50

18 0 0
                                    

~ 2 maand later ~ (4 maanden in Amerika)

Pov tineke.
"Gefeliciteerd met je dochter" zegt Floor als ik de slaapkamer uit kom. "Dank je." "Hoe oud is Elin geworden." ''5 jaar." "Die wordt ook groot." "I know floor I know maar wat gaan we vandaag doen" vraag ik. "Geen idee." "Vanavond hebben we dat feestje bij de chef met het korps en we kunnen aangezien we richting kerst staan een kerstboom kopen. "Jaaaa" gilt ze. Ik lach. We ontbijten en kleden ons daarna om naar iets warms. In die 2 maanden is het weer heel erg veranderd het weer is van 30 graden naar 2 graden gegaan en het wordt zelfs nog kouder naar -10. Als we omgekleed zijn rijden we naar de winkel toe waar we een kerstboom uitzoeken en wat dingen voor in de kerst boom.

Pov Koen.

"Koen heb jij iets besteld" vraagt Patrick als hij de refter in komt met een doos. "Nee waarom" vraag ik. "This voor jou" zegt hij. "Voor mij laat eens zien" zeg ik en pak hem aan. "Staat er geen afzender op" vraagt Eric. "Jawel Orlando Amerika" zeg ik. "Tineke" zeggen Louise en Brigitte in koor. Ik lach en maak de doos open. Ik haal er een envelop uit die ik open maak. "Als je dit leest betekent het dat dit pakketje veilig is aangekomen. In de doos zit speelgoed voor Elin aangezien ze jarig is de ene helft is van mij geweest en dan moet ze maar kijken of ze er mee wilt spelen en degene die nog dicht zit heb ik gekocht dus als je het haar wilt geven zou ik dat super vinden. Ohja en Guys het is hier super. We hebben 30 graden gehad en nu is de temperatuur al aan het afzakken naar 2 graden en binnenkort zelfs -10 dus onze handen die vriezen er soms af tijdens werk maar zover ik weet zitten ze er nog aan. Het gaat super goed met werken Floor en ik hebben het allebij naar ons zin ik hoop binnenkort weer een brief te sturen naar jullie bellen gaat wat lastig heb ik gemerkt aangezien tijdverschil en werk dus we proberen elkaar wel te bereiken waneer kan love you guys en geef Elin een knuffel van mij please" lees ik hardop voor. "Oké Nice" zeg ik en pak de doos op en zet hem op mijn bureau. Aan het eind van de dag haalde ik Elin op van Lisa en toen we thuis kwamen wou ze heel snel de doos open maken. "Papa kijk" zegt ze en houd een doos met poppetjes uit de doos. "Wat is dat" vraag ik. "Poppetjes" zegt ze schattig en ploft op de grond. Net als ik op de bank wilt ploffen wordt ik gebeld. "Hey schat." "Hey" zeg ik. "Ik kan niet lang bellen maar ik wou je toch even spreken" zegt ze. "Oké." "Is er iets." "Nee helemaal niet." "Jawel ik ken je langer dan vandaag wat is er." "Heb je iemand anders." "wat zeg je." "Heb je iemand anders." "Wat nee hoe kom je daar bij." "Omdat ik een foto voorbij zag komen van jou en Noah" zeg ik. "Oh die foto ik snap wat je denkt maar ik heb jou en ik wil niemand maar dan ook echt niemand anders." "Maar soms heb ik het idee dat je het helemaal niet erg vindt dat je terug in Amerika ben en niet hier in België." "Dus jij denkt dat ik hier met plezier zit en niemand maar dan ook niemand mis uit facking België gast je wilt niet weten hoeveel ik en Floor samen hebben zitten janken omdat we naar huis willen." "Maar." "Geen ge maar Koen ik ben het een beetje zat je doet net alsof ik het allemaal facking leuk vindt hier terwijl ik vanbinnen kapot ga van gemis maar dat stukje begrijp jij niet ik moet gaan" zegt ze en hangt op.

