik naar beneden en hang de slingers op met 1 jaar. Ik hang wat ballonnen op en doe wat ballonnen aan haar kinderstoel vast maken ik zet alvast haar bordje klaar en als alles af is kruip ik ook men bed in.~ de volgende dag ~
De volgende ochtend wordt ik wakker door Elin die ik door de babyfoon hoor ze zit een heel verhaal te vertellen en beter wakker worden dan dit kan niet. Ik loop naar Elin haar kamer en doe der slaapkamer deur open. "Happy birthday to you happy birthday to you happy birthday dear Elin happy birthday to you" zing ik zachtjes als ik binnen kom. Ze is helemaal blij. Ik pak haar op en verschoon haar luier. "Gaan we naar beneden." "Ja" "oké." "Hu wat is hier gebeurd kijk dat is voor jou" zeg ik als ik beneden kom en ook heel verassend wilt overkomen voor haar. "Ja." Ik glimlach en zet haar in der kinderstoel. Ik vul haar Beker met wat drinken en geef die aan haar. Daarna maak ik ontbijt voor ons alle 2 en ga ontbijten. Na het ontbijt pak ik de 3 cadeautjes en geef die 1 voor 1 aan der die ze zelf open scheurd op langzame wijzen maar we komen er wel. Ze is met alles heel blij en wil gelijk der jurkje aan. De 2e cadeautjes is een soort rokje die je over je ski broek aan in doen. Ik wil Elin vroeg leren snowboarden zodat ze er later ook wat mee kan doen als ze wilt. En de andere is een knuffeltje. Na 20 minuten zijn we allebij omgekleed en loop ik met Elin naar beneden. Elin zet ik op de bank met Samson en Gert en ik ga zelf nog wat klaar zetten voor de visite die straks komt. Er komen niet heel veel mensen alleen wat collega's en men zus meer niet eigenlijk.Na ongeveer 2 uurtjes was iedereen er en was het heel gezellig Floor en Eric waren met Elin bezig. Patrick en de chef waren over werk aan het praten. Men zus, Robin en Femke waren met elkaar aan het praten en ik, Koen, Tom en Brigitte waren aan het praten over men thuis in Amerika en hoe het daar is enzo. Ik had evelyn uitgenodigd maar die kwam niet waarom weet ik ook niet. ''hebben jou ouders elin ooit wel eens gezien.'' ''jawel toen ze geboren was maar daarna ben ik natuurlijk naar hier verhuist dus ik denk zekker 10 a 11 maanden niet meer hoor." We praten nog wat en na het avond eten ging iedereen naar huis toe.
~ 3 dagen later ~
Ik ging vandaag samen met Elin naar het graf van Diego, Diego is eigenlijk in Amerika begrafen maar men schoonouders wouden ook dat er in België een graf kwam voor hem zodat ik ook naar hem toe kan soort van. Ik loop met Elin over de begraafplaats Elin kan al lopen maar niet heel snel en ze kan al wat meer praten. Bij het graf van Diego barst ik in tranen uit. "Mama huilen." "Ja mama moet huilen." "Hoezo huilen." "Mama moet huilen omdat papa er niet meer is." "Papa weg" vraagt ze. Ik knik. "Nee papa slaapt" zegt ze en ik kijk haar aan en begin te huilen opnieuw. Na 10 min daar gezeten te hebben lopen we terug naar de auto en gaan naar huis. Thuis maak ik avond eten voor ons en Elin zit op haar speelmat met haar knuffeltjes te spellen die ze voor de verjaardag heeft gehad. Als ik het eten klaar heb gaan we eten. Na het eten stop ik elin in bad en ga daarna zelf. Daarna gaan we op de bank zitten en filmpje kijken nou ja film we zitten bassie en adriaan te kijken nou ja elin ik ben er echt niet bij met men hoofd niet helemaal bij. Even later voel ik wat naast me en ik zie dat elin tegen me aan in slaap is gevallen ik pak haar op en breng haar naar bed daarna ga ik nog effe beneden zitten maar ook niet heel lang.
JE LEEST
Voor altijd bij jou?
FanfictionDit boek gaat over tineke die in Amirika woont haar ouders zijn half België's en half Amerikaans ze heeft een vriend genaamd Diego. op een dag verhuist ze naar België zonder ouders en vriend en gaat werken bij de politie. Als ze later is getrouwd g...