Pov tineke.
Huilend plof ik op de bank naast Floor. "Wat is er" vraagt ze. "Koen denkt dat ik iemand anders heb omdat Noah een foto had gepost op insta met ons 2 en Drea erbij en hij denk dat we hun niet missen" zeg ik huilen. "Ach meisje toch kom hier" zegt ze en geeft me een knuffel. "Zullen we gaan" vraagt Floor na een aantal minuten. "Is goed." We pakken onze spullen en gaan naar het huis van de chef. "Good evening ladies" zegt hij als we binnen komen." "Good evening how are you" zeg ik "Good and with you." "Going well I miss my friends in Belgium a bit." "That's normal come in this cold outside everyone is sitting in the living room." We glimlachen en lopen naar de woonkamer waar bijna iedereen al zit. Ik plof naast Drea. "How is it" vraagt ze. "good with you" "good too." "What about now between you and Noah?" Vraagt ze. "We don't have anything he thinks so but we really don't have anything I already have a boyfriend and a daughter so I don't want anyone else." "Aah okay how is your daughter." "Good she turned 5 today." "So she's getting big too." "I know." "May I have your attention, first thank you for coming. We hope to make it a pleasant evening tonight and catch up a lot. We have on the menu French fries, hamburgers, meat, vegetables so I would say eat what you can eat and make it a pleasant evening" zegt de chef. Die avond wordt het een gezellige boel en hebben we veel gepraat. Het was zelfs zo gezellig dat ik men telefoon niet heb voelen trillen. Pas toen we het huisje weer binnenstapte zag ik dat ik 20 gemiste oproepen had van Koen. "Er is er eentje die zich wil excuseren denk ik" zegt Floor. "Ik denk het." "Slaapwel tineke" zegt Floor en loopt naar de kamer. "Slaapwel" zeg ik en ze sluit de slaapkamer deur. Ik plof op de bank en begin te twijfelen. 'is onze relatie wel zo sterk om elkaar zo lang te kunnen missen' 'heeft koen gelijk vindt ik het hier leuker dan in belgie' 'hou ik nog van koen' zulke vragen spoken er rond in mijn hoofd maar wordt uit men gedachte gehaald door men telefoon die begint te trillen. het is koen zoals ik al had verwacht. als ik op neem zeg ik niks en kijk wat naar de tv. ''tineke.'' ''wat koen ga je me weer pijn doen.'' ''nee.'' ''denk je dat ik het leuk vindt dat ik niet thuis ben dat ik niet bij men dochter ben dat ik niet bij jou ben en je moet ook weten dat dit hier mijn thuis is dit land en i know het is de andere kant van de oceaan en i know dat je bang bent dat ik hier blijf maar zolang dat jij en elin nog leven ga ik niet terug verhuizen naar amerika.'' door die worden begint hij te lachen. ''ik vindt gewoon zo jammer dat we elkaar niet heel veel spreken aangezien de tjdverschil en de drukte die je soms hebt.'' ''hey maar de tijd die ik heb bel ik je toch.'' ''e dat is je geraden ook'' zegt koen lachend. ''hoor jij niet te slapen trouwens'' ''nee het is hier half 9 in de ochtend maar hoor jij niet te slapen.'' ''meschien wel maar het was te gezellig bij de chef dat we de tijd uit het oog zijn verloren.'' ''was noah er.'' ''ja die was er maar ik heb geen wordt tegen hem gezegd ik heb alleen maar met Drea en eva zitten praten.'' ''hoe is het met eva'' vraagt hij. ''goed goed ze is blijkbaar afgelopen jaar getrouwd.'' ''dat meen je niet en dat verteld ze ons niet even.'' ''dat heb ik ook gezegd.'' ''ik ga je niet meer wakker houden'' zegt hij als ik bijna in slaapval. ''is goed.'' ''slaapwel.'' ''thanks.'' ''hou van jou'' zegt hij. ''hou ook van jou.'' toen hij ophing had ik geen fut meer om op te staan. dus ben ik op de bank in slaapgevallen.

Voor altijd bij jou?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu